zondag 22 augustus 2010

Roos!




Dit vrolijke tweetal is een patroonblad van atelier Septemberspring en heet “Roos”. Een heel leuk patroonblad om te maken maar ik viel als een blok voor het tafereel. Twee kleine lieveheersbeestjes die een roos hoog boven hun hoofd dragen.


Zo’n lief gezicht! De roos die bij het patroon zit is net echt en niet moeilijk om te maken, de twee lieveheersbeestjes zijn zo mooi met hun prachtige jasjes aan.
Ik heb er alleen wat zwarte kraaltjes aan toe gevoegd en ze op een stukje schors gezet i.p.v. een stukje gras van vilt.


Nu staan ze in een witte lantaarn, ik heb er nog wat rode roosjes bijgemaakt en ze in de lantaarn erbij gehangen. Vorig jaar heb ik ze gemaakt. Het blijft een aandoenlijk stel!

Fijne dag!
Groetjes,
Corina

28 opmerkingen:

Corina zei

Het blijft zeker een schattig stel!

viltariet zei

Corina, end of summer can be very beautiful!
Wat een lief stelletje en de roos is inderdaad net echt. Groetjes en tot...
Riet

Gerda Hartman zei

Ziet er heel schattig uit. Heel mooi ook in de lantaarn. Goed idee! Gefeliciteerd met je award. Ik ben met je pompoendametjes bezig. Ben al weer heel benieuwd wat je volgende patroonblad zal zijn.

brigitte zei

Het is zeker een leuk patroon.
Mooi neergezet in de lantaarn.
Nog van harte met je award.
Fijne zondag groetjes Brigitte

~*~ saskia ~*~ zei

Zo schattig! Mooi zo op het stukje schors in het groen...
Een leuke zondag, Corina xx

angelina zei

wat staan ze leuk in die lantaarn.. ik heb ze vorig jaar ook gemaakt, en ik vind het nog steeds een geweldig patroon!

liefs angelina

Hilda zei

Nou je bent niet de enige die er als een blok voor gevallen is hihihi. Wauw Corina, was heb er gaaf tafereel van gemaakt. Super, mijn complimenten.

groetjes hilda

Barbara zei

Je hebt er weer een mooi tafereel van gemaakt, in die lantaarn. Heel mooi! Lieve groetjes, Barbara

Marijke van Ooijen zei

Hay Corina,

Ohhh...wat is dit toch ook weer ontzettend schattig!
De roos is mijn lievelingsbloem...en dan ook deze twee kleine wezentjes erbij..
Helemaal top!

Liefs,
Marijke

paula zei

het is weer prachtig en het staat zo leuk in je lantaarn .
groetjes Paula

Rosana Sperotto zei

Corina, quanta beleza e delicadeza no seu trabalho! Não me canso de olhar. Parabéns! Grande abraço

Kom Achterom zei

lief lief lief!!!!
fijne zondag
Yolanda

Miriam zei

Ja, het is weer prachtig, Corina!
De roos is net echt hè! Ik viel ook op dit mooie ontwerp!
Groetjes, Miriam

Riet zei

Ohhhh Corina,ongelofelijk dat je dit kan maken,ze zijn echt schitterenddddddddddddd,En dan in die lantaarn,ohhh meis wat ben je uniek.
Heb zo grote bewondering voor je,dat je dit kan.
Complimenten hoor,heb echt zitten smullen.
Wat moet jou huis een paradijs zijn,met al dit moois.
Vroeger maakte ik ook van alles,met stofjes,dat was ook zo mooi.
Maar sinds me ziekte door gezet is gaat het helaas niet meer.
Ik mis het hier in huis heel erg.

Veel liefs Riet.x

Sofipinta zei

Olá Corina!!!

Que beleza!
os bonequinhos parecem ter vida!
Lindo

Marijke zei

ze zijn erg mooi .
groetjes marijke

vrouw Hommel zei

Zo lief ook om naar te kijken.
groet

quiltvaria zei

Leuke site heb je en wat een leuke dingen maak je. Ik kom een andere keer nog eens op mijn gemakje alles bekijken.
groetjes Franny

jeanet zei

Ooooooo nou wil ik dat patroon toch ook eens gaan maken want met rozen heb ik wel iets maar de lieveheersbeestje zijn ook zo grappig. En het staat wonderschoon in die witte lantaarn. Groetjes Smoek

moeder zei

dochterlief ze zijn prachtig !! heel mooi de
rozen zijn net echt ,het gras is ook super.
groetjes liefs je moeder.

Esther zei

Leuk stelletje en wat heb je het weer mooi gedecoreerd zeg, nog gefeliciteerd met je award.
Fijne week groetjes Esther.

Whimcees zei

Hello!

I LOVE ladybugs - and these two little ones are wonderful! And the rose is so beautiful!

Wishing you a happy day today!

Hugs,

Barbara Diane

Adriana zei

Schitterend zeg, wat een lieflijk geheel is dat in de lantaarn. Heel mooi gemaakt.

groetjes Adriana

jeanine zei

super lief stel is dit zeg.. zo schattig. deze heb ik ook nog op mijn verlanglijstje staan, om ze dan cadeau te doen aan mijn mams.
Leuk dat je er je eigen draai aan heb gegeven met het schors en de kraaltjes.

Jeanine.

www.naehtasche.de zei

Hallo Corina
Was für ein wunderschönes Paar.Die Rose ist auch ein Traum.Einfach traumhaft.
LG Gisela

Mascha zei

Wat schattig!
Groetjes Mascha

duendes zei

Dear friend, I love coming here, makes me much good. Happy weekend.
Hugs

aphelion zei

GREAT!!! AND SOOOO CUTE

HUGS AND GREETS
SANDRA