woensdag 20 januari 2010

Winterslingers!



Deze winterslinger heb ik voor mijn neefje als afscheidscadeautje van de peuterspeelzaal gemaakt.
Hij is in december 4 geworden en zit nu op de basisschool, wat gaat de tijd toch snel…!
Ik weet nog goed dat ik voor de eerste keer op donderdag op hem mocht passen, een schattig hummeltje van drie maanden en als je hem nu ziet…. hij is lang voor zijn 4 jaar, net als zijn vader maar nog even lief!
Mijn schoonzus had gevraagd of ik iets leuks kon verzinnen om uit te delen, in ieder geval iets met een sneeuwbal en het thema winter.
Ik had het pakketjes sneeuwbalgooiers van Floortje Doortje in huis en heb dat als basis gebruikt voor een winterslinger.



Het was erg leuk om te doen, al die hartjes met kraaltjes en strikjes, de sneeuwbalgooiertjes en het belletje met strikje onderaan.
In totaal heb ik er 19 gemaakt en mijn schoonzus heeft er ook 1 gemaakt, ze had nog nooit met vilt gewerkt en wilde het ook eens gaan proberen, samen met Allysa ben ik naar haar toe gegaan en hebben we ze allemaal geregen en in elkaar gezet!



Ik had thuis al wat voorwerk gedaan anders gingen we het niet redden in 1 avond ;-)!
Op de foto staat er 10, ik heb vergeten een foto van allemaal te maken….!


Fijne dag!
Groetjes,
Corina

20 opmerkingen:

-::Maris::- zei

Ze zijn erg leuk geworden!!!

Groetjes Maris

Marijke van Ooijen zei

Dit is zo beeldschoon...je krijgt weer een dikke 10.
Meis je het echt een toverstafje...dat kan niet anders!

Alle liefs,
Marjke

Gerda Hartman zei

Heel leuk geworden. Petje af ook voor al je werk eraan.

jeanet zei

Ooooch wat lief!!!
Nou ik denk dat de peuters dit super gaan vinden! Maar waar zouden deze slingers komen te hangen op de kinderkamer of bij de mama's en of papa's in de kamer?! Any way daar zal super van genoten worden dat weet ik zeker let maar op! En ja wat worden ze snel groot hé. Ik moest wel even en brok in de keel wegslikken toen mijn kinderen voor het eerst naar de basisschool gingen. Nu zijn ze alweer 19 en 12 waar blijft de tijd..en waar komen die rimpels toch opeens vandaan? (en wij worden ouder hi,hi,hi)Smoek

rianne zei

Goede morgen Corina, wat worden die peuters verwend zeg. Zat mijn Benjamin maar bij hem in de klas. Leuk gemaakt en wat een idee, SUPER SUPER SUPER. Groetjes Rianne.

Corinne zei

Tjonge, wat ziet dat er superleuk uit zeg! Maar wat een werk. Je neefje boft maar met zo'n leuke tractatie.

Groetjes,
Corinne

Esther zei

Wauw wat mooi, een leuk kadootje om te geven.
Wat zal je neefje trots op jullie zijn.
En wat een werk maar zeker niet ondankbaar om te doen.
Fijne dag Groetjes Esther.

Elly zei

jéééé wat een werk, maar wat zijn ze leuk geworden!!!!! Echt super om zoiets te krijgen!

Aritha V. zei

Wat zullen ze dat leuk vinden. Grappige manetjes zitten er tussen. met van die puntmutsjes. En wat zit er op de hartjes?

Aritha

Corina zei

Hoi Aritha, er zitten glazen kraaltjes op de blauwe hartjes!
Groetjes Corina

Chantal zei

Wat zijn ze mooi geworden Corina, ik vind 10 al zo mooi om naar te kijken, laat staan als het er 20 zijn.
En wat vond je schoonzus ervan.... wordt ze ook viltverslaafd??

Groetjes, Chantal

Ps Wat vonden de kindertjes ervan?

brigitte zei

ooooooooooooo wat een werk. En wat zijn het een schatjes geworden. Echt super. Petje af voor al dat werk om ze te maken.
Groet Brigitte

Bonjade zei

Wat een pracht afscheids cadeau is dit.
Om voor heel lang van te genieten.
Fijne avond

Monjet zei

Jeetje wat een werk, maar wat ziet het er leuk uit. Ongeloofelijk, heel erg leuk.

Groet Edith

else zei

Je neefje en je schoonzus boffen maar met jou!

Ingrid. zei

Wat een super afscheidscadeautjes ! Erg leuk geworden !
Groetjes van Ingrid.

Jannie zei

Wat heb jij prachtige cadeautjes gemaakt voor de peuterspeelzaal.

Groetjes Jannie

* zei

Wat mooi en wat een werk.....superkadootjes :)

liefs bellavien

paula zei

Super mooi zeg...
Wat een werk zal dat geweest zijn ,maar ze zullen het allemaal vast erg mooi vinden
groetjes Paula

Riet zei

Ohhh wat schitterend gemaakt Corina,wat een leuk afscheids cadeau zeg.
Ik zou het zelf in me kamer hangen/
Het is weer een heel kunstwerk zeg.

Liefs Riet.