vrijdag 2 juli 2010

Zeemeermin met gips!

                                             
We zijn vandaag met Allysa terug gegaan naar het ziekenhuis voor controle, ze kon nog steeds niet goed plat op haar voet staan en heeft nu voor twee weken gips gekregen…Maar wel heel speciaal gips, ze kan er lekker mee zwemmen, dat is met dit weer wel heel erg fijn!! Ze zou in eerste instantie tape krijgen maar daar was de dame van de gipskamer het niet mee eens, daar kon ze niet mee zwemmen en met dit weer laat dat snel los en is voor een kind erg vervelend. Onze zeemeermin Allysa is dan ook dolblij dat ze nu lekker in het water kan liggen al is het dan met gips! Vandaag gelijk maar een “groot” zwembad gekocht voor in de achtertuin.We hebben er vanmiddag al heerlijk genoten met zijn allen, zelfs ik heb me te water gelaten ;-))!

















De vilten zeemeermin is van Ans Sandkuijl, ik heb haar vorig jaar gemaakt, de strand en zeetafel moet ik nog gaan neerzetten maar alles op zijn tijd ;-)! Ze ligt hier tussen de zomer slinger van atelier Lindelicht. Ze zijn beiden erg leuk om te maken en ze staan erg goed bij elkaar! In de zomerslinger zit een kerstboomverlichting, staat erg gezellig als ze branden.



Mijn MRI is achter de rug en volgende week woensdag krijgen we de uitslag, nog even afwachten dus, intussen blijven de klachten aanhouden maar het is mooi weer en lekker in de tuin zitten is ook geen straf. Bij ons is de schoolvakantie begonnen, heerlijk alles rustig aan doen, echt een feest de grote school vakantie!!

Fijn weekend!
Groetjes,
Corina

12 opmerkingen:

Riet zei

Ohhh wowww Corina,Wat schitterend weer gemaakt.
Het is echt een lust om naar tekijken.
Vind het zo knap van je.
Fijn dat je dochter gips heeft en toch heerlijk het water in.
En ja jij,bent heel erg benieuwd wat er uit de scan komt.
Hoop dat het mee mag vallen,maar wel een oorzaak van je klachten vinden.
Heel veel sterkte meis.

Liefs Riet.

Kom Achterom zei

Oh wat heerlijk voor je dochter zeg!!
met zoveel pech dan toch nog wel in een heerlijk verkoelend bad!!
Ik wens jullie zeemeerminnen een heel fijn weekend
Yolanda

Zwergenwelt zei

Liebe Corina,
wie süß deine Meerjungfrau ist!!!Sehr niedlich!!
Und schade mit dem Gips bei deinem Kind, ich wünsche gute Besserung!!
Liebe Grüße, cornelia

Maria zei

Zauberhaft !!!
Gute Besserung!!

Esther zei

wat een schitterend zeemeermin en leuke foto's van je kinderen in het zwembad, geniet ondanks alles van de grote vakantie. Fijn weekend groetjes Esther.

brigitte zei

Hier is de vakantie ook begonnen.
Fijn dat er gips is waarmee je het water in kunt.
Lekker genieten van de vakantie en de zon.
Ik hoop dat de uitslag van je mri oke is.

Je zeemirmin is een plaatje.
Groetjes Brigitte

Mascha zei

Het ziet er weer schitterend uit zowel de vilte zeemeermin en als de foto van de kinderen. Wat een uitvinding gips waarmee je kan zwemmen. Zal duimen dat de uitslag goed is.
Groetjes Mascha

Diesel en Figo zei

Och wat zielig, wel een flitsend kleurtje. Handig dat je gips heb waar je mee kan zwemmen. Leuk de zee creaties, geef Allysa een hele dikke knuffel, Fijn weekend en ik bel je volgende week.

Barbara zei

Een schitterende zeemeermin, Corina! Ik hoop dat de uitslag van de MRI meer duidelijkheid geeft over je klachten en dat die dan aangepakt kunnen worden! Lieve groetjes, Barbara

rianne zei

Wat een mooie zeemeermin heb je gemaakt. Deze staat ook nog op mijn verlanglijstje om te maken, maar dan volgend jaar denk ik. Ze heeft een heel lief koppie.
Bij jou liggen de zeemeerminnen in het water en bij mij de zeerobben hoor! Gelukkig voor Allysa dat ze gips heeft waar ze het water mee in kan en voor jou is te hopen dat de MRI wat opleverd. Iets goeds dan.

Lieve groeten Rianne.

Marijke van Ooijen zei

Hay meis,

Je zeemeerminnetje is werkelijk een plaatje!
En wat heerlijk dat je met dit gips n het water kan..

Liefs,
Marijke

Anoniem zei

waw mooi paars gipsvoetje de kleur staat je goed ook je tenen zijn mooi hummm.