zaterdag 13 februari 2010

Valentijnsdag!


Morgen is het Valentijnsdag, de dag van de liefde, zeggen ze…….

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je het hele jaar van je geliefde houd en niet alleen op 14 februari ;-)!
De laatste jaren als manlief gaat werken op Valentijnsdag verstop ik wat leukigheidjes in zijn tas, chocolade hartjes, een grappige kaart, een knuffeltje of een nieuwe foto van de kids voor op zijn bureau…..
Nu valt het op zondag en moet iets anders gaan verzinnen maar dat gaat me vast wel lukken!


Ik heb een foto van de Hartendiefjes geplaatst, dit pakketje is van atelier Pop en Plank, vorige herfst heb ik dit pakketje gekocht met de bedoeling om het in januari voor Valentijnsdag te maken….
Ik was zo weg van de lieve stofjes dat ik ze toen maar gelijk heb gemaakt!
Van de week heb ik ze weer tevoorschijn gehaald, keurig op tijd en ze staan weer zo gezellig in de lantaarn.
De andere foto’s heb ik gemaakt van de harten hier in huis, die staan er niet alleen op Valentijn maar het past bij het thema ;-)!


Het harten vetplantje heb ik van manlief gekregen, Allysa die erbij was toen hij het kocht vond de cactus met bloementje wel erg schattig en zo heeft zij die gekregen!!

























Ik wens jullie een liefdevol weekend toe!
Groetjes,
 Corina

17 opmerkingen:

brigitte zei

Wat een mooie popjes.
Je maakt van die prachtige dingen elke keer.
En roze is geloof dat ik na deze weken van alle valentijn en hartjes knuffels helemaal verliefd geworden ben op de kleur roze. Ja en op de hartjes.
Ben ook in de weer geweest met kaarsvet en dat ging zo leuk. Ook het resultaat was mooi.
Dus bij deze dank je voor de leuke tip op je blog over de hartjes van kaarsvet.
Fijne Valentijn.
Brigitte

Riet zei

Ohhh Corina,wat schitterend,hoe krijg je het elke keer weer zo voor elkaar meis.
Die poppentje ohh daar droom je bij weg.
Zo mooi kleuren, die stof is heel erg mooi.
Wat straalt daar veel liefde van af zeg.
naai jij dat allemaal op de hand?
Je harten zijn ook prachtig.
Een liefdevol valentijns dag.
Liefs Riet.x

paula zei

wat een leuke lantaarn zo met die mooie popjes en hartjes .
fijne Valentijnsdag morgen
groetjes Paula

Mascha zei

Zo lief. Veel plezier morgen.
Groetjes Mascha

Esther zei

ooohh wat een mooie dames en in z'n windlicht geweldig, al die hartjes lief, zo kunnen we iedere dag lief voor elkaar zijn, jullie ook een liefdevol weekend, groetjes Esther.

~*~ saskia ~*~ zei

Kijk nou toch, wat een schatjes daar in hun witte huisje! Een heel mooi tafereeltje!!

Een gezellig Valentijnsweekend!
Saskia

Tineke zei

Dat wens ik jou ook toe Corina. Prachtige popjes weer in de lantaarn. Ik blijf me verbazen over het fijne werk wat je maakt. Complimenten hoor!!!

angelina zei

wat geweldig ziet dat er uit zeg!!! en je vetplant vind ik ook erg mooi!!! net de vorm van een hartje... super!!!

liefs angelina

Corina zei

Ik heb helemaal niet zo veel met Valentijn, maar ik vind je kastje met hartjes en popjes wel heel erg mooi!

rianne zei

Morgen is het Valentijn. Jij bent er klaar voor. De dames zien er prachig uit met hun harten jurk. Nu moet Valentijn nog langskomen om de dames te verrassen. Succes met je eigen verrassing voor jou Valentijn. Groetjes Rianne

Barbara zei

Schattig, hoor! Mooi zo, in die witte lantaarn. Ik wens je een liefdevolle Valentijnsdag! ♥-elijke groetjes, Barbara

het lieveheersbeestje zei

Ik zie al dat jij nét zo van hartjes houdt als ik hier... Vrolijke Valentijnsdag toegewenst! (dat harte vetplantje is heel apart!!)

marlies hoogland zei

Wat sfeervol weer.....zo mooi. De liefde straalt ervan af Een prachtig tefereel erg leuk zo in de witte lantaarn:D!

Corinne zei

Oh wat leuk weer zeg! Wat maak je toch leuke dingetjes. En wat staan ze leuk in die lantaarn.

Fijne Valentijnsdag!
Groetjes,
Corinne

Antonia zei

Prachtig hoor al die hartjes! Fijne Valentijnsdag gewenst, groetjes Anja

THEA zei

Ik heb eigenlijk helemaal niks met Valentijn. maar voor de blog vond ik die harten wel leuk.

Die van jou mogen er ook zijn, en de popjes zeker!!!
Ik ben benieuwd wat je verzonnen hebt!!!

Nog een fijne ♥ Valentijnsavond ♥ Corina!!

Groetjes Thea

Anoniem zei

Hoi Corina, tegenwoordig kan zelfs ik een reactie plaatsen dus kan ik gelijk reageren op je windlicht met de hartendiefjes. Ze zien er super uit!!! Leuk dat je ze gemaakt hebt! Groetjes Dorothee