donderdag 11 februari 2010

Narcis bolletjes!



Buiten ligt een laagje sneeuw en binnen bloeien de narcisbolletjes, toch nog een beetje lente al is het dan in huis. Het zonnetje schijnt nu ook al vrolijk in de kamer!
Een goed begin van de dag!
Deze narcisbolletjes heb ik vorige week in het tuincentrum gekocht en in een ronde mand gezet met een rieten hart erin, gisteren gingen ze voorzichtig open zodat ik vanmorgen een foto kon maken van mijn  gemaakte narcis viltbolletjes.






Deze vilt narcisbolletjes heb ik gemaakt van een patroonblad van Mieke Stenders, ze blijven zo grappig die bolletjes met hun koppies er boven uit.
Ze zijn ook erg leuk om te maken, de narcis punten heb ik van zelfgevilt vilt gemaakt, ik had nog een stukje vilt over van een andere creatie. De worteltje heb ik zelf toegevoegd van uitgerafeld haak katoen.


Een mooie stronk en een narcis geleend van de krans geven een leuk lenteachtig sfeertje.
Ze staan zo gezellig op een bijzettafeltje totdat de vroeg lente tafel er komt dit weekend!

Fijne dag!
Groetjes,
Corina


16 opmerkingen:

brigitte zei

Wat een schatjes. Vooral juist die worteltjes maken het zo mooi.
Fijne dag vandaag en op naar de lente.
Groetjes Brigitte

paula zei

Dit ziet er ook al weer zo gezellig uit ,mooi hoor .Heb ook nog wat vilt dingen liggen om te maken maar het komt er gewoon niet van .Ga er gewoon binnen kort tijd voor maken .
groetjes en geniet van je bloemen die uit gaan komen
Paula

Gerda Hartman zei

Wat lief zeg en die worteltjes, enig! Tis gewoon weer een plaatje!

Chantal zei

Wat mooi met al die harten. Wat zal bij jullie thuis de liefde stromen. Je bolletjes zijn zo mooi met het uitgerafelde katoen.

Mascha zei

Wat grappig deze bolletjes. En zo lief.
Groetjes Mascha

THEA zei

Ik val in herhalingen........maar het is gewoon zo!!

Ik vind het heel erg leuk.

Vooral die worteltjes doen het hem helemaal, die horen er echt bij!!Goed verzonnen.
Hoe is het met de kleine uk? Leuk gespeelt? Of lig je nog op de grond? Kan hij al kruipen? Lara-Lyn kan het nu net, eerst alleen maar achteruit, maar nu ook naar voren. En dan zelf weer gaan zitten! Hardstikke leuk speelgoed!!!!
(lol)

Groetjes

rianne zei

Hoi Corina ik ben benieuwd naar je vroege lente tafel. Deze narcisbolletjes zijn erg leuk in combi met een echte narcis.
Groetjes Rianne.

angelina zei

ze zijn erg leuk geworden... leuk gedaan ook met die wortels!!!
liefs angelina

Esther zei

Wat lief en echt leuk met je zelf gevilte groene narcispuntjes ze kunnen ieder moment uitlopen en een goed idee die wortels. groetjes Esther.

Marijke van Ooijen zei

Corina..dit ziet er zo voorjaarsachtig uit.
Die worteltjes...zo schattig!

Liefs,
Marijke

Barbara zei

O, wat zijn ze toch schattig! Je hebt ze leuk neergezet, met die wortels en de echte narcissen erbij! Groetjes, Barbara

Elly zei

Wat een schattige bolletjes! Die worteltjes maken het net echt! Gezellig tafereeltje zo tussn je narcissen. Zou dan nu de lente misschien echt komen???

Riet zei

Ohhh wat heb je dat weer schitterend gemaakt Corina,wat zijn ze lief.
en je bloemen zijn ook prachtig.lekker lente gevoel.

Liefs Riet.

Anoniem zei

Weer erg mooi Corina, leuk hoor je eigen toevoegingen!!! Laat de lente maar komen.
Liefs Carla.

Atelier Keet Angelique zei

haha wat grappig met die wortletjes er onder uit!!

Corina zei

Oh, wat zijn ze leuk. Ik heb er ook een gemaakt, maar als ik dit zo zie, jeuken de handen om er nog meer te gaan maken! Mooi neergezet ook met die stronk en zo.