zaterdag 27 maart 2010

Paas boom!


De paasboom staat weer in vol ornaat, het was even zoeken naar een goede vaas maar het is uiteindelijk gelukt. Ik kon hem natuurlijk niet gelijk vinden, als ik iets in mijn hoofd heb is het zelden te koop of te krijgen. De vaas was zelfs dichter bij huis te koop dan ik dacht, gewoon bij de “Plantenbeurs” een winkel waar ik maar al te graag even naar binnen ga voor bloemen en planten. Ik ging voor narcissen, blauwe druifjes en roze roosjes en zag hem staan!! En dat voor een zacht prijsje, zo zie je maar weer als je er naar zoekt vind je het niet, je moet er tegen aan lopen… ;-)!




De paasboom is versierd met allerlei vilt knutsels, vorig jaar ijverig samen met Allysa en Jordy gemaakt.
Erg leuk om te doen, en het staat zo lekker kleurrijk!
Het zijn pakketjes van Atelier Floortje Doortje, Pippilotta en Loesebeth.
We vonden het erg leuk om ze weer allemaal te voorschijn te halen en op te hangen in de paasboom.


Gisteravond vierde oudste dochter lief alvast haar verjaardag voor haar vrienden, ze is eerste paasdag jarig en dat is niet zo handig om het op die dag te vieren.
Ze moet ook nog 6 April geopereerd worden aan haar enkel, zodoende heeft ze het wat eerder gevierd.
Het was erg gezellig, ik vond het ook erg leuk om ze allemaal weer bij elkaar te zien ;-)!
Het is stralend weer vandaag, de zon schijnt lekker de kamer in.

Fijn zonnig weekend!
Groetjes,
 Corina

20 opmerkingen:

~*~ saskia ~*~ zei

Je blijft me verbazen met je prachtige creaties, Corina! Zulke vrolijke kleurtjes in je mooie paastakken. Fijn weekend, genieten van de eerste lente zonnestralen!

Rianne zei

Hoi Corina, Gezellig altijd de paastak en alles weer tevoorschijn halen en kijken wat je allemaal al hebt gemaakt. Het is een kleurrijke paastak geworden. Echt lente.
Fijn weekend en groetjes Rianne

Gerda Hartman zei

Prachtig hoekje zo. Mijn paastakken staan er ook zo mooi bij. Alvast gefeliciteerd met je dochter. Fijn weekend verder.

Barbara zei

Prachtig je paastak en wat heb je er een leuke dingen in hangen! Je viltnarcissen zijn prachtig, welk ontwerp is dat? Ik zie dat ik toch nog even aan het werk moet ... ♥ Barbara

Esther zei

Mooie paas tak en de dingen die je erin gehangen hebt geweldig. fijn weekend groetjes Esther.

paula zei

het ziet er altijd even mooi uit bij je. Nu.vind ik de narcis zo super mooi
complimenten weer hoor.
groetjes Paula

mama'ritha zei

Feestelijk zeg!

Marion zei

Wat een orginele paasboom heb je zeg, erg leuk die creaties van vilt.
Mooi ook in combinatie met de narcissen.

Fijne zondag.

Groetjes Marion

brigitte zei

Wat een mooie dingen heb je in de paasboom.
Vrolijke kleurtjes. Geniet maar van het uitzicht.
Alvast van Harte met je dochter.
Fijn weekend Groet Brigitte

Miriam zei

Gezellige hoek, Corina! Je paastakken zijn prachtig versierd! Ik 'moet' ook meer viltdingetjes maken voor de takken, komt dat nog wel! Gezellige dag! Groetjes, Miriam

angelina zei

dat ziet er weer gezellig uit!!! helemaal super!!!

liefs angelina

Gera zei

Hoi Corina,

Wat een prachtig gezicht! Heel mooi hoekje!! Met paasspullen gaat het net als met kerstspullen: leuk om alles weer te bekijken wat je in voorgaande jaren hebt gemaakt. Het gevoel van herkenning en herinnering.

groetjes, Gera

Mascha zei

Je hebt het mooi ingericht. Zo lief die paashangertjes.
Groetjes Mascha

Martje en vilt zei

Het ziet er weer helemaal compleet uit Corina!

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Mooi hoor je paasboom en wat heb je er al veel in hangen!
Groet Thea

Carla zei

Wat een heerlijk vrolijke tak Corina, en wat hangt ie lekker vol. Genieten is dat hè, dat je al je zelfgemaakte spullen weer tevoorschijn kan halen....sommige ben je na 1 jaar alweer vergeten, is mijn ervaring tenminste.
Fijne week, groetjes Carla.

Anoniem zei

Dát ziet er vrolijk uit.
En veel van dat live spul er in.

Struiisvogelei !!? Kan je die zomaar kopen hier , nooit geweten .

Fijne week !!.... MM

Diesel en Figo zei

Hoi hoi,
Wat een leuke boom zeg, echt geweldig. XX

THEA zei

Heej Corina,

Bij jullie geen regen dan?
Gisteren ook al de hele dag en nu regent het nog steeds!!
Zo gaat dat altijd....als je op zoek bent naar iets. Ik heb dat ook,als het in je hoofd zit!! Dan vind je het niet.Vaak kies ik dan uiteindelijk maar voor een alternatief, iets wat thuis in de kast staat!!

Mooi die viltpoppetjes in de Paasboom, die rechtsboven is lief! En je Narcis is ook geweldig! Net echt!
Ik ga maar naar zolder vandaag, achter de naaimachine.Ik heb weer een rokje verkocht via MP dat wil ik ook weer bijmaken, en wat kleding voor mij en voor Lara-Lynn.
Dus ik hoef me nog steeds niet te vervelen.
Bij jou zal dat ook niet het geval zijn!!

Volgende week vakantie?

Fijne dag,Thea

Hilda zei

Hallo Corina,
Wauw zie jou paastak er gaaf uit, superrrrrrrrrrrrrrrrr.
En dan de creatie erboven van Sterre, wauwwwwwwwwwwwww. Wat is het hier weer om te smullen................

Liefs Hilda