dinsdag 22 juni 2010

Zeep slinger!



Vorige week had Allysa een partijtje van een vriendin die graag geld wilde voor haar verjaardag. Voor haar heb ik een zeepslinger gemaakt en het geld opgerold in een schelp gedaan. Als ze hier is kijkt ze haar ogen uit en vind alles prachtig. Vooral de zeepslingers die in het kleinste kamertje hangen ;-)!
Ik hoef denk ik niet te zeggen dat ze er heel erg blij mee was en dat ze deze erg graag wilde hebben!
Zeepslingers heb ik al vaker gemaakt maar ze blijven erg leuk om te doen.



















De zeepkralen en zeep figuurtjes heb ik zelf gemaakt. Het niet moeilijk en een erg leuk werkje om te doen, zeker met kinderen. Op één zeepkraal zit een klein vilten popje, ik kon het niet laten toch nog iets van vilt ;-)! De schelpen met de parels en Allysa had nog mooie lila kralen maken het af. De geur van de zeep is lavendel en als je met zo’n slinger bezig bent ruikt de kamer ernaar, heerlijk!


Deze week heeft Allysa twee partijtjes en ja deze dames willen ook graag geld, ik kan weer lekker aan de slag. Allysa heeft beloofd om te helpen als ze het niet te druk heeft met haar nieuwe wave board, ik ben benieuwd!

Het is hier stralend weer en volgens het weerbericht hebben we een paar mooie dagen voor de boeg!

Fijne dag!
Groetjes,

Corina

20 opmerkingen:

Esther zei

WAUW moooooiiii,die meiden boffen maar met z'n vriendin en haar moeder. Wanneer kom je op mijn feestje ;-D Fijne zonnige dag, groetjes Esther.

brigitte zei

Erg leuk om te maken die zeep slingers.
Maar jij maakt er gelijk weer iets byzonders van.
Mooi mooi mooi.
Groetjes en fijne zonnige dagen Brigitte

Barnyard Country Gifts zei

Wat een leuk idee om vilt te verwerken in een zeepslinger. Ik kan me voorstellen dat ze hier erg blij mee is.
Lieve groet, Annemieke

Elly-My Everyday Things zei

Dit is echt superleuk zeg!!! Jeetje, je zou maar zo'n kadootje krijgen! Heerlijk zo'n creatieve moeder! Ook het vilten popje ertussen is zo schattig, maakt het net weer even anders.
Hier ook prachtig weer, lekker van genieten!

my day zei

Hoi Corina,
oooh wat is je zeepslinger leuk geworden,en die zeepjes maak je ook zelf? lijkt me heel leuk om te doen. Zag er laatst één in de winkel met lichtblauwe hartjes als zeepjes en schelpen ertussen, toen dacht ik nog, je zou dit haast zelf moeten kunnen maken en nu zie ik ze bij jou, echt heel mooi.
Fijne zonnige week,lieve groetjes Ingrid.

rianne zei

Hoi Corina wat een mooie zeep ketting heb je gemaakt. Super met het vilten popje ertussen dat maakt het toch weer net even anders he? Leuke kleur. Groetjes Rianne.

duendes zei

hi,Corina your blog is very nice.come visit me in my blog(terradeduendes.blogspot.com)
hugs.

Ingrid. zei

Leuk en dan nog de combi met vilt ! Super leuk cadeautje !
Zonnige groet uit Assen.

Riet zei

Schitterend gemaakt Corina,prachtige details en kleur.
Nogmaals jij kan ook alles zeg....

Liefs Riet.

Gerda Lugtenburg zei

Wat een leuk zeep slinger zou al blij zijn met de zeepketting alleen maar ook nog met geld er in is hij hellemaal leuk om te krijgen. Op deze manier is het ook leuk om geld weg te geven het is toch iets unieks.

Groetjes gerda

mama'ritha zei

Mooi die slinger! Echt leuk om zo het geld te verstoppen!

Marijke van Ooijen zei

Hay Corina,

Meis wat is deze zeepslinger ontzettend leuk zeg.
Die lieve popjes, en die leuke zeephartjes, echt geweldig.
De kleur is ook erg leuk.

Liefs,
Marijke

softearthart zei

Love the purple colors, a lovely creation, cheers Marie

vrouw Hommel zei

Kleur is prachtig en het popje maakt het helemaal af, wat zal die lekker ruiken ook, heel mooi gemaakt weer. ( zoals altijd bij jou)
groet

Gerda Hartman zei

Wat een schattig cadeautje. Amy heeft het een tijdje geleden op een kinderfeestje gedaan.

~*~ saskia ~*~ zei

hij is prachtig, Corina. Leuk idee zo met de schelpjes en de prachtige lilatinten!
Een leuke, ZONnige woensdag. xx

Greta zei

Wat enig! Echt een meidending.
groetjes Greta

jeanet zei

Hoooooiiii Corina, wat is dit leuk!!! Hoe maak je zulke zeepjes? (of is dat het geheim van de smid?) Voor mij mag je hier wel een patroonblad van maken incl. hoe maak ik zelf zeepjes. Echt heel leuk en zo leuk om te maken en ook weer kado te geven. Yep! zeer geslaagd. Groetjes Smoek

Barbara zei

Hij is prachtig, je zeepslinger, en wat een leuk idee om er geld in te stoppen! Ik zou het ook zo graag eens doen, maar ik weet niet zo goed hoe het moet ... Lieve groetjes, Barbara

Miriam zei

Je bent sneller dan ik! Ik heb alleen nog maar de zeep gekocht. Prachtig gemaakt ook weer, zo sfeertje....groetjes, Miriam