donderdag 18 februari 2010

Award!

Ik kom even op mijn blog kijken en wat zie ik, ik heb een award gekregen van Corinne!
Wat lief van haar en wat leuk om er een te krijgen!
Dank je wel Corinne, lief dat je aan me dacht!


Er horen wel een paar regels bij de award. Hier komen ze:

Award op je blog zetten.
Award doorgeven aan 6 personen met een link naar hun blog.
die personen laten weten dat ze een award gewonnen hebben.
De naam van wie je de award gehad hebt vermelden met een link naar haar blog.

Nu komt het moeilijkste....6 personen noemen:

Chantal, van Viltcreaties Chantal.
Maris, van Made by Maris
Esther, van Hobby Es
Brigitte, Crea Bea knutseljuf
Gerda, van Gerliliy
Jeannet. van Smoek

Bij deze dames kom ik regelmatig op de 'blogthee', ik kan zo genieten van hun mooie creaties en verhalen.

Eigenlijk gun ik alle bloggers een 'Sunshine award',  ik vind het altijd erg moeilijk om maar zes personen uit te kiezen want jullie verdienen hem allemaal!
Zo lang blog ik nog niet, er ging een blogwereld vol lieve creatieve mensen voor me open.
Ik geniet van jullie allemaal en wil jullie ook allemaal bedanken dat jullie bij mij langs komen.
Ik doe zoveel ideetjes van de blogs op, zo leuk om te zien wat voor mooie creaties andere bloggers maken!


Jullie verdienen allemaal een award en een bloemetje!


Het is wat stil op het blog maar ik ben druk bezig met de patroonbladen, dit weekend moet het lukken ;-)

Fijne dag!
Groetjes,
 Corina

11 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Gefeliciteerd en leuk dat je hem aan mij hebt doorgegeven. En reuze spannend wat er voor nieuws komt. Maar dat wordt vast prachtig. Ik kijk er naar uit.

Esther zei

gefeliciteerd je hebt het verdient, zo mooi je blog en al je vilt popjes en nu ook je eigen creaties, ben erg benieuwd naar je partoonbladen. geniet van je Award met een kopje blog-thee ;-)
Groetjes Esther.

Esther zei

Hoi,nog eens, bedankt voor je Award word er helemaal blij van. Ga nu ook even met een Kopje blog thee genieten. Groetjes Esther.

Carla zei

Gefeliciteerd met je award Corina, hij komt je toe!! Leuk bloemetje trouwens ;-))
Liefs Carla.

Mascha zei

Gefeliciteerd!!!! Je verdient het ook.
Groetjes Mascha

rianne zei

Hoi Corina. Gefeliciteerd met je Award. Je hebt hem dubbel en dwars verdiend. Je maakt zoveel leuke dingen. Je hebt altijd van die mooie en leuke ideeën om te decoreren. Een blog om trots op te zijn.
Groetjes Rianne.

jeanet zei

Yeeeeeaaaa gefeliciteerd met je Sunshine award!
Wat erg leuk!!! En ik ben door jou ook genomineerd! Ik ben totaal verrast! Maar heel erg blij! Ben ook een beetje verlegen geworden. Dikke knuffel! Groetjes Smoek

Chantal zei

Gefeliciteerd meid!! Je hebt hem verdiend. En wat schets mijn verbazing?! Ik krijg er ééntje van jouw.... dank je wel. Wat is blog-land toch mooi hé.

Ik zal dit weekend eens gaan kijken aan wie ik hem zal gaan doorgeven.

En ik ben heel benieuwd wat er dit weekend komen gaat Corina!! Je hebt hard gewerkt! Een dikke pluim voor jouw!

Groetjes, Chantal

Barnyard Country Gifts zei

Gefeliciteerd met je award, je hebt hem verdiend. Iedere keer laat je ons weer meegenieten van je mooie creaties.
Lieve groet, Annemieke

brigitte zei

Gefeliciteerd met je award.
En gelijk ook bedankt dat ik er een van jou kreeg. Was erg verrast en vid het leuk om t krijgen. Ga wel even kijken hoe het werkt. Heb hem wel al op mijn blog gezet.
Ben net als jij nog maar zo kort bezig maar ben al erg verslaafd. Doe er erg leuke ideeen op. Bij jou kijk ik ook erg graag. Je maakt zulke prachtige popjes. Heb ik echt bewondering voor. veel details met liefde gemaakt.
Geniet van je award.
Groetjes Brigitte

-::Maris::- zei

Gefeliciteerd met je award en bedankt dat je hem oa aan mij hebt doorgegeven, ik heb hem ondertussen ook weer doorgegeven!!

Groetjes Maris