maandag 8 maart 2010

Sneeuwklok peutertje!


Doe ik vanmorgen de gordijnen open, vallen er allemaal sneeuwvlokjes, zo mooi!! Ik heb er eventjes naar staan kijken, wie weet de laatste sneeuw van dit seizoen.
Wel toepasselijk want op de foto staat het sneeuwklok peutertje van Atelier Pop en Plank!
Een heel erg leuk pakketje om te maken, ik ben dol op sneeuwklokje en deze had ik nog niet in de verzameling! Ik heb alleen het jasje aan de achterkant iets getailleerd, dan viel het jasje wat mooier. Voor de rest het patroon gevolgd!
Schattig is hij geworden, hij staat nu op een dienblad met een krans met veren en een Struisvogelei.
Die heb ik ooit voor mijn verjaardag van mijn broer gekregen, twee zelfs!


Met de tweede ga ik iets anders verzinnen, ik heb al een idee. Alleen even materialen verzamelen…weer naar het tuincentrum…… wat erg ;-)!!
De schaapjes zijn uit het boekje de seizoenentafel, er is ook nog een lammetje bij maar die heb ik nog niet gezien in de wei…nog eventjes wachten!
Ik ben nu bezig met een paaskrans met kipjes, die krijgen jullie van de week wel te zien ;-)!

Fijne dag!
Groetjes,
Corina

20 opmerkingen:

Großmutters Nähkästchen zei

You make soooo lovely dolls!
Du machst sooo schöne Puppen!
♥liche Groitjes
Michaela

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Alweer zo'n prachtig popje af, en wat heb je er weer een mooi geheel van gemaakt met het struisvogelei!
Hier vanmorgen ook weer een witte wereld, heb er geen zin meer in, ben toe aan de lente!
Groet Thea

Esther zei

Wat een schatje en de schaapjes zijn ook erg leuk.(Ik heb het boek ook nog ergens, zal het eens weer opzoeken) Het broekje met blad-krans :-) leeuukk . Ben erg benieuwd naar je krans met kipjes, fijne dag groetjes Esther.

Anoniem zei

hoi corina,

wat schattig! ik heb de schaapjes van tintangel (3) ooit gemaakt en die staan nu met de pasen ook zo geweldig! op dit moment sneeuwt het weer hier in het zuiden van het land en toch haal ik de lente in huis.

groetjes jacquelien (zuz van chantal)

Chantal zei

Hoi Corina,

Ze ziet er prachtig uit. De laarsjes zijn ook erg mooi gelukt. Soms is iets meer taile mooier ik ben het helemaal met je eens.
De schaapjes zijn ook schattig geworden en wat leuk dat je nog eventjes wacht met het lammetje.

Groetjes, Chantal

-::Maris::- zei

Bedankt voor je lieve felicitatie!

Je peutertje is prachtig, ben erg benieuwd naar je volgende krans!

Groetjes Maris

Gerda Hartman zei

Wat is ie mooi geworden. Ik heb het pakketje ook liggen. De schaapjes zijn ook lief. Hier was het ook weer wit vanmorgen, maar het is ondertussen overgegaan in regen. Echt knutselweer dus! Fijne dag.

Twa zei

Wat een schattig sneeuwklok peutertje.
Echt een sbnoepie. Leuk zo met die schaapjes erbij. Lief.
Gezellige week!
Groetjes Antoinette.

brigitte zei

Wat een schattig peutertje. Met die schaapjes... en ja de lammetjes die komen nu snel genoeg denk ik. Hoewel hier was het ook een beetje wit vanmorgen nu is het miezerig.
Ben benieuwd naar je krans.
Groetjes Brigitte

else zei

Wat een liefje!!

Riet zei

Ohhh Corina,wat schitterend gemaakt.
Zo fijntjes en ja gewoon chique.
Heel erg mooi,je bent echt een kanjer.

Liefs Riet.

Marijke van Ooijen zei

Hay Corina,

Geweldig dit jochie met zijn schaapjes..
Zo leuk gemaakt ook weer!

Groetjes,
Marijke

paula zei

Het ziet er weer prachtig uit ,ben benieuwd naar je krans met kipjes
fijne week ,groetjes Paula

ida zei

Het is je weer gelukt meid; Prachtig!

jeanet zei

Wederom is het peutertje prachtig geworden! De maakster van Pop en Plank gaat ook workshops verzorgen bij de open dagen van Niels holgersson. Ik ga er vast en zeker naar toe!
Groetjes Smoek

Barbara zei

Schattig, ik vind vooral de schaapjes heel erg leuk, die ga ik ook eens maken! ♥ Barbara

Carla zei

Een prachtig popje Corina, mooi gefotografeerd! Groetjes Carla.

Corrie zei

Corina, wat is je blog weer mooi met het blauwe middenstuk met kantjes.
Ik heb weer met heel veel plezier naar je laatste creaties gekeken, jij maakt je eigen lente! Heel erg fijn om mee te kunnen genieten van alle kleuren en tafereeltjes in je prachtige foto's. Groetjes van Corrie *Ü*

Carla zei

wauw wat een mooie dingen maak jij, mijn complimenten hoor!
Een genot op op je blog rond te kijken, dat heb ik dan ook al even gedaan en kom vast vaker terug!
lieve groetjes,
Carla

Tineke zei

Corina, wat verfrissend nu eens iemand tegen te komen die het niet vervelend vond dat het weer sneeuwde. Je popje is schattig! Heel erg schattig. Fijne avond hoor.