zondag 28 februari 2010

Krokus en weer een award!


Het is me toch nog gelukt! Het popje van de maand februari is af.
Deze krokus komt uit het boekje van Mieke Stender "een heel jaar rond".
Ik heb er alleen een andere krokusbloem bij gemaakt van 'de zusjes krokus' en een kraaltje op het knoopje genaaid! Ik had nog mooi lila sprookjesvilt liggen en heb dit ervoor gebruikt!


Ze zijn zo leuk om te maken en dit jaar wil ik iedere maand een popje maken, bijna niet gelukt pfff  ;-)!
Het popje van maart 'de primula' heb ik ook maar gelijk uitgeknipt zodat ik er wat eerder aan kan gaan beginnen.
Wat een weer is het buiten, het regent hier pijpenstelen al de hele dag! Lekker knutselweer dus ;-)!

Wat schetse mijn verbazing toen ik gisteren alweer een award in mijn mailbox aantrof!
Dit keer van Hendrickje van  de froulju fan rembrandt!
Hendrickje hartelijk bedankt, zo lief dat jullie aan me denken!!


Ik mag weer 7 wetenswaardigheden vertellen over mezelf en hem doorgeven aan 7 bloggers!
Ik geef hem weer aan iedereen die mijn blog volgt, jullie hebben hem allemaal zeer verdiend!

Oke daar gaan we weer!

Wisten jullie dat:
1.Wij gisteren toch nog naar Naturalis zijn geweest
2.Ik al druk bezig ben met "iets" voor de Pasen
3.Mijn oudste dochterlief dit jaar op eerste paasdag jarig is
4.En dat ze 6 april geopereerd word aan haar enkel
5.Dat ik heel erg met haar te doen heb
6. Dat ik alle blogs weer probeer bij te lezen..
7. En weer ga verzinnen wat ik nu wil gaan maken ;-)!

Allemaal nog een fijne zondagmiddag!
Groetjes,
Corina

12 opmerkingen:

Großmutters Nähkästchen zei

It is a sweeeeet crocus! ♥♥♥

:o) Michaela

Sanny´s-Bastel- Creationen zei

ein wunderschöner Krokus und ein zuckersüßes Püppchen.
Liebe Grüße
Sanny

Gerda Hartman zei

Lief geworden. Had haar al af en hoop snel aan het maartpoppetje te gaan beginnen. Maar ik ben nu eerst met jouw krokusmeisje bezig.

-::Maris::- zei

Wat een schatje is het geworden!
Slim van je om het primulaatje al vast te knippen, denk dat ik je eerdaags volg ;)

Ben erg benieuwd naar wat je voor pasen maakt!!

Groetjes Maris

Barbara zei

Lief, hoor, dit krokusje. Nu lig je weer op schema, toch? ♥ Barbara

Esther zei

Lief krokusje,leuk dat het je nog in februari gelukt is.Ze staat wel erg schattig zo op het dienblaadje en gefeliciteerd weet verdient.
Groetjes Esther.

Chantal zei

Wat leuk Corina, en het kan nog op de valreep :-).

Ik geniet van je wist u dat.....

Groetjes, Chantal

brigitte zei

Wat een schatje weer.
Precies op tijd klaar.
Volgende maand moet zeker lukken.
Ook van Harte met je award echt verdiend.
Ben benieuwd wat je in gedachte hebt voor de pasen.
Groet Brigitte

Ingrid. zei

Ze ziet er erg leuk uit !
Fijne avond , groetjes van Ingrid.

Atelier Keet zei

wat een leukerd zo met dat sprookjesvilt!! ik heb m ook net klaar maar die is toch weer heel anders. leuk he?

Martje en vilt zei

Ben ook op eerste paasdag jarig, 4-4 dit jaar op pasen. Leuk! Mooie kleur krokus en kijk uit net het 'iets' waar je mee bezig bent. Groetjes Margreet

Carla zei

Heel erg tof weer Corina, mooi popje uit een fantastisch boekje. Ben er ook mee bezig!
Liefs Carla.