maandag 5 april 2010

Narcis peuter!


De Narcis peuter van atelier Pop en plank heb ik vanmorgen afgemaakt. Een erg leuk pakketje om te maken. Het vilt van pop en plank wat in de pakketten zit vind ik altijd zo mooi en de kleur van de narcissen is zo goed benaderd!
De narcis peuter heeft een kuikentje onder zijn arm, die moest je zelfvilten. Erg leuk om te doen en nog een beetje paasachtig vind ik ;-)! Hij heeft een tasje op zijn buik en een narcis bloem in zijn hand.



Hij staat nu gezellig bij de narcissen in de mand en heeft het vast naar zijn zin ;-)!!
Alle feestelijkheden zijn nu weer voorbij en we gaan weer over tot de orde van de dag. De kids willen lekker thuisblijven en rustig aan doen….vindt ik helemaal niet erg!
Ik wil vanmiddag gaan beginnen aan de Lente schommel van Atelier Schatten van de Natuur, zo’n verschrikkelijk leuk pakketje!! Ik heb er zin in, de laatste dagen heb ik tot vanmorgen niet veel met vilt gedaan. Wel wat bedacht en getekend maar dat is op papier en na een paar dagen gaat het toch weer kriebelen en MOET ik weer beginnen met naald en draad….erg hè zo’n vilt virus ;-))

Fijne dag!
Groetjes,
Corina

20 opmerkingen:

angelina zei

hee corina, wat een ieverdje heb je er weer van gemaakt!!! hij ziet er weer geweldig uit!!! liefs angelina

paula zei

hallo Corina ,Hij is weer prachtig geworden zag dat de narcis naast hem van vilt is toen ik de foto vergrote.
Je hebt helemaal gelijk de kleur is perfect en daarbij heb jij hem zo ontzettend mooi gemaakt .fijne middag verder
groetjes Paula

Ganty zei

Echt super mooie geworden! Zulke vrolijke kleurtjes. Het kuikentje komt ook helemaal tot zijn recht! Super word ik helemaal vrolijk van ;)

~*~ saskia ~*~ zei

Wat een dotje, Corina!
Een fijne nieuwe week!

Barbara zei

Mooi, je narcispeuter en wat een lief kuikentje! ♥ Barbara

Gerda Hartman zei

Ontzettend leuk geworden. Nog van harte met je oudste dochter.

Ingrid. zei

Ach , er zijn ergere dingen ;-)
Je peuter is erg leuk geworden. Veel plezier met het schommeltje.
Fijne avond , groetjes van Ingrid.

Anoniem zei

aa lioef met dat kuikentje.

Alsnog proficiat met prachtige dochter.

Wat knap zelf patronen maken, veel succes !!

MM

brigitte zei

Nog van Harte met je dochter. De tijd gaat snel ze worden ouder en wij zelf ook.
Je Peuter is erg mooi geworden.
Ben benieuwd naar de Lente schommel.
Groet Brigitte

Lia zei

Wat is je narcispeuter mooi! Echt een popje waar je blij van wordt.

Groetjes,
Lia

Elly zei

Nee hoor, voor ons helemaal niet erg dat virus! Wij genieten hier lekker mee van al het moois! Ook dit peutertje is weer een schatje en staat zo parmantig tussen de echte narcisjes.
En helaas... dan zijn de heerlijk relaxte paasdagen zomaar weer om... op naar een nieuwe week!

Esther zei

Schattig narcis peutertje, hij staat ook zo mooi tussen de echte narcissen, strekte morgen, groetjes Esther.

angela zei

Hij is echt heel leuk geworden. Groetjes angela

Miriam zei

Wat mooi Corina!
Staat er prachtig bij!
Fijne, zonnige dag!
Groetjes, Miriam

Carla zei

Wat een prachtig zonnig popje is dit toch!!
Schattig met het kuiken!
Succes met je viltkriebels ;-)))
Liefs Carla.

Carola zei

Hallo Corina,
Zoals altijd is het weer genieten om rond te kijken op jouw weblog. Het was al even geleden en nu zie ik dat je ook zelf patroonbladen uit hebt gebracht met mooie ontwerpen. Ik hoop dat er nog veel meer mogen volgen, veel succes!
Groetjes,
Carola

Mascha zei

Hij staat daar erg prachtig.
Groetjes Mascha

Anoniem zei

Wat is je peuter met kuiken goed gelukt zeg!!! Groetjes Dorothee

Barnyard Country Gifts zei

Heb even een paar logjes teruggelezen. Maar wat een schattige dingen heb je weer gemaakt. Die paasmand en krans, geweldig wat een werk.
En je narcis peuter is een schatje.
Lieve groet, Annemieke

Marijke van Ooijen zei

Hay Corina,

Wat een lief narcispeutertje..
Zo schattig in zijn gele pakje...
Echt te gek hoe jij dit allemaal maakt!

Liefs,
Marijke