donderdag 19 augustus 2010

Knuffel Vaya in het blauw


Zoals beloofd de foto’s van de tweede knuffel Vaya, ze is zo leuk om te maken maar ik val in herhalingen geloof ik ;-)! Deze is in een lichtblauw/wit geruit stofje die ik nog had liggen in de voorraad.

Ik was eigenlijk op zoek naar een lichtroze/wit stofje maar kon die niet zo snel meer vinden. Tijd dus om alle stofjes weer eens uit te zoeken en te kijken wat ik allemaal in huis heb en nog beter om alles op één plek op te bergen …. Het is allemaal gelukt en het roze/wit geruite stofje is ook weer boven water, die lag bij de stofjes van de Tilda konijnen die ik heb gemaakt ;-)!


Maar ik dwaal af, ze heeft een roze vilten jurkje met een blauw zakje en een roze strikje. Aan de punt van haar mutsje bengelen kraaltjes aan een organza lintje. Ik heb er een ophanglintje aan gemaakt en ze bengeld vrolijk aan de kast samen met haar zusje, het staat het erg gezellig!

Knuffel Vaya is nog steeds te bestellen bij atelier Pipilotta en de opbrengst gaat naar het goede doel, zo bijzonder dat deze knuffels ook aan de andere kant van de wereld worden gemaakt, vinden jullie ook niet?

Net heeft het nog flink geregend maar nu schijnt de zon, het beloofd een mooie dag te worden!

Fijne dag!
Groetjes,
Corina

18 opmerkingen:

Nonnelien zei

Ze is prachtig!!!! oooohhh, ik ga toch op zoek naar iemand die in de buurt woont om te leren tricothoofdjes te mmaken. ik vind je creatie`s zo mooi!!!
Groetjes Eugenie

viltariet zei

Ha Corina! Wat een schatje en zó lief dat je er 2 hebt gemaakt, zo zijn ze nooit alleen!
Ik heb echt bewondering voor de precieze manier van werken van jou, het ziet er allemaal piccobello uit!
Groetjes en tot....
Riet

softearthart zei

Oh so sweet, love the wee pocket, cheers Marie

Gerda Hartman zei

Ik vind ze echt schattig allebei. Ook zo leuk om als kraamcadeautje te geven.

brigitte zei

Wat een schatjes. Ik vind het zo moeilijk om hoofdjes te maken.Anders had ik haar zelf ook gemaakt.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

Corina zei

Ook heel schattig in het blauw!

-::Maris::- zei

Ook deze is erg mooi geworden!!

Groetjes Maris

Nonnelien zei

Op mijn blogstaat een award voor je voor je klaar. ik hoop dat je hem accepteert
Groetjes Eugenie

THEA zei

Je knuffelt maar door!!! Hihihi...maar het is ook een schatje.

Je hebt me aangestoken, ik heb het patroontje ook al besteld. Het is denk ik wel wat voor Lara-Lynn.

Maar of het zo mooi word als die van jou, dat durf ik te betwijfelen. Ik heb nog nooit zulke hoofdjes gemaakt.

Ik heb wel jou beschrijving nog, misschien dat ik daar wat aan heb. Eerst eens kijken wat er bij het patroon staat.

En als het niet lukt,kom ik gewoon jou om raad vragen!!!!

Groetjes Thea

Kom Achterom zei

ooh wat een schatje!! jij gaat ook maar door hé!
Ik vind het zo knap dat je steeds weer met iets nieuws komt!!
Ik geniet echt elke keer weer!!
fijne dag
Yolanda

Esther zei

Dit is ook een schatje zeg, groetjes Esther.

Riet zei

Ohhh wowwww Corina,Wat is deze ook schitterend,prachtig die stof en mooi die kleuren.

Liefs Riet.

Adriana zei

Wat is ze mooi zeg. Echt heel lieflijk die kleurtjes en het stofje dat je hebt gebruikt. Schitterend gemaakt hoor.

groetjes Adriana

Mascha zei

Ook dit is een schatje.
Groetjes Mascha

Marijke van Ooijen zei

Corina ik vind Vaya in deze kleur nog mooier.
Maar...smaken verschillen natuurlijk.

Liefs,
Marijke

Barbara zei

Deze is ook heel lief! Ik heb het patroon inmiddels ook liggen, nu nog maken ... Lieve groetjes, Barbara

Anoniem zei

Hoi Corina,

Even een berichtje van de andere kant van de wereld.. Suzan heeft het popje ontworpen voor onze stichting. Samen met mijn man Shiva woon ik in Nepal en werken we daar voor de stichting. Het popje is naar onze dochter Vaya genoemd. Wat leuk dat je zo enthousiast bezig bent. Je popjes zijn prachtig geworden!! Ook hier wordt er hard aan gewerkt!
Veel groetjes en Namaste vanuit Nepal,
Ilse

Evelyn' s poppen zei

Hoi Corina,

wat een leukerdjes he! Ik heb zelf ook vandaag ook een Vaya gemaakt, en je hebt helemaal gelijk, zo leuk om te doen!! En het resultaat maakt het alleen maar leuker!

Liefs Evelyn