zondag 21 februari 2010

Nina Narcis!


Zaterdag ben ik met mijn dochters naar de negenmaanden en huishoudbeurs geweest!
Het was er erg druk maar wel gezellig zo met de dochters! Leuke dingen gezien en gekocht ;-) en lekkers geproefd!
De kids hebben voorjaarsvakantie, even heerlijk rustig aan en lekker genieten van de dingen die gaan komen. We hebben geen echte plannen maar naar museum Naturalis willen we in ieder geval toe.


De foto is van Nina Narcis een pakketje van Inspiree, ik heb haar vorig jaar gemaakt maar ze staat nu weer gezellig op een dienblaadje in de kamer.
Deze foto is ook van vorig jaar, de narcissen bloeien nog niet in de tuin.....
Ik heb haar krulhaar gegeven i.p.v.  lontwol die in het pakket zat , een narcisje in haar haar gestopt en narcissen op haar rok geprikt!
De bolpopjes van Inspiree zijn altijd erg leuk om te maken!

Inmiddels heb ik niet stil gezeten, er komt weer een patroonblad a.s. woensdag uit.
En er is er nog een in de maak, patronen maken is erg leuk en in mijn geval erg verslavend geloof ik...!
Hierna ga ik aan mijn voorraad pakketjes beginnen ... , ze liggen op me te wachten en roepen de hele tijd " maak mij nou" ;-)!!

Fijne dag!
Groetjes,
 Corina

17 opmerkingen:

Barbara zei

Enig, je Nina Narcis! Ik ben ook gek op de ontwerpen van Inspiree, deze kende ik nog niet! Ze is echt lief, met die krulhaartjes! ♥ Barbara

'T atelier zei

Wat een mooie nina Narcis! Geweldig!
Dank je wel voor je reactie ook lekker snel want ik heb de foto's er net opgezet haha
Fijne zondagavond nog!
Warme groet,

-::Maris::- zei

Ze blijft prachtig!

Groetjes Maris

Esther zei

Wat is ze mooi, altijd leuke pakketjes. Geweldig weer patroontje uit,
Ben heeeel benieuwd welke het is. Tot woensdag. groetjes Esther.
.

~*~ saskia ~*~ zei

Wat een lief hoofdje! De narcissen staan al vrolijk in de vensterbank, nu nog in de tuin. Van mij mag het lente worden!
Een gezellige week

brigitte zei

Wat een liefje.
Ben benieuwd naar je patroontje.
Succes met de volgende.
Voor iedereen fijn dat je patroontjes maken
een nieuwe verslaving voor je is zo kan iedereen mee genieten van de mooie dingen die je maakt.
Groetjes Brigitte

Anoniem zei

hoi corina,

met veel plezier kijk ik elke dag eventjes op jouw blog. werkelijk prachtig! mijn 'zuz' is chantal en net als zij beleef ik veel plezier aan het werken met vilt. ze heeft me goed nieuwsgierig gemaakt naar je volgende patroon. zou echt iets voor mij zijn.... ik ben benieuwd.

groetjes jacquelien

Loek en Co zei

Wat een schatje! Er lief.
Groetjes Marleen

Gerda Hartman zei

Ze is prachtig en wow al weer een nieuw patroon. We kijken er met zijn allen vol spanning naar uit.

paula zei

hoi
Het ziet er weer mooi uit ,ik ruik het narcisje ,het ziet er prachtig uit .
groetjes Paula

Margot zei

wat een lief narcisje!
ze heeft een hele mooie gezichtsuitdrukking!

Anoniem zei

Was zeker gezellig zaterdag!
Het is hier heel rustig...tot straks
Sabina

Mascha zei

Wat een lieve dametje. Succes met je nieuwe patroon.

Riet zei

Ohhh wat is ze lief,de kleuren,haar gezichtje schitterend Corina.
Ben heel benieuwd wat er weer gaat komen bij jou.
fijne en een gezellige vacantie,waar niks moet maar alles mag.

Liefs Riet.

angelina zei

wat spannend, alweer een nieuw patroon.. je hebt de smaak te pakken... ik wacht vol spanning... je nina ziet er super uit!!!

liefs angelina

jeanet zei

Hoi Corina wat een prachtig schepseltje is ze geworden. Dat lieve gezichtje...Ik vind inspiree ook van die mooie ontwerpjes maken. Maar jij bent ook geweldig goed op weg met woensdag alweer een nieuw ontwerp. Ik zit op het puntje van mijn stoel en ben natuurlijk weer vreselijk schieoenierig. Groetjes Smoek

Corina zei

Een mooie Nina, Corina, met een heel lief gezichtje!
groetjes,
Corina