maandag 1 februari 2010

Hartverwarmend!



Dit schattige meisje heet 'hartverwarmend' en is een pakketje van atelier Schatten van de Natuur, ik heb haar vorig jaar gemaakt voor Valentijnsdag!

Erg leuk pakket om te maken, ze heeft een jurkje van rood/wit ruitjeskatoen en een wit schortje, het kantje aan het schortje heb ik zelf toegevoegd!
De bovenkant van haar hoed is een hartje, erg goed bedacht!

Ze heeft twee koordjes in haar handen met een hartjes ballon eraan.
Ik vind het zo’n lief patroon en heb haar daarom vorig jaar meteen besteld en gemaakt ;-)!
Ik ben nu ook bezig met iets voor Valentijn een hart van vilt en stof, een soort mini quilt, tot nu toe gaat het voorspoedig en ik heb alweer een nieuw idee voor Valentijn…


Fijne dag!
Groetjes,
Corina

19 opmerkingen:

Chantal zei

Wat een plaatje Corina, deze kende ik eigenlijk nog helemaal niet :-). Je bent dus helemaal in de love stemming.... heerlijk!!!

Ben heel benieuwd naar je hart.

Groetjes, Chantal

jeanet zei

Hoi Corina dit word een snelle reactie.. Hartverwarmend!!! Klaar! Groetjes Smoek

Marijke van Ooijen zei

Hay Corina,

Wat een lief hart...zo schattig.
Heel leuk idee is dit zeg!

Doegiesssssssssssssss,
Marijke

mama'ritha zei

Leuk! Ik hou wel van die felle kleurtjes en hartjes.

Jouw foto's van je creaties fleuren me steeds weer op.

Aritha

Esther zei

Wat leuk z'n hartjes hangen en leuk dat je er zelf wat bij verzonnen hebt, haar gezichtje is lief, groetjes Esther

angelina zei

hij is leuk!!!! deze ken ik ook nog niet!!!

liefs angelina

Monjet zei

Wat schattig zeg. Ziet er erg leuk uit. Ben benieuwd hoe je nieuwe valentijns hart er uit gaat zien.
groetjes Edith

~*~ saskia ~*~ zei

Oh Corina, wat een schatje weer. Je laat haar vast en zeker fijntjes hangen als Valentijnsdag straks weer voorbij is.

Een leuke rest van de avond,

Saskia

brigitte zei

Je valentijnshart is erg leuk.
Ik hou wel van al dat hartjes gedoe.

Antw. op je vraagje;
Ik ben heel eigenwijs en gebruik geen echt poppehaar. Ik heb gewoon wol gekocht bij de zeeman en maak daar vlechtjes van. Voor school moet alles zo goedkoop mogelijk zijn. Het budget wat we hebben is niet zo heel groot. Zo als op bijna alle scholen.
Groet Brigitte

-::Maris::- zei

Ze blijft mooi! Ben benieuwd naar wat je nu maakt!!
Voel mij vandaag super belabberd, op één of andere manier lukte het mij niet vanacht in slaap te vallen..heb de klok van 4 uur nog gezien. Hoe is het bij jullie?

Groetjes Maris

Corina zei

Hoi Maris, Jordy is ziek, Sabina is ziek maar is wel naar de praktijk en ik ben snotverkouden en loop gewoon stoer door.....!
Groetjes Corina

rianne zei

Mooi geworden je hartverwarmend, die rode ruitjesstof is ook leuk erbij verwerkt. Iedereen heeft Hartverwarmend [liefde] nodig vooral in deze tijd. Groetjes Rianne.

Mascha zei

Je hebt een mooie en warme kleur rood gebruikt.
Het is weer een liefje.
Groetjes Mascha

Anoniem zei

Hallo Corina
Ik heb je blog net ontdekt en ga hem bij mijn favorieten zetten.
Ik heb een aantal jaren geleden ook veel seizoenstafel taferelen gemaakt, waarom ik dat nu niet meer doe weet ik niet.
Maar nu ik jou foto's zie, krijg ik weer de kriebels om ook weer te gaan naaien.

Groet Joke

THEA zei

Ik vind dit toch ook al erg Valentijnsachtig!!!
Zeker met die hartjes erbij. Ik vind haar erg leuk, weer eens iets anders. Sommige lijken zoveel op elkaar!!

Bah wat een vies koud nat en windererige dag!!

Echt een dag om binnen leuke dingen te doen.

Groetjes Thea

Tineke zei

Corina, dit is natuurlijk wel een werkstuk naar mijn hart hè. In de maand van de liefde zoveel hartjes bij jou te zien, das mooi!

Corina zei

@ Tineke, er zijn meer harten in de maak!!
Groetjes Corina

Riet zei

Ohhh wowww Corina,ik zit echt weer te kwijlen,schitterend gemaakt zeg,zo lief.

Liefs Riet.

paula zei

o, wat leuk zeker om met valentijn op een speciaal plekje te hangen .
groetjes paula