dinsdag 16 maart 2010

Awards!


Ik heb maar liefst twee Awards gekregen!!
De eerste van viltcreatie's Chantal en de tweede van Angelina's hobby's. Hartelijk bedankt dames, ik ben er erg blij mee!
Lief dat jullie aan mij dachten!
Ik mag weer 7 dingen over mijzelf vertellen dus hier gaan we!

Wisten jullie dat:
1. Mijn oudste zoon gisteren de tweede keuring van het Korps Mariniers door is?
2. Dat hij in augustus drie dagen op bivak gaat en als dat goed gaat in september naar de opleiding?
3. Dat er vrijdag een nieuw patroon van mij uitkomt....!
4. Dat ik nu verslingerd raak aan de Tilda konijnen ;-)
5. Ik er nu twee af heb....
6. En als ik tijd heb ze vanavond laat zien...
7. Erg dol ben op oude Amsterdammer.. en oude boeren kaas?

Zo dat is dat.... ;-) nu mag ik 7 anderen nomineren maar ik geef hem aan iedereen die mijn blog leest!

Ik ga snel koken!!

Groetjes,
 Corina

2 opmerkingen:

Esther zei

Gefeliciteerd met je award, weer erg verdient. Groetjes Esther.

angelina zei

alweer een nieuw patroon... ik wacht vol spanning af!!!

liefs angelina