maandag 26 april 2010

Lentekar!



De laatste van de 3 nieuwe pakketjes van Atelier Schatten van de natuur heb ik gemaakt, de lentekar!
Het heeft wat langer geduurd dan normaal maar het lukte me niet om veel te handwerken de afgelopen week. Met mooi weer vind ik het heerlijk om in de tuin bezig te zijn. Even lekker in het zonnetje te zitten met een boek of nog beter ;-) lekker een eindje te gaan fietsen.


De lente kar vind ik zelf een erg lief aandoenlijk ontwerp, het kleine jongetje die zijn armpjes lieflijk om zijn hond heeft geslagen. Ze zitten samen zo schattig in de bolderkar. Het heeft een hoog Aah gehalte hier in huis ;-)! Erg leuk en divers om te maken, er zit lekker veel festonneerwerk in de bolderkar.
Je zag het ontwerp groeien, eerst heb ik het jongetje gemaakt toen de hond en als laatste de bolderkar.


Ze staan nu nog even samen allemaal bij elkaar, de bloesemboom de lenteschommel en de lentekar! Deze lentekar heb ik voor Esther gemaakt (vandaar dat het jongetje geen neusje heeft ;-)) Ik maak bijna altijd een neusje in een hoofdje.

 

Ik ga de lentekar ook voor mezelf maken maar het narcispopje voor de maand april ga ik eerst maken.
Ik wil alle popjes uit het boekje ‘ een heel jaar rond’ maken en april is bijna voorbij.
Het vilt heb ik al uitgezocht en het patroon geknipt, ik kan zo aan de slag ;-)!


Fijne dag!
Groetjes,
Corina

27 opmerkingen:

-::Maris::- zei

Oh wat mooi!! En wat een gepriegel als ik het goed bekijk maar je hebt wel eer van je werk!!

Groetjes Maris

Marutska zei

Ooh wat een leuk karretje!

Groetjes
Maria

THEA zei

Hoi Corina,

Och meid, bedenk dat het vilt echt niet weg loopt!! Hihihi.....als het buiten mooi is, moet je daar ook van genieten.

Ik vind het weer allemaal erg mooi geworden, maar het jongetje spant de kroon!!!
Zoooooo leuk!! Hij lijkt ook groter dan de normale poppetjes of komt dat door de foto?

Fijne dag, gisteren de tuin maar gesproeit....en daarna regen!! Ik neem aan dat het bij jullie ook zo droog is. Of hadden jullie al eerder een flinke bui?

Groetjes Thea

Chantal zei

Wauw wat mooi!!! Echt een erg aandoenlijk pakket. Het totaal resultaat is ook erg mooi!

Groetjes, Chantal

brigitte zei

Ahhhhhhhhhhhhhhh wat lief.
Een prachtig lente geheel zo.
Jammer dat ze weggaan.
Groetjes Brigitte

Elly zei

Ja hoor, dit heeft echt een héél hoog ahhh-gehalte! Het is lief geworden, vind die hond ook zo geweldig leuk! Het is een heel mooi tafereeltje geworden zo!
Groetjes Elly

Sanny´s-Bastel- Creationen zei

wow, wieder so ein zuckersüßes prachtexemplar.
ich bin begeistert.
lg
sanny

Esther zei

Wauw wat super schattig, mooi nu is het tafereeltje compleet geweldig dit is erg genieten, groetjes Esther.

rianne zei

Corina wat is dit ook weer een lief pakketje. Erg mooi gemaakt en het staat ook zo leuk bij je prachtige bloesemboom. En door het mooie weer kom je inderdaad niet zo aan het vilt toe. Fijne dag en groetjes Rianne.

Gerda Hartman zei

Super schattig!

Miriam zei

Prachtig.... en toch wel snel af allemaal hoor!
Je hebt groot gelijk, lekker naar buiten met het prachtige weer! Fijne week en groetjes,
Miriam

Diesel en Figo zei

Leuk, helemaal gezellig, je haalt echt de lente in huis. Dat hondje lijkt niet op Diesel hahahaha, beetje lastig met al dat haar. We hebben zin in zondag. XX

mama'ritha zei

Wat een 'droom'. Echt lief.

Zwergenwelt zei

Süß! süß! süß!
Wunderschön ist das !Ich liebe es, es ist traumhaft!!!!♥
Liebe Grüße, cornelia

angela zei

ooohh aaaahhh wat lief.

paula zei

die hond is zo lief en het past allemaal zo mooi bij je boom
fijne week ,groetjes Paula

Corrie zei

Het wordt hier steeds maar mooier bij de bloesemboom. Heerlijke lentesfeer Corina!

Corina zei

Aaahh, wat geweldig schattig! Goed gelukt ook dat hondesnuitje.

Barbara zei

Aaaaaah, ja, ook ik kan niet anders beginnen, maar wat is dat manneke lief met zijn armpjes om zijn hondje heen! Echt ... zoooo lief! Lieve groetjes, Barbara

Riet zei

Ohhh wowww Corina,wat schitterend gemaakt meis,'Het is echt een droom bij jou,ik zit echt weer te kwijlen.
ZO MOOI>

Liefs Riet.

softearthart zei

How lovely, love the little wagon. cheers Marie

Mascha zei

Wat is dit LIEF.
Groetjes Mascha

Twa zei

Ja, je hebt gelijk ik dacht dat ik het zag ook gelijk Aaaaach, wat een schattig tafreeltje. Dat hondje is echt lief. En de rest natuurlijk ook.
Groetjes Antoinette.

Marijke van Ooijen zei

Hay meis,

Wat een schattig en lief tafereeltje...
Dat hondje wauw.....zo lief!!
Heel bijzonder, en vooral knap gemaakt.

Marijkexxx

Gera zei

Wat een fantastisch geheel!! Ik vind de lentekar heel ontroerend.

groetjes, Gera

Carla zei

Wat een aandoenlijk stelletje, ze hebben iets koddigs inderdaad. Mooi gemaakt hoor!!
Groetjes Carla.

Marie-Antoinette zei

Wat schattig,echt heel mooi.