donderdag 25 februari 2010

Narcishangertje en award!


Dit schattige narcishangertje is een pakketje van Ellen Soares.
Ik heb haar vorig jaar gemaakt, erg leuk om te maken.
In het mandje heb ik een echt eitje gelegd, hij was zowaar nog heel toen in hem uit de doos haalde!
Ik heb haar krulhaartjes gegeven en voor de rest het patroon gevolgd!

Gisteren zag ik in de tuin dat de bolletjes na de vorst heel veel moeite doen om boven te komen.
Op verschillende plaatsen zie ik al krokus en narcis puntjes boven komen.
Leuk weer om te zien dat de natuur zich weer voorbereid op de komende lente.


Ik heb van Marutska een beautiful blogger award gekregen!  Dank je wel hiervoor!
Het is de bedoeling dat je de award doorgeeft aan zeven anderen en zeven eigenaardigheden/eigenschappen van jezelf vertelt....
Eerst maar de zeven eigenaardigheden/eigenschappen!

Wisten jullie dat:
1. De dag bij mij begint om 6.10 uur
2.Het ontbijt dan van manlief klaar maak met een kopje thee.
3.Er voor mij te weinig uren in een dag zitten…….
4.Orchideen mijn lievelings planten zijn.
5. Dat ik ook dol op bloemen ben.
6. De liefste kinderen van de wereld heb.
7. En natuurlijk de liefste man , we zijn in juni 24 jaar getrouwd.

Het is ook de bedoeling dat ik hem doorgeef aan 7 bloggers maar ik geef hem aan iedereen die mijn blog leest. Pluk hem van mijn blog af en zet hem op je blog neer!
We hebben nog een paar dagen schoolvakantie en dan is het alweer voorbij.
Ligt het aan mij of vliegen de dagen bij jullie ook zo om?

Fijne dag,
Groetjes ,
Corina

14 opmerkingen:

Großmutters Nähkästchen zei

Das ist soooo schön ♥ ♥ ♥
Liebe Grüße von
Michaela

Madammeke Ongeduld zei

een heel mooie narcis en ja de dagen vliegen voorbij behalve als je op iets wacht

Sanny´s-Bastel- Creationen zei

Dein Narzissenhängerchen ist wunderschön...ich liebe deinen Blog,...da sitze ich immer und denke...oh, ist das süß, oh ist das schön, putzig und toll gearbeitet.
Deinen Award hast du dir verdient für deine wunderschönen Creationen!
Unsere Tage fleigen auch so davon,...obwohl wir hier in Deutschland keine Ferien haben.
Ich wünsche euch noch eine schöne Ferienzeit.
Liebe Grüße aus Straelen
Sanny

Gerda Hartman zei

Lief, lief is ze weer! Ik heb overigens wel een aantal overeenkomsten met jouw. Ook ik sta altijd om die tijd op, ik was in december 24 jaar getrouwd, ben ook gek op bloemen en op de tuin, heb ook de liefste kinderen van de wereld en ook mijn dagen zijn altijd te kort. Alleen maakt mijn man altijd mijn ontbijt klaar. Shake hands, zou ik zeggen! En je hebt hem weer dik verdiend hoor, die award. Fijne dag.

~*~ saskia ~*~ zei

Hi Corina, herkenning!! Heb hetzelfde lieve vrouwtje hier in huis staan.... Leuk hoor! Leuke dag. Saskia x

Mascha zei

Ik heb steeds het gevoel dat ik elke keer hetzelfde berichtje achter laat maar kan hier niks aan doen want ook dit vrouwtje is erg mooi.
Groetjes Mascha

brigitte zei

Wat een super lief narcisje.
Van Harte en heel zeker verdiend je award.
Ik denk dat voor een ieder de dagen te kort zijn. Maar genieten van de tijd die we wel hebben.
Groetjes Brigitte

Esther zei

Super mooi je narcishangertje ik kende haar nog niet( Ellen Soares) ga even opzoek naar haar. Gefeliciteerd met je Award weer verdient.
Groetjes Esther.

Carla zei

Proficiat met je award Corina, je hebt hem verdiend! Mooie narcisvrouw, wat heeft Ellen toch mooie popjes ontworpen. Inderdaad....wat vliegt de vakantie voorbij...Liefs Carla.

paula zei

gefeliciteerd met je award
Je narcishanger is er mooi .
groetjes Paula

Barbara zei

Erg lief, je narcishangertje. Gefeliciteerd met je award en bedankt dat je hem weer doorgeeft aan ons allemaal, hihi! Ik heb de komende week pas vakantie. Ik hoop dat de dagen heeeeeel langzaam gaan! ♥ Barbara

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je award!
groetjes Marco

Nonnelien zei

Hallo,

al een poosje volg ik je blog en zag dat je al een award hebt gehad maar kan het toch niet laten om je er nog een toe te kennen. Je vind hem op mijn blog
nonnelien.blogspot.com
hier de regels van deze award:
dit zijn de regeltjes
The rules for the award are:
1. Thank the person that give it to you.
2. Copy then logo and place it on your blog.
3. Link to the person who nominate you.
4. Name 7 things about yourself that nobody knows.
groetjes Nonnelien
5. Nominate 7 kreativ bloggers.
6. Post link to the 7 blogs that you nominate.
7. Leave a comment on each of the blogs letting them know that you nominate them.

bellavien zei

Gefeliciteerd met je award! ZO leuk om wat meer over je te weten te komen, en wat een prachtig exemplaar heb je gemaakt!

Jaloers dat bij jullie in Nederland de bolletjes al uit komen, hier moeten we nog even wachten, ik denk dat alles dit jaar minstens een jaar achter loopt.

liefs uit Zweden