maandag 15 februari 2010

Slaap wortel slaap!



Voor mezelf heb ik ook het schattige pakketje gemaakt van atelier Schatten van de natuur. Twee keer zelfs, het is de bedoeling dat ze onder de halve maan komen te staan op de vroeg lente tafel.
Ik was van plan om de tafel afgelopen weekend te maken maar er was geen mos te krijgen in het tuincentrum. De halve maan wil ik met vers mos bekleden, dat wordt mooier dan met gedroogd mos.
Volgens de meneer van het tuincentrum kwam het door de sneeuw, zo kunnen ze de mos niet rapen met al de sneeuw erop…!


Geen nood, er ligt buiten ook nog sneeuw en zo kan ik nog wat meer popjes maken voor op de vroeg lente tafel ;-)!
Slaap wortel slaap was weer een feestje om te maken, je moet de kleertjes en het holletje zelf vilten, erg leuk om te doen. Het holletje bestaat uit patroondelen die je aan elkaar naait, ik dacht eerst dat je het holletje om een vorm moest vilten……..! Dit is veel makkelijker en zo’n lief resultaat, de bolletjes zitten zo schattig tegen elkaar aan, de een met zijn duimpje in zijn mond! Het heeft een hoog AAAAH gehalte hier in huis!!!

Achter de schermen wordt ook hard gewerkt aan een patroonband van het Sneeuwklok feetje, hou mijn blog in de gaten als je interesse hebt…!

Fijne dag!
Groetjes,
Corina

27 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Corina.

Wat leuk dat je een site hebt gemaakt. En wat ben je nog fanatiek bezig zeg. Ziet er leuk uit allemaal.

Gr Melissa

Anoniem zei

Hoi Corina,

Ze zien er echt schattig uit, zo lief bij elkaar. Helemaal geweldig vind ik dat je het patroon aan het uitwerken ben, super! groetjes Yvonne

Madammeke Ongeduld zei

vanwaar haal je toch al die mooie ideetjes

brigitte zei

Aaaaaaaaaaahhhhhh.
Inderdaad wat lief.
Als dit het begin is van je lente tafel ben ik heel benieuwd naar de rest. Word vast net zo mooi. Succes.
Groetjes Brigitte

rianne zei

Leuk is je slaap wortel slaap. Ik durf het nog niet goed aan om het zelf te vilten. Toch ga ik het pakketje kopen en cadeau doen aan mijn vriendin. Zij vind nat vilten erg leuk. En ik heb zeker interesse in je sneeuwklokfee. Succes met het patroonblad. Groetjes Rianne.

fleur zei

Ha Corina;
Ik vind ze ZOOOOOOO leuk!
Ik denk dat ik het pakketje ook ga bestellen; zou ik het ook zo mooi kunnen als jij?
groetjes fleur

brigitte zei

Nee de bloemetjes zijn voor mezelf om te oefenen. Ik gebruik deze die ik nu gemaakt heb als ruilmatriaal met mijn zusje.
Ook creatief en ze heeft iets leuks gemaakt van lege melk en sap pakken. Kan ik weer gebruiken om morgen kado te geven.
Groet Brigitte

Marutska zei

OOOOh ze zien er prachtig uit!
Ik heb afgelopen weekend ook wat vilt gekocht, maar ga het anders toepassen dan jij dat doet!
In de voorjaarsvakantie ga ik met mijn zus hier even mee aan de slag!

Groetjes
Maria

ida zei

Wauw, daar wordt ik even stil van Corina; die hoofdjes, zo mooi en wat een prachtig stel zo samen. Erg lief.

Esther zei

prachtig zooooo lief.Ik ben benieuwd naar je Sneeuwklok feetje, succes met de uitwerking. groetjes Esther.

Martje en vilt zei

Inderdaad een groot aaaahhh gehalte. Wat een schattige kindertjes. Hun gezichtjes zijn ook heel sprekend! Patroonblad? Oh geweldig!

Marijke van Ooijen zei

Hay Corina,

Dit is zo schatttig..
Die lieve kopjes zo mooi gemaakt!

Liefs,
Marijke

~*~ saskia ~*~ zei

Prachtig deze wortelkindjes.Die lieve witte hoedjes... ik zie ze altijd in donkere kleuren.
Groetjes van Saskia

Carla zei

Corina, wat een schatjes. Je hebben echt een hoog baby-gehalte. Helemaal top, mooie fotoos ook weer. Ben je bezig met een patroonblad, maar dat is fantastisch nieuws zeg!
Groetjes Carla.

Chantal zei

Ze hebben inderdaad een hoog aai en oohhh gehalte. Prachtig zijn ze.

Ik ben heel benieuwd naar je vorderingen en zal je blog goed in de gaten houden!!

Groetjes, Chantal

Riet zei

Ohhh wowww Corina,wat schitterend gemaakt zeg.
Hoe krijg je het voor elkaar elke keer weer, van die prachtige pronkstukken te maken.
Heb hele grote bewondering voor je.

Liefs Riet.

Mascha zei

Wat een lief stelletje. De gezichtjes zijn zo mooi gemaakt.
Groetjes Mascha

else zei

Wat een liefjes zeg!!
Groetjes Else

Corina zei

Dit pakketje is toch wel een van m'n favorieten bij de nieuwe ontwerpen die uitgekomen zijn. Je hebt 'm ook heel mooi gemaakt!

angelina zei

ze zien er geweldig uit!!! super... ben benieuwd naar je patroon bald! schiet het al een beetje op???

liefs angelina

Barbara zei

Ach, ze zijn inderdaad superschattig! Wat leuk dat je een patroon aan het maken bent! Ik ben heel benieuwd! Groetjes, Barbara

Jannie zei

Prachtig gemaakt weer en een prachtige foto.
Groetjes Jannie

jeanet zei

Zooooo lief! Zijn ze heel klein Corina? Want ze liggen zo fijntjes en kleintjes tegen elkaar aan. Zo mooi. Ja ik vind het weer prachtig. Enik houd je zeker in de gaten! Spannend, spannend. Groetjes SMoek

Gerda Hartman zei

Wat zijn ze super lief!

bellavien zei

ZO lief en schattig, prachtig! Mos hier ook een probleem maar ik de zomer en herfst is er volop las, net bij een medeemigrant dat we het in de kelder in de winter moeten bewaren, dit ga ik onthouden!

liefs bellavien

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Wat een schatjes zijn het geworden!
En ook al zo'n prachtige tak op de achtergrond.
Groet Thea

Corinne zei

Hoi Corina,

Ik heb een award klaarstaan op mijn blog voor jou. Je maakt zulke geweldig mooie dingen. Ik kom telkens met veel plezier kijken wat je nu weer voor moois gemaakt heb. Daarom vind ik dat jij deze award verdient heb. Hopelijk vind je het leuk.

Groetjes,
Corinne