zaterdag 24 april 2010

Meidje het bijtje!



Je ziet en hoort ze alweer vliegen toen ik gistermiddag lekker even in het zonnetje zat, de bijen.
Meidje het bijtje is een pakketje van Ellen Soares, een aanrader om te maken.
Haar jurk en broekje zijn van velours gemaakt. Erg leuk om ook een keer met een wat dikkere stof te werken dan vilt of zijde, ik dacht eerst dat het allemaal te propperig zou worden maar dat viel erg mee. Ik heb Meidje alleen andere haartjes gegeven, rode krulletjeswol, het staat zo lekker eigenwijs vind ik met die staartjes in haar haar!


Het zou vandaag en morgen stralend weer worden en daar gaan we lekker van genieten! Ik ben nog steeds bezig met de lentekar en hoop hem vanmiddag of anders morgen in het zonnetje (lekker buiten ;-)) af te krijgen.

Fijn zonnig weekend!
Groetjes,
Corina

18 opmerkingen:

Sanny´s-Bastel- Creationen zei

Ein wunderschönes Bienenkind, ganz toll finde ich auch die roten Haare.
Ein schönes kreatieves Wochenende wünsche ich dir.
LG
sanny

Geda Hartman zei

Zo'n schattig bijtje mag van mij alle dagen om me heen zijn. Ze is echt prachtig, vooral dat rode haar!

Corina zei

Leuk geworden! En dat rode haar staat haar heel goed.

-::Maris::- zei

Ahh wat een ondeugend maar toch lief bijtje!

Groetjes Maris

Barbara zei

Wat een eigenwijs bijtje! Ik zeg tegen mijn kleuters altijd als ze ondeugend zijn dat ik hun neus zie krullen, en dat zie ik ook bij jouw bijtje! Wat heb je dat haar er mooi op gemaakt, ik vind dat zelf altijd zo moeilijk. Hoe doe je dat zo mooi? Lieve groetjes, Barbara

Esther zei

Wat een schatje en zo lekker ondeugend,ik vind haar super leuk. fijn zonnig weekend groetjes Esther,

angela zei

ooohh wat een scheetje.

Riet zei

Ohhh wowwww Corina,wat heb je de laatste tijd weer schitterende creaties gemaakt.
Zo lief zijn ze,echt om te kwijlen.

Liefs Riet.

Jannie zei

Wat een leuk bijtje heb je gemaakt!
Groetjes Jannie

paula zei

Dit bijtje mag wel in mijn tuin wonen ,ze is zo mooi en ziet er erg lief uit .
fijne zondag ,groetjes Paula

Hilda zei

Geweldig Corina, wat een scheetje. Ze lijkt wel op Kelly van vroeger hihihiihhi.

Groetjes Hilda

brigitte zei

Wat een liefje zeg. Als al de bijtjes zo zouden zijn hoeven we niet bang meer voor ze te zijn.
Prachtig gemaakt hoor.
Groetjes en fijne avond Brigitte

Bonjade zei

Wat een heerlijk meisje is dit...of nee bijtje.
Ze doet me denken aan maja de bij, alleen die had geen staartjes......
Wat een hoog knuffelgehalte wederom.......
Deze prikt ook niet;))
Fijne week

softearthart zei

She is such a little sweetie, cheers from New Zealand Marie

ida zei

Corina; wat een prachig meidje van een bijtje heb je gemaakt! Dat koppie; zo guitig en dat haar; ganz toll! Volgens mij betekent dat iets van grappig ofzo (in ieder geval bedoel ik dat wel haha)

crealientje zei

Oh, wat een super leuk bijtje heb je gemaakt! Post niet altijd, maar kijk regelmatig even naar je nieuwe creaties die elke keer weer even mooi zijn.

Gera zei

Erg leuk!! Ze heeft een ondeugend snoetje!

groetjes, Gera

Natascha zei

Wat een lekker bekkie heeft dit bijtje, ze is om bij weg te smelten.
Groetjes Natascha