woensdag 21 april 2010

In de theetuin!


Dit leuke tafereeltje is van atelier Sterre en heet ‘in de theetuin’.
Het is een patroonboekje zodat je zelf als je dat leuk vind kan veranderen, ik heb aardig het patroon gevolgd op het prieeltje na. Ik heb het prieeltje versierd met bladjes en bloemen om de deuropening heen en op de vensterbankjes potjes met bloemen gezet.

Het is een erg leuk patroon om te maken. Dit tafereeltje heb ik een paar jaar geleden gemaakt en heb ik verkocht, gelukkig heb ik de foto’s nog ;-)
Zo’n mooi patroon met het prieeltje, de bankjes waar de (thee)tantes Willemijn en Sophie op zitten en de kleine Rosalie die voor het tafeltje zit. Op het tafeltje staan de taart en de koekjes, het was zo leuk om alles te maken.


Ik ben bezig nu met de lentekar van Atelier Schatten van de natuur, morgen hoop ik er verder mee te gaan.
Het gaat allemaal niet zoals ik wil de laatste week.
De bloesemboom was sneller klaar dan ik dacht maar dat is zo’n lekker patroon om af en toe een bloesem tussendoor te doen. Daar hoef je ook niet bij na te denken.
Het jongetje van de Lentekar is af en de kop van de hond, de rest ligt al geknipt dus in principe kan ik zo weer aan de slag! Het is zo'n lief pakketje!

Met Sabina gaat het steeds beter, ze heeft nu loopgips en gaat heel voorzichtig haar gang in huis. Heerlijk om haat wat mobieler te zien, zeker voor haar zelf!

Het beloven mooie dagen te worden dit weekend!
Heerlijk met een zonnetje in de tuin!

Fijne dagen!
Groetjes Corina

13 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Echt heel erg lief. Je zou zo aanschuiven.

Esther zei

Wat een schattig tafereeltje, leuk en zo zitten we misschien allemaal van het weekend lekker buiten ;-) ik heb heel benieuwd naar je lentekar, fijn dat Sabina weer een beetje haar eigen gangetje kan gaan,groetjes Esther.

Sanny´s-Bastel- Creationen zei

Was für ein wunderschönes Teehaus mit tollem Garten und ganz tollen Gästen...diese kleinen Plätzchen und der Kuchen...eine wunderschöne Szene hast du entworfen.
Liebe Grüße aus Deutschland
sanny

rianne zei

Mooie details heeft dit patroon. Het ziet er gezellig uit. Vind je het niet jammer dat je het verkocht hebt? Hij is zo mooi. Groetjes Rianne.

brigitte zei

Lijkt mij ook jammer dat het weg is. Het is echt schattig om te zien. MAAr ach je kunt vast ook niet alles bewaren.
Fijn dat het met je dochter beter gaat.
Ben benieuwd naar je volgende werkstuk.
Succes.
Fijne dag Groetjes Brigitte

Corina zei

Mooi tafereeltje! Al die details, in kleding en hoedjes en die taartjes... Leuk dat je blaadjes en bloemetjes rond de deuropening hebt gemaakt, dat geeft zeker wat extra's!

Tineke zei

Hallo Corina,

Oef wat was het lang geleden dat ik bij je op visite was.... Wat was er veel moois te zien en van te genieten! Nog gefeliciteerd met je 44e verjaardag! En een heel fijne avond voor nu.

Gera zei

Heel mooi!! Ga je het nog opnieuw voor jezelf maken? Je maakt nu heel andere hoofdjes/gezichtjes. Leuk om die verandering te zien!

Fijn weekend, Gera

Barbara zei

Wat een gezellig theekransje, zeg! Leuk met al die kleine details en dat je er zelf nog wat aan hebt toegevoegd. Lieve groetjes, Barbara

angelina zei

wat ziet dat er gezellig uit!!! jammer dat je hem niet meer hebt... maar ja je kan ook niet alles houden... opm de foto kan je er nog naar kijken!!!
liefs angelina

angela zei

Ooohh wat een leuk taffereeltje.. Erg mooie details.
Super dat het al wat beter gaat met sabina..

Crea Annemieke zei

Jij bent de derde blog met viltmaaksels die ik nu bezoek en ik vind het allemaal even kunstig en mooi.Veel handwerkplezier en de groetjes van Annemieke

Miriam zei

Gezellig geheel, ik zou zo een kopje thee mee willen drinken!