zaterdag 8 mei 2010

Viooltje!


Het popje van de maand mei heb ik al klaar!!
Hoe is het mogelijk ;-))!
Het viooltje is het popje van mei uit het boekje een heel jaar rond van Mieke Stender. Een erg leuk popje om te maken, zo kom ik al tot 5 popjes nog 7 te gaan ;-). Tot nu toe is het me nog gelukt om ze op tijd af te krijgen en wil dit het hele jaar volhouden!


Ik heb kleurtjes vilt genomen die ik nog in de voorraad had, het paarse sprookjesvilt is erg mooi er zitten heel veel verschillende kleurnuances in. Het patroon heb ik helemaal gevolgd en niets bijgevoegd dit keer. Weer een erg leuk popje geworden, vind ik!
Ze staat op de foto in de tuin met mijn viooltjes wel in een andere kleur maar het staat zo wel gezellig.


Morgen is het Moederdag, ik ben benieuwd wat ze hier voor me in petto hebben ;-), Zo lief vind ik dat, ik mag niet meer in kamers komen en geen vuile was uit een voetbal tas halen…(dat is op zich al een pluspunt)!
Ik heb van mijn jongste zoonlief al een schitterende bos rozen gekregen, zo lief hoe die daar mee aan kwam. De kleur is echt zo mooi, ik heb er een foto van proberen te maken maar die iets lichter dan de rozen zelf maar zo krijgen jullie een idee!


Allemaal een fijne Moederdag morgen!
Groetjes,
Corina

20 opmerkingen:

angela zei

Wat een scheetje. Oohh jeeehh dan moet ik ook nog aan het werk. hihi..

Kom Achterom zei

OOh je het een Yolandaatje gemaakt!
wat leuk mijn naam betekend viooltje.
Ik vind dat ze een heel lief gezichtje heeft.
Wat kun je dat toch prachtig maken.
En die rozen zijn echt prachtig van kleur.
Wel drogen hoor want deze donker oranje wordt echt schitterend als ze gedroogd zijn!
En weet je dan heb je er nog heel lang iets aan en kun je het prachtig combineren met je mooie viltpoppetjes
Ik wens je een hele fijne moederdag
groetjes Yolanda

rosana sperotto zei

I love your dolls! Very beautiful this violet! Hugs

Bonjade zei

Oh wat een plaatje....
Mijn moeder is zo gek op viooltjes.......
Echt een dotje.....

Was de fair leuk???
Fijn weekend

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Heel erg mooi, die van mij is ook af!
Fijne moederdag gewenst, groet Thea

Gerda Hartman zei

Oh, ze is weer lief. Ik moet er nog aan beginnen en heb nog even geen tijd. Fijne moederdag.

Riet zei

Ohhh wowwwww Corina,wat een schitterend lief poppetje weer.
De kleuren zijn zo mooi.
Je bent echt een kanjer .
Lief van je zoon die rozen.

Liefs Riet.

brigitte zei

Mooie kleur rozen. Nu vind ik die altijd wel mooi. Elk jaargetijde heb ik een andere favo kleur.
Je popje vind ik erg lief en je bent super op tijd.
Groetjes Brigitte

Esther zei

Je mei viooltje is erg mooi geworden en die rozen erg mooi, fijne Moederdag, groetjes Esther.

Carla zei

Prachtig Corina, je viooltje. Je ligt heel mooi op schema inderdaad voor het boekje van Mieke Stender. Wat lief van je zoon, zulke prachtige rozen. Fijne moederdag morgen.
Liefs Carla.

Barbara zei

Wat is het een lief viooltje geworden! Mooie kleuren en wat goed dat je je voornemen zo goed volhoudt! Bij mij lukt het niet, ik moet het popje van februari zelfs nog doen! Nou ja, wie weet ... Fijne moederdag morgen! Lieve groetjes, Barbara

softearthart zei

What a sweetie she is, cheers Marie

Marijke van Ooijen zei

Corina wat een snoesje is dit weer!

Fijne moederdag,
Marijke

Marijke zei

Wat een mooie lieve kleurtjes allemaal.

groetjes Marijke

-::Maris::- zei

Ahh deze is leuk!!!! geloof dat ik die ook ga maken, vind haar erg erg leuk!

Groetjes Maris

rianne zei

Mooie dame geworden. Ze blijven leuk de maandpopjes. Mooie kleuren en wat een lief toetje. Groetjes Rianne.

het lieveheersbeestje zei

Wat leuk is het weer geworden! Je bent echt perfect in de afwerking van deze mooie vilten popjes!! En je zoon is ook een schat hoor; prachtige rozen...

Ingrid. zei

Wat ziet dit dametje er lief uit !
Fijne avond , groetjes van Ingrid.

Corrie zei

Wat een schattig vrouwtje, alleen al het viooltje is een plaatje, zo leuk gemaakt!
Lief hè zoals onze kinderen ons zo graag verwennen, ontroerend vind ik dat nog altijd.

Jannie zei

Die is ook prachtig. Ik loop al weer een paar maanden achter.

Groetjes Jannie