zaterdag 21 augustus 2010

Award!


Deze award heb ik gekregen van Nonnelien, hartelijk bedank voor deze mooie award, erg lief van je!

Het is de bedoeling dat ik 5 dingen over mezelf vertel en hem aan 5 andere bloggers doorgeef.
Hier gaan we dan:

Wisten jullie:
1. Dat ik bezig ben met een nieuw patroonblad voor de herfst?
2. Dat ik mijn strand/zeetafel nog heb staan maar die eigenlijk wil vervangen door de herfsttafel ? (al is het dan nog veel te vroeg)
3. Dat ik de herfst de leukste tijd vind van de seizoenstafel?
4. Dat het gelukkig weer veel beter met me gaat en dat ik daar natuurlijk enorm blij mee ben?
5. Dat ik het erg leuk vind om nat te vilten en zo graag een sjaal wil vilten maar dat het er maar niet van komt?

Ik geef deze award aan al mijn bloglezers door, erg moeilijk om er 5 uit te kiezen. Ik lees en volg veel blogs en vind ze allemaal even geweldig, mooi en lief! Jullie verdienen hem allemaal!

Fijn weekend!
Groetjes,
Corina

5 opmerkingen:

Kom Achterom zei

hihi nat vilt!!!! is dat lekker kliederen??? daar hou ik van!!
Fijne avond
Yolanda

THEA zei

Hoi Corina,

Gefeliciteerd met de award!!

Enne.....die sjaal die komt er vast en zeker!!!
Daar ken ik je intussen lang genoeg voor!! Wedden??

Fijne zondag, liefs van Thea

viltariet zei

Super die award! enne... dik verdiend, je blog is stylish! enne... fijn om te horen dat het weer veter met je gaat. Groetjes en tot...
Riet

Sofipinta zei

Olá corina!

Passei para ver as novidades, e desejar um bom domingo

Barbara zei

Gefeliciteerd! Lieve groetjes, Barbara