dinsdag 29 juni 2010

Nog een zeepslinger!


Zoals beloofd heb ik nog een zeepslinger gemaakt voor een vriendin van Allysa die jarig was. De vriendin heeft een kamer in delfts blauwe kleuren en daar wilde Allysa wat mee doen. De delfts blauwe kralen hadden we zo gevonden en de schelpen heeft Allysa zelf uit gezocht. Toevallig kregen we bij een drogist een leuk blauw armbandje met een bedeltje met twee blauwe klompje, dat paste natuurlijk perfect bij ons plan. Parelkralen een lichtblauw organza lintje en niet te vergeten de zeepkralen, zeephartjes en zeepvlinder!


Gelukkig had ik het kleine vilt popje al gemaakt en hoefde we hem alleen nog maar te rijgen. Dat was ook zo gepiept, geld in een schelp en klaar was het cadeau!
Met haar krukken is Allysa naar het partijtje gegaan en haar vriendin was zo blij met het cadeau dat ze niet eens zag dat er geld ik de schelp zat, ze rende meteen naar haar kamer om te zien waar hij moest komen te hangen. Moeders er achteraan om haar te helpen. Allysa vond het allemaal erg grappig.
Daarna zijn ze met zijn allen op zoek gegaan naar het geld wat uit de schelp gevallen was en nog in de cadeau verpakking lag. Ze hebben het gevonden ;-)!


Bedankt voor alle lieve reacties die we kregen, het gaat met Allysa weer wat beter, ze heeft minder pijn maar kan nog niet op haar voet staan. Het lopen met krukken is ook niet zo eenvoudig .... Spelen met de krukken van je zus voor de lol is natuurlijk veel leuker dan als je zelf met die dingen aan de haal moet ;-)! Ze heeft overal spierpijn en loopt hier in huis dan ook regelmatig op haar knieën. Vanmorgen kwam ze uit haar kamer en liep ze ook op haar knieën maar dat had ik niet zo snel door, automatisch kijk je op ooghoogte maar ik zag haar niet, ha ha je staat dat echt gek te kijken als ze ineens een stuk kleiner is ;-) We hebben even gegierd van het lachen!!

Met mij gaat het weer wat beter, donderdag heb ik de MRI en dan horen we volgende week de uitslag.
Het onhandige blijft en ik moet opletten wat ik doe, dan kan je pas zien hoeveel je automatisch alles snel even doet… Fietsen heb ik gisteren gedaan, een rare gewaarwording ik ben onzeker en ben bang om te vallen, lopen is dan ook het beste. Ik heb het in ieder geval geprobeerd toch ;-)

Fijne dag!
Groetjes,
Corina

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Kijk maar uit met die fiets in dit verkeer, gelukkig kon je dochter wel naar het feest, dan vergeet je de pijn een beetje.
Sterkte met jullie allen en natuurlijk vind ik die zeepketting een plaatje.

Groetjes Marjanne

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Je zeepketting is prachtig, waar koop je die mooie zeepjes ?

Pas op met fietsen als je last van je evenwicht hebt, je kunt je zadel lager zetten zodat je goed je voeten op de grond kunt zetten, als je bang bent om te vallen geeft dit wat meer vertrouwen.
Groet Thea

Ger zei

Hé...ik loop 'n beetje achter met lezen...

Wat een nare berichten allemaal, hopelijk gaat het snel weer goed komen met Allysa en met jou Corina.

Wat heb je een leuke zeepslinger gemaakt.....ja...als er de kleur blauw in voorkomt vind ik alles mooi;-)
En het vriendinnetje was ook erg blij met zo'n mooi kado, niet vreemd natuurlijk als je een kamer in delfsblauw hebt.

Het beste met jullie tweetjes!

Lieve groet,
Ger

rianne zei

Gelukkig een goed berichtje dat het wat beter met je gaat. En ja kijk uit he met fietsen als je valt en je breekt iets ben je verder van huis.
Beterschap en ik zal voor je duimen dat het niets iets is. Lieve groetjes rianne.

brigitte zei

Heel veel Beterschap beide. Succes met de scan.
Ik hoop echt dat het met jullie snel beter gaat.
Dan kunnen jullie fijn gaan genieten van het mooie weer en de vacantie die er aan zit te komen.
Je zeep ketting is erg mooi.
Groetjes Brigitte

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Corina,zo mooie details bij dat zeep.
Ongelovelijk hoe jij dat kunt.
Pas op hoor,wat je valt zo,moet er niet aan denken,als je op straat bent,bah vreselijk.
Hoop dat alles goed is,en dat je medicijnen krijgt.

Liefs Riet.x

Barbara zei

Heel veel beterschap! Ik vind je zeepslinger echt zo ontzettend mooi geworden! Enig! Lieve groetjes, Barbara

Ingrid. zei

Deze is ook al zo mooi !
Wat naar voor je dochter ! En jij ook al in de lappenmand ; sterkte alle twee !!! Doe maar rustig aan...
Groetjes van Ingrid.

Esther zei

Super je zeep ketting.Succes morgen ik hoop dat het snel weer beter met je gaat. groetjes Esther.

jeanet zei

Hoi Corina, ik vind deze ook weer super mooi gelukt! Wat een grap hé dat ze er zo mee naar boven naar haar slaapkamer vloog. En aan het geld nog niet eens had gedacht. Blij dat het beter gaat met je dochter. Alleen nu jij nog.
Kalm aan doen dan breekt ´t lijntje niet. Groetjes Smoek

Miriam zei

Deze is ook geweldig!
Mooi hoor!

Annemarie's Breiblog zei

Oh wat leuk zeg, zo'n zeepslinger!! Als je het leuk vindt, je kunt nu op mijn blog een foto en een link naar je eigen site plaatsen. Het is heel makkelijk en erg leuk om te doen. Kijk maar bij mijn laatste blogbericht. Ik zou het erg leuk vinden als je er iets bij wilt zetten!
Groetjes, Annemarie

-::Maris::- zei

Prachtig!