vrijdag 12 februari 2010

Carnaval!




“Mam ik weet het eindelijk.... ik ga als gothic naar het carnaval op school” Allysa vertelde me dit half lachend, giechelend van de week toen ze uit school kwam.

Waar is de tijd van de prinsesjes en de zeemeermin gebleven dacht ik…gothic, ik moest even slikken…!!
Ze had het helemaal uitgedacht en wist precies wat ze wilde, de zwarte kanten jurk van zuslief, zwarte make up een legging en klaar, zei ze breed lachend!!
We zijn dus aan de slag gegaan, jurk gepast schouders ingenomen, een lap zwarte organza gekocht want die blote armen vond ik toch wel een beetje te koud….niet dat de organza stola veel warmte bied maar het staat wat warmer… ;-)!!
Vanmiddag was het dan zover, huppelend kwam ze uit school want ze mocht de jurk van haar zus nu dan echt aan, ze wil heel graag kleren van haar zus passen maar dat vind zuslief niet altijd leuk, hoge hakken vind ze ook het einde en zo klost ze hele meters af in zus haar kamer.


Als wij beneden zitten horen we haar lopen en zingen voor zuslief haar grote spiegel, daar kan ik zo van genieten! Ze is dan helemaal in haar element en weet natuurlijk niet dat wij haar beneden kunnen horen..;-)!!

De jurk aan, stola om, ze wilde nog wat met haar haar, het liefst helemaal zwart met een spuitbus maar dat ging me werkelijk te ver….! Ik heb het getoupeerd en met glitterspray en haarlak ingespoten, een stuk van de zwarte organza in haar haar gestrikt, make up op….” heel veel mam anders zie ik er nog niet uit……en zwarte lippen want dat hoort zo".....(ik had gelukkig nog donker paarse lipstick, dat is tenslotte bijna zwart ;-) )
Eenmaal tevreden met haar uiterlijk liet ze zich maar al te graag op de foto vastleggen, wel op je blog plaatsen, dat vind ik leuk!!
Nou ik ook, de foto’s zijn prachtig geworden en ach door al die make up zie ik toch mijn eigen blonde vrolijke (b)engeltje ;-)!!

Voor de carnavalgangers veel plezier!
Fijn weekend!
Groetjes,
Corina





11 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Corina mijn kleidochter staat
schitterend op de foto, mooie jurk en stola
een leuk geheel.groetjes liefs je moeder

Chantal zei

Oohhhh meid!!! Werkelijk prachtig!! Wat een dame is het zeg. Pas maar op met haar.
Je kunt zien dat ze zich op en top voelt. Het kleine meisje is er zo toch echt wel vanaf!!
Ze is een PRACHTIGE Gothic dame geworden, ze kan zo een avondje stapje. En mams moest vast even slikken om haar kleine grote meid zo te zien.
En de donkerpaarse lipstick, helemaal goed net iets minder hard dan zwart :-). En Allysa je ogen zijn ook zo prachtig!! Mams heeft zich alleen verraden dat ze je hebben kunnen horen zingen.... maar dat maakt je vast toch niets uit.

Fijn weekend voor jullie allen,
Chantal

Sanny´s-Bastel- Creationen zei

na, du hast die maus aber klasse gestyled...sieht super aus.
lg
sanny

brigitte zei

Een mooie gothic dame die fijn carnaval kan gaan vieren.
Fijn weekend Brigitte

Esther zei

Wat een vrolijke (b)engeltje :-) en wat een mooie jurk, lief van haar zus dat ze de jurk mag lenen.
Fijne weekend, groetjes Esther.

THEA zei

Ze ziet er geweldig uit!!

Zal het wel niet sjiek mogen noemen!!

Maar het is het wel!!

Groetjes Thea

Riet zei

Ja Corina,kleine kinderen groot, ze ziet er echt schitterend uit zeg.
Leuk voor haar hoor,dat ze zo gelukkig en blij is.

Liefs Riet.

rianne zei

Hallo Corina,Je dochter ziet er mooi uit en wat straalt ze zeg. Toch leuk dat ze zich nog wil verkleden en mee doet. Mijn Benjamin vind het ook zo leuk. Fijn weekend en Alaaaf.
Groetjes Rianne.

paula zei

je dochter ziet er gewoon prachtig uit
wens haar namens mij een geweldig weekend toe
groetjes Paula

ida zei

Voor carnaval is dit een hele mooie outfit! En zo te zien is Alyssa er zelf heel erg mee in haar sas. Gelukkig duurt carnaval niet lang want inderdaad "gewoon" vind ik je dochter toch een hele prachtige dame om te zien haha

Anoniem zei

OO wat lijken ze dan opeens 'eng' volwassen !!!

Gelukkig afwasbaar volwassen.
EN was het een succes ??
Prinses wilde uiteinedelijk toch zo'n lief roze bloempotje ?

Mooie harten en lieve bolletjes zag ik.

marian'ne m