vrijdag 30 april 2010

Narcis!


Pff net op tijd af, ik had dit leuke narcis popje van de week in de tuin gemaakt. Deze narcis komt uit het boekje van Mieke Stender, een heel jaar rond. Voor elke maand staat er een patroon in van een bloemenkind, deze maand is het de narcis.


Ik had me ten slotte voorgenomen om de maandpopjes dit jaar allemaal te gaan maken. Het zijn leuke popjes om te maken en ik ben benieuwd hoe ze er uiteindelijk allemaal uit gaan zien ;-)!
Ik heb dezelfde kleuren vilt genomen als van de Narcis prinses, daar had ik nog genoeg vilt van over en dat kwam nu weer goed van pas. Het is sprookjesvilt maar dat is niet duidelijk op de foto te zien. Ik heb haar aan de voorkant van haar jurk wat kralenrozetjes gegeven, het stond anders een beetje kaal vond ik.


 De foto’s kon ik natuurlijk ook gelijk in de tuin maken, ze staat hier op een klein dienblaadje met een waxine lichtje. Ze staat nu op een tafeltje binnen met tulpen in dezelfde kleur geel, de narcissen kon ik niet meer vinden helaas!

We hebben vandaag een heerlijke dag gehad, vanmorgen regende het en een paraplu bood uitkomst maar vanmiddag was het gewoon heerlijk weer!
Met Sabina gaat het ook steeds beter, ze is vanmiddag nog even met ons mee geweest! Ze heeft loopgips zodat ze wat mobieler is en letterlijk wat beter uit de voeten kan ;-))

Fijne avond!
Groetjes,
Corina

16 opmerkingen:

Stina zei

Geweldig Corina wat ik hier zie voorbij komen heb mijn ogen uitgekeken. Prachtig. Ga je volgen hoor, kom je ook even op mijn blog kijken.
Gr Stina

softearthart zei

Oh How lovely she is, bright and colorful like the Narcis, cheers Marie

Grietje zei

Wat maak je toch prachtige poppetjes, allemaal even mooi.

Groetjes,
Grietje

brigitte zei

Gelukt net op tijd op naar de volgende.
Ze ziet er super lief uit.
Groetjes en fijn weekend Brigitte

Anoniem zei

Ziet er prachtig uit mijn compliment hoor
Tini

rianne zei

Wat een schatje is dit ook weer. En ze kleurt ook nog mooi voor Koninginnedag. Mijn voornemen is ook nog ooit eens al die popjes te gaan maken. Fijne dag vandaag en groetjes Rianne.

Gerda Hartman zei

Wat een schatje is het geworden. Mooi met dat frisse oranje. We kunnen weer aan de bak voor de maand mei. Het is mij ook nog gelukt om ze elke maand te maken.

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Jouw narcispopje is ook al zo mooi, ik had het jasje achterstevoren aangedaan!
Groet Thea

Corina zei

Heel mooi geworden, Corina, en leuk dat ze met de kleur past bij je prinses.

angela zei

Erg mooi. Dit zijn ook mooie kleuren. Zo zijn alle dezelfde popjes toch elke keer weer anders.

Miriam zei

Mooie narcis! Ik ga ze dit jaar ook allemaal maken en het is zo leuk om te zien hoe verschillend ze kunnen uitpakken! Je koninginnedag-krans is ook schitterend!

Ingrid. zei

Ze is mooi geworden ; en prachtige warme kleuren !
Nog een fijn weekeinde , groetjes van Ingrid.

Marijke van Ooijen zei

Hay meis,

Geweldig is dit narciskindje...de kleurtjes zijn zo vrolijk..

Doei doei,
Marijke

Esther zei

erg mooi frisse kleuren nu op naar nummer 5 succes,groetjes Esther.

Oma Nijn's Country Huis zei

wat een heldere kleurtjes,echt een narcis.wacht met spanning op de volgende,je doet het zo mooi.

groetjes oma nijn

Kom Achterom zei

Wat een prachtige narcis
en het bijpassende fleurige dametje is ook erg leuk!
Wat ben jij toch verschrikkelijk creatief!!
ik geniet er van
een hele fijne week
Yolanda