donderdag 8 juli 2010

Zeepaardje!


Laat ik eerst vertellen dat er op de MRI scan niets verontrustend is gevonden!!!
Uit mijn bloedbeeld blijkt dat ik ergens een infectie heb, de neuroloog gaat uit van een ontsteking aan mijn evenwichtsorgaan, heel lastig maar niets ernstig!
Het kan nog wel een paar maanden duren voordat alles weer normaal aanvoelt en verloopt. Het zorgt in ieder geval voor genoeg hilarische momenten…..als ik voetje voor voetje op een denkbeeldige lijn moet lopen verlies ik natuurlijk aan alle kanten mijn evenwicht, gelukkig was de neuroloog in de buurt om me op te vangen. Ik vertelde dat mijn oudste twee kinderen me wel kunnen chauffeuren (omdat ik niet mag autorijden). De beste man zei na nog even naar mijn status te hebben gekeken, ik had u jonger geschat, zo oud bent u toch nog niet, mijn dag kon natuurlijk niet meer stuk! Hoe bedoel je last van mijn evenwicht ik liep op wolken de spreekkamer uit dat snappen jullie ha, ha!


Maar alle gekheid op een stokje, dit schattige zeepaardje is een pakketje van Atelier Pop en Plank, zoals jullie waarschijnlijk wel weten ben ik dol op de pakketjes van dit atelier. Vorig jaar heb ik heel veel van de zeeserie gemaakt maar nog niet goed op de foto gezet, dit is de eerste die nu in de kamer staat. Ik heb het zeepaardje vorig jaar met heel veel plezier gemaakt, lekker met veel kraaltjes, ik hou ervan!



Vanmorgen heb ik foto’s buiten genomen en een foto binnen zoals het zeepaardje nu in de kamer staat op een ladekastje. De lantaarn waarin hij hangt heb ik van mijn oudste zoon en vriendin gekregen toen ze van vakantie terug kwamen, ik vind dat zo lief dat ze zo meedenken met hun moeder ;-). Hij heeft nu in ieder geval een mooie bestemming gekregen met het zeepaardje en de prachtige schelpen, aldus zoonlief!

Ik had nog geen zin in een strand en zeetafel maar langzamerhand komt er toch weer wat tevoorschijn…

Fijne dag!
Groetjes,
Corina

19 opmerkingen:

Zwergenwelt zei

Liebe Corina, du hast dein Seepferdchen schon fertig - wie schön es ist geworden!!so schön blau!!
Diesen kleinen Kerl habe ich auch schon oft genäht, inzwischen mache ich immer ein kleines Meermädchen darauf!!!
Du hast es so schön dekoriert in der alten Lampe, ganz ganz süß!!!!
Viele liebe Grüße, cornelia

Barnyard Country Gifts zei

Wat een opluchting die uitslag van de MRI-scan.
Schattig zeepaardje heb je gemaakt. Doet me denken aan de film "Blub, ik ben een vis".
Lieve groet, Annemieke

Anoniem zei

Hallo Corina. Wat heerlijk dat er niets ernstigs aan de hand is. Vond het best eng hoor. Het is natuurlijk nog wel heel vervelend, maar je weet nu in iedergeval dat het weer een keer overgaat. Lijkt mij een fijn gevoel. Mooi zeepaardje.
Groetjes, Brigitta

Madammeke Ongeduld zei

gelukkig niks ernstig zodat je nog veel viltcreaties kan maken

Greta zei

Hoi Corina,

Wat een opluchting dat het niets ernstig is!
Ik vind het zeepaardje heel mooi.

Fijne dag verder.

groetjes Greta

Corina zei

Oh, wat fijn dat het niks ernstigs is! Dat zal best een opluchting zijn, en als je dan ook nog zo'n compliment krijgt...

Leuk neergezet zo!

brigitte zei

Fijn dat er niets ernstigs is.
Maar evenwel is het lastig dat je er zoveel last van blijft houden. Ik weet hoe het voelt altijd duizelig te zijn.
Ben een paar jaar geleden op Menieere (of hoe schrijf je het) getest. Gelukkig had ik het niet. Nu komt het in vlagen.
Ik vind je zeepaardje erg mooi.
Ook de lantaarn is prachtig. Past prima bij elkaar. Fijn ook dat je weer wat kunt vilten.
Groetjes Brigitte

Esther zei

Gelukkig niets ernstig maar het lijkt me wel erg lastig, je Zeepaardje is geweldig en het lantarentje ook. rustig aan en groetjes Esther.

~*~ saskia ~*~ zei

Oh zo schattig, Corina. En dan ook nog in die prachtige kleuren blauw. Helemaal zomers! Een zonnig warm weekend. xx

Stina zei

Fijn hoor dat het mee gevallen is voor je.

Dat zeepaardje mooi ,leuk in dat lantaarntje.
Fijn weekend,
groet Stina

madebyme zei

Wat een leuk blog! Ik wil je graag volgen.

Mij ook volgen? Kijk op ma-de-by-me.blogspot.com

Groetjes Melanie

Riet zei

Ohhh gelukkig dat het mee gevallen is bij de dokter Corina.
Goed het valt niet mee,maar het is gelukkig niet ernstig,Hoop voor je dat het niet te lang duurt.
Heb je medicijnen gehad? Het is wel ongemakkelijk,je kan natuurlijk geen auto rijden en noem het maar op.
Hoop echt voor je dat het gauw over is.
Heel veel sterkte meis.
Wat heb je dit toch weer schitterend gemaakt,staat zo mooi en leuk in die lantaarn.
Prachtig,op naar de volgende,ben heel benieuwd.

Liefs Riet.

Carla zei

Hoi Corina, wat ben ik blij voor je dat de MRI scan geen verontrustende uitslagen heeft gegeven. Voor de rest moet je herstel de tijd hebben dus. Beterschap in ieder geval, want lastig blijft het natuurlijk wel.
Wat heb je je zeepaardje prachtig gedecoreerd. Leuk hoor dat je oudste zoon ook oog heeft voor zo'n mooie lantaarn, het geheel is schitterend zo!!
Liefs Carla.

Marga zei

Hallo Corina.
Gelukkig dat de uitslag goed is.
Wat heb je weer een leuk stukje gemaakt.
Groetjes Marga

rianne zei

Gelukkig een goed bericht. Wat een opluchting he?
Je zeepaardje is erg leuk zo in de lantaarn. Ik heb dit pakketje ook besteld. lijkt me erg leuk om te maken met die kraaltjes. Een fijne dag en groetjes Rianne.

Barbara zei

Wat een goed bericht, Corina! Volgens mij had ik je eerder al in een reactie over een collega van mij verteld, die dit ook heeft gehad. Neem de tijd om goed te herstellen, hoor! Je zeepaardje vind ik erg mooi, wat een mooi gezichtje heeft hij! Lieve groetjes, Barbara

-::Maris::- zei

Oh wat een leuke lamp, hij lijkt wel gemaakt voor het zeepaardje!!

Wat fijn dat de uitslagen goed zijn!!!

Groetjes Maris

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Fijn om te lezen dat het niets ernstigs is en dat het over gaat.
Gelukkig kunnen 2 van je kinderen al fungeren als taxi en dat zullen ze zeker met veel plezier doen.
Je zeepaardje is erg mooi geworden en wat heb je er weer een leuk tafereeltje van gemaakt!
Groet Thea

Miriam zei

Goede berichten dus voor jou van de arts!
Wat heb je weer een prachtig zee-tafereeltje gemaakt, ziet er leuk uit!