maandag 15 maart 2010

Slapende haasjes



Hebben jullie ze ook al gezien, de paashaasjes? In sommige tuintjes liggen ze nog heerlijk in winterslaap om straks de eieren voor de kinderen (en sommige volwassenen ;-)) weer te verstoppen. Bij mij in de tuin zag ik ze slapen in een Kaars lantaarn…. nou ja zeg… de brutaliteit ;-)!


Even alle gekheid op een stokje, deze schattige konijntjes zijn van Atelier Tintangel. Ik heb ze al meerdere keren mogen maken. Ze zijn zo lief en leuk om te maken.
Deze haasjes heb ik vorig jaar gemaakt en ze toen ook in de lantaarn gelegd. Dit jaar maar weer gedaan omdat het zo grappig stond. Ik heb weer nieuwe kwartel eitjes met veertjes en blaadjes opgehangen in de lantaarn. Ze liggen op een bedje van mos met kwarteleitjes en klaar zijn ze!
Ze kunnen natuurlijk het hele jaar door maar met de Pasen heb ik iets met haasjes en konijnen ;-)!

Ik ben nu met Tilda konijen en haasjes bezig, ook zo leuk om te doen. Weer eens iets heel anders en de naaimachine word weer een keer gebruikt ;-)!
Ik hoop ze binnenkort hier te showen!

Fijne dag!
Groetjes,
Corina

12 opmerkingen:

Martje en vilt zei

Het zijn droppies hoor Corina, ze liggen zo heerlijk te dromen. Lekker zonnetje erbij van de week en genieten maar.

Esther zei

Wat een schatjes, ik dacht dat ik er ook een paar in de tuin te hebben gezien, maar die bij mij zijn denk ik bang voor onze poes.
Ik ben benieuwd naar je tilda konijn/haasjes.
Fijne dag groetjes Esther.

Gerda Hartman zei

Wat een schatjes. Ik zeg het zachtjes, want anders worden ze wakker ............. ssst.

Carla zei

Het zijn toch echt schatjes deze konijntjes.
Een hoog knuffelgehalte. Leuk ook op de foto gezet!!
Fijne dag, groetjes Carla.

Chantal zei

Ze blijven leuk Corina!!

Op mijn blog staat nog iets voor jou klaar!

Groetjes, Chantal

brigitte zei

Wat super lief zijn ze.
Laat ze maar snel uit hun winterslaap komen
en alle eitjes verstoppen. Het word mooi zonnig weer heb ik gehoord. Nu maar hopen dat het ook echt komt en dan zo houden. Wat zullen de bomen dan snel hun blaadjes laten zien.
Ben benieuwd naar je Tilda konijnen.
Ze zijn zo schattig.
Groetjes Brigitte

marion zei

hoi, schattige haasjes......kan je me vertellen hoe het pakketje heet van tintangel.......
kan het via het plaatje niet terugvinden............

Corina zei

Hoi Marion, het pakketje heet "Slaapzak"!
Groetjes Corina

Corina zei

Staat heel schattig, zo in de lantaarn!

Nonnelien zei

Wat ziet dat er mooi uit, ik krijg helemaal voorjaarskriebels behalve als ik naar buiten kijk.....het regent pijpenstelen..
Groetjes Nonnelien

angelina zei

wat geweldig zeg... ik vind ze super! ken het patroon niet...

ik heb op mijn blog nog wat voor je klaar staan... liefs angelina

Barbara zei

Ze zijn enig, zo samen in je lantaarntje! ♥ Barbara