vrijdag 18 juni 2010

Oranje krans!


Bij ons in huis is de “oranjekoorst” nog niet in alle hevigheid los gebarsten maar wat niet is kan natuurlijk wel komen ;-)! Op de beesies na die manlief aan alle lampen heeft gehangen heb ik alvast een voorzetje gemaakt met een krans om “onze” mannen te ondersteunen. Als ze de halve finale halen komen de oranje slingers ook vast te voorschijn dan kan ik het niet meer tegen houden ben ik bang..
Morgen zitten ze hier allemaal in het oranje met hoed en toeters op de reserve bank te kijken, we hopen natuurlijk dat oranje zal winnen maar dat mag de pret niet drukken. Gekeken word er toch! Verheugen jullie je ook al op de wedstrijd van morgen?


De hup holland hup krans is een strokrans omwikkeld met groene lontwol en een rood/wit/blauw lint met oranje satijnen roosjes. De popjes heb ik zelf bedacht en in de krans gezet met een spandoek: Hup Holland hup, ze zijn natuurlijk uitgedost als echt oranje supporters.
Toen de haartjes nog niet op de popjes zaten vond Allysa het net Maxima en Willem Alexander maar nu met oranje haar lijken ze niet meer ;-)).


Zo aan de weersvoorspellingen te zien word het een lekker knutsel weekend voor mij, ik heb nog een paar mooie pakketjes liggen die ik wil gaan maken.

Fijn weekend met of zonder voetbal!
Groetjes,
Corina

20 opmerkingen:

softearthart zei

Great. cheers Marie

Corinne zei

Oh Corina, wat geweldig leuk zeg! En dat ze de wedstrijd gaan winnen staat nu wel vast lijkt me hihihi.

Hier hangen de oranje vlaggen als sinds vorige week. Ach, nog even volhouden en dan kunnen ze weer weg. Ik vind het ook weer wel iets hebben.

Fijn weekend!
Groetjes,
Corinne

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Leuk hoor, heel erg origineel!
Groet Thea

Barbara zei

Ze zijn enig, Corina! Wat leuk bedacht! Lieve groetjes, Barbara

Mascha zei

Heel leuk bedacht. En natuurlijk ga ik morgen kijken.

brigitte zei

Ja hoor wij kijken ook.
Mijn nichtje viert haar verjaardag en we kijken met zijn alle voetbal.
Je krans is super. Echt weer eens iets anders. Hoewel ik het mij hier in de straat ook niet zonder de vlaggetjes kan voorstellen.
Groetjes en een heel fijn weekend Brigitte.
Ps knutsel ze

Gerda zei

wat een leuk krans. Zelf geef ik niet om voetbal dus ga niet kijken hoop dat ik van het weekend ook lekker kan gaan freubelen maar als ik denk dat ik kan gaan knutselen zaterdag of zondag komt er meestal iets tussen. Ben benieuwd wat je gaat maken.

Groetjes gerda

Liane zei

Wat een geweldige krans, Corina ! Het lijkt altijd wel of het allemaal zo 'even' tussendoor maakt. Wat een productie en creativiteit !

Groetjes, Liane

Esther zei

Geweldig z'n krans, SUPER, wat een leuk idee. fijne wedstrijd morgen. groetjes Esther.

Anoniem zei

Wat een schatjes. Ik ben geen voetbalfanaat maar desondanks zou ik als ik tijd had dit wel willen maken.
Tini

Greta zei

Super deze krans! Hopelijk is het resultaat morgen net zo goed als jouw krans is.
groetjes Greta

rianne zei

Als Nederland nu niet gaat winnen weet ik het niet meer. Wat een leuke supporters heb je gemaakt. We gaan natuurlijk voor ze duimen wij zijn er klaar voor!! Groetjes Rianne.

Riet zei

Ohhh Corina,je kan ook alles en je verzint ook alles.
Echt schitterend weer gemaakt,heel erg knap meis.

Liefs Riet.

Corina zei

Hi hi, ik heb wel helemaal niks met voetbal, maar met zo'n leuke krans zou ik het haast nog leuk gaan vinden ;-)

Anna zei

Hoi Corina,
wat maak je toch prachtige dingen!
Ik kijk er altijd met veel plezier naar.
Het is dat ik zelf altijd al zoveel ideeën en zoveel te doen heb, anders zou ik zeker bij jou aankloppen.
En voetbal? daar ben ik fan van! Ik zit morgen ook op de bank!
Fijne weekend en happy creating.

groetjes Anna

Diesel en Figo zei

O, Cor wat leuk zeg. Hoe kom je er weer op.
Dus in plaats van voetbal ben je lekker aan het naaien. Vandaag wel kijken hoor, je moet!!!! Marco moet helaas werken dus ik ga maar in mijn eentje juichen. Hele dag en een dikke XXXX

Carla zei

Haha Corina, wat heb je dit leuk gemaakt zeg!!
Wie weet is de vraag groot straks als Nederland elke keer een stukje dichter bij de finale komt.
Groetjes Carla.

jeanet zei

Hallo Corina,
wat een heerlijk span!
Ja dit is een prachtige mascotte!
En al je andere ontwerpen...ik begin er van te kwijlen zóóóó móóói! Groetjes Smoek

Marijke van Ooijen zei

Hay Corina,

Meis wat een mooie krans is dit weer zeg.
En lekker apart...deze heeft niemand denk ik .
De popjes in de krans zijn zo mooi afgewerkt.

Fijne zondag,
Marijke

Gerda Hartman zei

Wat een geweldig stel. Je zou spontaan van voetbal gaan houden.