zaterdag 10 april 2010

Hieper de piep!



Morgen ben ik jarig en wordt 44 jaar.
Een mooi dubbel getal, net zoals de andere dames uit ons gezin, Allysa 11, Sabina 22 en ik 44 jaar. Hoe krijgen we het voor elkaar! Morgen komt er niet veel visite omdat ik het vorige week samen met Sabina bij mijn broer en schoonzus heb gevierd die toen ook hun verjaardag vierden.
Vandaag ben ik al verwend met mooie bossen bloemen, daar ben ik zo blij mee, ik ben gek op bloemen!


Vanmiddag heb ik ook wat trosjes bloesems aan de bloesemboom gemaakt, echt een heerlijk werkje om te doen, lekker ontspannend.
Ik ben er nog lang niet maar het begin is er ;-)!


Met Sabina gaat het steeds beter, ze is aan het minderen met de “zware“ medicijnen en dat gaat goed. Kind blij, moeders blij : ))




Fijn weekend!
Groetjes,
 Corina

27 opmerkingen:

Chantal zei

Een mooi getal lieve Corina!!! Dus vanavond heb je oudejaarsavond. Laat je morgen maar lekker in de watten leggen, ondanks dat er niet zoveel visite zal komen het wordt vast een fijne dag!!

Alvast hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!! En op naar een super mooi jaar voor jouw!

Wat goed om te horen dat Sabina met haa 'zware' medicijnen kan minderen. Hopelijk komt er alleen maar meer vooruitgang! Wat wil een moeder (en kind) nog meer.

En wat schiet je al lekker op met je bloesemboom. Erg mooi om hem zo te zien groeien!!

Groetjes, Chantal

Gerda Hartman zei

Van harte en morgen een hele fijne dag toegewenst! Hier ook leuke cijfers met mijn meiden (47,17 en 7).

Anoniem zei

Corina, alvast van harte gefeliciteerd, een hele fijne dag toegewenst met je gezin!

Groetjes Nel

brigitte zei

Van Harte alvast. Mooie leeftijden zo op een rijtje.
Fijn dat het met je dochter beter gaat. Dan voelt der mama zich ook beter toch.
Ik vind je boom steeds mooier worden.
Mooi al die bloemen.
Fijne dag morgen. Lekker genieten. Wij vieren hier de verjaardag van mijn dochter. Wel druk dus.
Groetjes Brigitte

YvonneK zei

Alvast van harte gefeliciteerd en een fijne dag morgen. Ben blij te horen dat het met Sabina beter gaat. Groetjes Yvonne

THEA zei

Wat een pracht van een taart!!

Leuk hoor! Veel plezier morgen, en ik ben blij te horen dat het met Sabina de goede kant op gaat!!

Liefs Thea

Esther zei

Alvast van harte gefeliciteerd, veel plezier morgen, de boom word mooi.Wat een werk al die bloempjes, Fijne dag morgen. groetjes Esther

Diesel en Figo zei

He wijfie Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een hele fijne dag. Ik vind de bloesems geweeeeeldig.Echt heel mooi. XXXX

Gerda zei

gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel veel creatieve jaren erbij genwenst.
Je boom wordt echt gaaf heb ook alles klaar liggen om hem te gaan maken heb je de bloesem zelf gevilt.

Groetjes Gerda

Großmutters Nähkästchen zei

♥lichen Glückwunsch zum Geburtstag :o)

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd.

Groetjes Marjanne

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Alvast een fijne dag gewenst, en nog vele gezonde en gelukkige jaren !
Groet Thea

Corina zei

Alvast van harte gefeliciteerd, geniet ervan! Wat wordt je bloesemboom al sprookjesachtig mooi!

Mascha zei

Gefeliciteerd met je verjaardag.
Groetjes Mascha

angela zei

Super gefeliciteerd!!! wat een mooie taart. Wat een toeval van de dubbels. Hoe kun je het plannen hihi.. Veel plezier. Groetjes Angela

Carla zei

Hoi Corina, alvast van harte proficiat met je verjaardag!! Nog vele jaren in goede gezondheid toegewenst. Wat wordt je bloemsemboom mooi!!!
Liefs Carla.

my day zei

Hoi Corina,
Gefeliciteerd!!! en geniet van je verjaardag, vind je boom ook zooooo mooi.
Fijne dag nog,groetjes Ingrid.

Martje en vilt zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een hele fijne dag gewenst!
Groetjes Margreet

Barbara zei

Gefeliciteerd met je verjaardag! Een prachtige leeftijd, toch, 44! En je bloesemboom zie ik groeien en steeds maar mooier worden! ♥ Barbara

Elly zei

Lang zal ze leven, lang zal ze leven!!!! Gefeliciteerd! Nou, ik kom even een bakkie bij je halen hoor, met zo'n overheerlijk puntje taart erbij (of is alles al op?)
Je boom wordt ook prachtig trouwens, wat een klus, al die blaadjes en bloemetjes, maar wel heel erg mooi!

Corrie zei

Hartelijk gefeliciteerd Corina en Sabina met jullie verjaardag. Leuk uitgerekend zo ;- )
Ik heb met bewondering naar je kale boom zitten kijken, ik vind hem kaal ook heel erg mooi met het schaapje eronder, heel bijzondere sfeer. Maar natuurlijk houden we de lente niet tegen.
Ik voel me ook een beetje medeverantwoordelijk voor het ontstaan van het bloemenfeetje, ik zag dat je geïnsprieerd was door mijn kersenbloesemfoto.
Ik vergeet niet snel de prachtige sfeer waarin die foto gemaakt werd en mijn verrassing toen ik die op mijn scherm vergrootte. Je hebt er een heel lief feetje aan laten uitspruiten.

Corrie zei

Ik bedoel natuurlijk ontspruiten ;- )

else zei

Alvast hartelijk gefeliciteerd! En geniet van morgen en je prachtige bloemen.
Groetjes Else

Ida zei

Alvast gefeliciteerd en een fijne dag morgen!

Je boom loopt prachtig uit!

Groetjes aan Sabine; fijn dat het beter mag gaan!

Je paas feetje staat op mijn weblog te pronken, ben er erg blij mee, ook omdat ze speciaal voor me is geworden; bedankt!

Miriam zei

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!
Hopelijk heb je een leuke dag gehad!
Mijn man was ook gisteren jarig, toevallig!
Groetjes, Miriam

Diane zei

Hoi Corina.

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag.

Groetjes Diane

Atelier Keet zei

Van harte.. met gisteren;-)