woensdag 12 mei 2010

Vrouwtje Aardbei!


Het heeft hier vanaf gisteravond geregend, nu nog steeds….even iets lekker zomers voor jullie!

Vorig jaar kwam dit leuke pakket uit van Atelier Inspiree, ik had wel eens eerder een popje van Inpiree gemaakt namelijk Nina narcis. Deze vrouwtje aardbei is 25 cm groot, veel groter dan de andere bolpopjes van Inspiree. Dat kun je niet op een foto zien en toen ik het pakket in huis had wist ik niet hoe het uiteindelijk zou worden.
Haar hoofdje heeft een omtrek van 15 cm, die had ik ook nog niet eerder gemaakt, een uitdaging dus ;-).
Het was heel erg leuk om haar te maken, ik kreeg regelmatig commentaar van mijn lievelingen. Wat ben je nu aan het maken? Is deze niet een beetje groot? ;-)


Ik heb het aardbei vrouwtje wel haartjes gegeven, dat vind ik leuker, en een lachend mondje ;-)
Toen ik haar af had kwam ik op het idee om er een aardbeislinger bij te maken met blad aardbeien en bloempjes. Ze staat op een rond dienblad hier op de foto in een zonnige tuin.
Vorig jaar stond ze in huis naast de kast op een hoge glazen vaas, erg mooi.
Ze ligt nu nog in de opslag, ik ga straks maar eens op zoek naar vrouwtje aardbei ;-)

Fijne dag!
Groetjes,
 Corina

19 opmerkingen:

brigitte zei

Wat een schatje.
Super zomers daar word je blij van na al die regen. Hoewel het regent hier nog steeds en het is koud.
Maar de zomer komt vast heel snel nu.
Groetjes en een fijne dag. Brigitte

softearthart zei

What a lovely strawberry lady, cheers Marie

rianne zei

Leuk je aardbei-dame. Ik heb het pakket ook nog liggen. Goed idee die aarbeislinger er om heen.
Het is echt een plaatje geworden. Groetjes Rianne.

Esther zei

Wat een leuk aardbei vrouwtje, daar word ik vrolijk van, z'n lief gezichtje kunnen we deze regenachtige dag wel gebruiken, groetjes Esther.

Mascha zei

Deze dame is echt het zonnetje voor vandaag, dat kunnen we goed gebruiken.
Groetjes Mascha

Barbara zei

Ik vind haar echt wonderschoon geworden, Corina. En zo mooi met die slinger nog erbij! Echt weer een pronkstukje! Lieve groetjes, Barbara

mama'ritha zei

Mooi zeg! Ik heb net aardbeien gehaald, Hollandse! Daar krijg ik echt zin in als ik jou creatie zie.

Miriam zei

Wat een prachtige aardbeivrouw is dit geworden! Echt zomers en heerlijk om naar te kijken, je hebt het weer prachtig gemaakt, zoals altijd!
Groetjes, Miriam

Anoniem zei

mmm, je zou er zo in ijten, nét echt !!

we hebben wel behoefte aan wat zomers, he !!

(((zwaaiii)))...MM

Riet zei

Ohhh Wat schitterend Weer Corina,je bent toch zo goed.
Daar word je echt verliefd op.
Het moet bij jou een droom zijn in je huis.

Liefs Riet.x

Marijke van Ooijen zei

Hay Corina,

Meis wat is Vrouwtje Aarbei een plaatje...
Echt weer zo mooi gemaakt...met van die schattig details..
Daat wordt je stil van, en kan je alleen maar van genieten!

Liefs,
Marijkexxx

Gera zei

Hoi Corina,

Heel erg mooi! Leuk ook om te maken hè?!!

groetjes, Gera

angelina zei

wat is ze mooi!!! en haar hoofdje!!! super... ik vind haar geweldig!!!
liefs angelina

my day zei

Hoi Corina,
wat een lief aardbei vrouwtje, daar word ik helemaal vrolijk van nu het buiten maar zo nat, koud en somber blijft.
Groetjes, Ingrid.

Jannie zei

Wat heb je dit weer prachtig gemaakt zo met die aardbeislinger erbij.
Groetjes Jannie

Carla zei

Zij blijft om te smullen Corina, de rank erbij vind ik ook super!!
Groetjes Carla.

Corina zei

Heel mooi! Die verdient wel weer een mooi plaatsje hoor!

else zei

Ze is prachtig!!

-::Maris::- zei

Dat is flink groter dan de andere inspiree poppetjes maar ze is dan ook erg mooi!

Groetjes Maris