donderdag 6 mei 2010

Award en Meibaby!



Ik heb een Happy award gekregen van Esther van Hobby Es! Hartelijk bedankt Esther voor dit lieve gebaar! Ik mag nu gaan vertellen waar ik 'Happy' van wordt:
-Happy wordt ik vaak van de kleinste dingen, b.v. een merel die me 's ochtends wakker fluit, even lekker luisteren en er dan uit!
-Een spontane knuffel van een van de kinderen.
-Als alles goed gaat met manlief en de kinderen.
-Een nieuwe viltcreatie die af is en gelukt is zoals ik het in mijn hoofd had ;-)
-De laatste tijd ben ik bezig met de kinderkamers om die te herorganiseren en de kasten op te ruimen, als die klaar zijn ben ik ook erg happy ;-))
-En even heerlijk langs alle blogs te ' lopen' en zien wat voor moois jullie allemaal weer hebben gemaakt, daar wordt ik ook erg happy van!
-Vanmorgen werd ik erg happy bij de dermatoloog tijdens mijn halfjaarlijkste controle, alles is goed en over een half jaar mag ik weer terug komen!

Ik geeft deze award dan ook aan al mijn trouwe mede bloggers, ik ben benieuwd waar jullie vrolijk van worden!


Deze schattige baby is een pakketje van Atelier Pipilotta, ik heb er al meerdere gemaakt voor zwangere moeders.
Deze heb ik gemaakt voor een collega voor oudste zoonlief, ze ging met zwangerschaps verlof en zoonlief vroeg of ik niet iets leuks wist... Nou dat wist ik wel en heb toen deze Meibaby voor haar gemaakt!
Het is een erg lief pakketje om te maken, ik heb er wat kraaltjes aan toegevoegd op de mutsrand en strikjes rond de polsjes en enkeltjes gemaakt. De oogjes horen dicht maar ik heb ze open gemaakt ;-)!

Een fijne dag!
Groetjes,
Corina

16 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Wat een schatje. Inderdaad een heel lief cadeautje.

-::Maris::- zei

Leuk om te lezen waar jij vrolijk van wordt!

De meibaby, wat een schatje...daar is de a.s. moeder vast erg blij mee!

Groetjes Maris

Esther zei

Wat een lieve meibaby en leuk te lezen waar je vrolijk van word groetjes Esther.

brigitte zei

Van Harte met je award.
Je MEI BABY IS SUPER SWEERT.
Groetjes Brigitte

Anna zei

Wat leuk om eens op je blog te kijken.
Ik maak zelf ook van alles en nog wat en gebruik daar vooral vilt en stof voor.
Eigelijk heb ik een vraagje.
Zelf ben ik net begonnen met het maken van een blog en ik ben het nog aan het uitvogelen. Ik vroeg mij af hoe je zo'n leuke achtergrond kan krijgen als jij hebt?
Ik kan alleen uit een aantal standaard designs kiezen, daarvan heb ik er nu een waarvan ik het midden wel ok vind maar de zijkanten veel te breed en donker...
Als je mij misschien een tip kan geven, graag!

groetjes Anna

softearthart zei

What a sweet wee darling in the flower. cheers Marie

Mascha zei

Gefeliciteerd met je award. Wat een leuke lieve baby.
Groetjes Mascha

Babybips zei

Hoi Corina,

Dank voor je berichtje, je maakt zelf ook prachtige popjes, wat lief en wat een werk die kleine onderdeeltjes allemaal, petje af hoor

Groetjes Anouska

Granny's Place zei

Goedemorgen,
Bedankt voor je bezoekje op mijn blog. Wat maak jij leuke popjes zeg, nog nooit gezien. Zelf ben ik niet zo heel erg handig met de naald, helaas want ik heb vaak plannen zat!!!
Ik wens je een fijn weekend,
Groetjes Madelon

Judith zei

Goedemorgen Corina,

Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog. Natuurlijk ben ik ook meteen bij jou gaan kijken. Wat een prachtige spullen van vilt. Het meibabietje is heel schattig.
Een fijne dag!

Groetjes Judith

Roos zei

Wat een leuk kraamkadootje is dat. Ik heb bewondering voor de viltwerkjes die je maakt. Wat een gepriegel dat kleine spul, maar je doet het zo perfekt allemaal !

Bonjade zei

Wat een lief schatje is dat zeg.......prachtig.
Enne wat goed dat alles goed was in het ziekenhuis, heerlijk nieuws......
Over morgen, tja ik had je graag ontmoet maar mijn mannetje staat er deze keer. Ha...maar die mag ook graag kletsen hoor.......
Wie weet ontmoet ik je een volgende fair, lijkt me leuk.......
Oh ja wil je nog een kerst editie van JDL, als je hem nog niet hebt....noem maar even mijn naam hoor, cadeautje van ons........
Fijne dag morgen, geniet er maar fijn van en ik ben benieuwd wat je allemaal scoort......
Fijne dag

Corinne zei

Hoi Corina,

Gefeliciteerd met je award. Leuk om te weten waar je blij van wordt:)
En wat een lieve baby zeg! Echt een schatje.

Alvast een heel fijn weekend.
Groetjes,
Corinne

Marijke van Ooijen zei

Hay Corina,

Meis van harte gefeliciteerd met je welverdiende Award.

En wat is je meibaby een liefie...het is een snoesje.

Lieve zonnestraaltjes,
Marijke

angela zei

Super gefeliciteerd.
En wat een scheetje je babytje.
Liefs Angela

Bonjade zei

Oh oeps sorry hoor......
Ach ik haal het allemaal door elkaar.....
Zal het de leeftijd zijn....schaam me diep.
Maar de goede bedoeling blijft hoor, ik had je graag eens ontmoet, nog steeds;))
Fijn weekend