dinsdag 12 januari 2010

Winterlantaarn!



De engelenkrans is allang weer opgeruimd en daarvoor in de plaats staat nu de winterlantaarn op het ladekastje.

Het is altijd weer een verrassing om te zien hoe een creatie eruit ziet na een paar maanden in de “stalling”, ik heb de ruitjes van de lantaarn schoongemaakt en de huisjes en het treintje weer goed gezet wat nieuwe sneeuw erover heen gestrooid en de lantaarn doet weer trouwe dienst en wat genieten we er allemaal weer van!



Ik heb deze serie vorig jaar gemaakt, de viltcreaties zijn van Atelier Tintangel.
Ik had ze af en was er blij mee maar er miste nog iets, in een tuincentrum kwam ik deze grote lantaarn tegen en toen wist ik het.
Samen met manlief heb ik tien lampjes met een soort ijzerdraad standaardjes en ducktape op de bodem vastgezet zodat de huisjes prachtig worden verlicht.
Het staat zo gezellig ’s avond, echt een winterwonderland!


Fijne dag!
Groetjes,
Corina

18 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Echt een ideale woning zo voor ze. Staat super en heel gezellig.

Chantal zei

Gelukkig maar dat er in de stalling niets is misgegaan en dat het meeste sneeuw op de plek is gebleven :-).

Ik blijf het een geweldig plaatje vinden. Zo sfeervol, helemaal goed.

Groetjes, Chantal

Mascha zei

Wat een gezellig sfeertje. Daar moet je wel naar blijven kijken.
Groetjes Mascha

Gera zei

Hoi Corina,

Wat weer een prachtige lantaarn!! Erg mooi zo met de lichtjes!

groet, Gera

Barbara zei

Hai Corina, wat een ontzettend leuk idee, en die lichtjes staan echt prachtig erin! Groetjes, Barbara

Marijke van Ooijen zei

Ach meis...wat een fantasie heb je toch!
Dit is toch helemaal geweldig..
Zo sfeervol, echt helemaal mooi.

Liefs Marijkexxx

Corina zei

Wat blijft ie mooi!

Elly zei

Wauw, dit vind ik echt hééél mooi! Leuk gedaan zo in die lantaarn, zo wordt het echt een mooie decoratie voor in huis. En natuurlijk super met die lichtjes er in!

Aritha Vermeulen zei

Wat een leuk ding! gezellig joh. Daar kan je nou echt van genieten toch?

Aritha.

Riet zei

Ohhh wat is dit weer prachtig gemaakt Corina,zo sfeervol.
Vind het heel knap van je dat je zo iets moois kan maken.

Liefs Riet.

-::Maris::- zei

Echt een winterwonderland zo in je lantaarn, ik vind het erg mooi geworden!

Groetjes Maris

Jannie zei

Dat is in één woord weer PRACHTIG!!!

Groetjes Jannie

Anoniem zei

Het blijft smullen, je verlichte lantaarn!!!
Liefs Carla.

miriam zei

hallo corina kom eens op je blogje snuffelen
Ben hier via via langsgekomen.
Wat een mooie dingen maak jij zit met open mond te kijken.
Zou er zo een nieuwe hobby bij nemen wat leuk allemaal wat je maakt.
die lantaarn is echt een geweldig leuk idee.
Kom zeker nog eens langs om te rond te kijken.

groetjes miriam

Corina zei

Hoi Miriam, wat gezellig dat je komt buurten!
Groetjes Corina

Monique Elisabeth zei

Hoi Corina,
dankjewel voor je bezoek aan mijn blog.
Wat een mooi blog heb jij. Ik vind de winterlantaarn fantastisch, vooral met de lichtjes aan !!!
Een hele fijne dag !!

rianne zei

Hallo Corina het is altijd een feest om bij je te kijken. Wat een leuk idee een winterplekje in een lantaarn. Gewoon erg mooi. Groetjes Rianne.

Esther zei

Leuk je winterlandschap in een lantaren,
Je heb heel creatief en brengt mij ook weer op nieuwe ideeën bedankt groetjes Esther.