dinsdag 9 maart 2010

Verjaardagen en Paas feetje!


Vandaag is mijn oudste zoon, mijn moeder, haar tweeling zus (mijn tante), mijn nichtje en een vriend van zoonlief jarig!!
Ik bedoel maar,wat een feestelijke dag is het vandaag!
Zoonlief heeft het zondag al gevierd en moeders gisteravond samen met haar zus.
Vandaag heeft zoonlief gewerkt en zaten we net aan de koffie met vers gebakken appeltaart.
Het huis ruikt zo lekker al de hele dag, vanmorgen vroeg had ik de taart gebakken en iedereen die binnen kwam riep 'MMM lekker appeltaart'! We hebben keurig gewacht totdat zoonlief uit zijn werk kwam en hebben na het eten de taart aangesneden, heerlijk met een dot slagroom ;-)!
Voor mijn moeder heb ik het Paas feetje voor haar verjaardag gemaakt. Na vele hints had ik het begrepen, ze was er weg van ;-)! Leuk om haar nog een keer te maken, ik kom zo helemaal in de paassferen. Mijn moeder is er erg blij mee!

Op de blogs zag ik hier en daar ook de paas sferen weer opduiken.
Zo leuk en inspirerend om te zien hoe iedereen er mee bezig is!

Fijne avond!
Groetjes,
Corina

16 opmerkingen:

Elly zei

Jéé wat een jarigen!!! Gefeliciteerd met allemaal! En je moeder, nou die boft maar met zo'n creatieve dochter! Het is echt een supergave krans en het feetje is zó schattig!
En zelfgebakken appeltaart...hmmmm....!!!! Er is vast geen stukje meer over!

Marutska zei

Gefeliciteerd met al die jarigen!!

Leuk je kadootje voor je moeder!!

Groetjes
Maria

psssst: ik ruik die appeltaart zelfs hier in Leeuwarden!!! Lekker hoor!

het lieveheersbeestje zei

Oh, Wat een feest bij jullie! Van Harte gefeliciteerd allemaal!!
Leuk dat er zoveel jarigen tegelijk zijn, en allemaal vissen ook nog. (ben ik ook) Schijnen creatieve types te zijn hoor! Ik vindt je paaskransje heel mooi, echt zoet en lenteachtig, geen wonder dat je moeder dat zo leuk vond... Maar het sneeuwklok manneke van de vorige post is ook heel erg mooi. Je bent echt supergoed in deze popje...
Groetjes mama lieveheersbeestje.

Ingrid. zei

Nog van harte met alle jarigen !
Wat weer een prachtig ontwerp ; super !
Fijne dag , groetjes van Ingrid.

Gerda Hartman zei

Mooi cadeau hoor! Gefeliciteerd met alles en iedereen.

Corina zei

Gefeliciteerd met al die jarigen!

Anoniem zei

Wat een grappige hanger. Nooit gezien zo van eieren.

Gisreren hier weer lekker rond'gehangen' , alweer zóveel moois gemaakt.
Om vrolijk van te worden !!;-)
Fijne dag,dag.... MM

THEA zei

Heej corina,

Wat een boel jarigen daar bij jullie!!Dat gaat natuurlijk niet lukken op een dag! Of hoef je er niet overal heen??
Zit je helemaal vol met taart!! Hihihi....dure dag!!

Brr...ik heb het koud,ik zal de verwarming maar eens aan gaan draaien!!

Groetjes van Thea

Esther zei

Een dag te laat maar alsnog van harte met al de jarigen. Ik ruik hier de appeltaart nog, hmmm lekker.
Hoop dat jullie een gezellige dag gehad hebben. groetjes Esther.

Atelier Keet zei

Wat eem leukerd! van harte mnet alle jarigen!! en eh tweeling tante ook een krans??

Bonjade zei

Hoeveel feest kun je hebben op 1 dag......
Van harte van harte!!!!
Maak er een feestje van.
Fijne dag

Barbara zei

Van harte!! Leuk he, om voor iemand anders iets te kunnen maken, iets weg te geven wat je zelf hebt gemaakt. Ik vind dat ook zo leuk om te doen. Je paaskrans met fee zijn alweer schitterend geworden! ♥ Barbara

rianne zei

Corina van harte gefeliciteerd met al de jarigen om je heen. Je paaskrans is erg leuk geworden. Leuk om een eigen gemaakt cadeautje te geven. Mijn moeder is maandag jarig. Voor haar ben ik de pindaslinger aan het maken.
Groetjes Rianne.

Corina zei

Dank julie wel voor alle felicitaties!!
Groetjes Corina

Renny zei

Proficiat nog met alle jarigen! Wat een mooie creaties maak je toch iedere keer.
Groetjes Renny

Gera zei

Heel erg leuk, en ik hoop op nog meer van dit soort ontwerpen!!

groetjes, Gera