dinsdag 10 augustus 2010

Vrienden zonder grenzen award!


Ik heb een award gekregen van een Potugees blog genaamd "Land van de elfen"  http://terradeduendes.blogspot.com/ 
Ze heeft deze award gegeven omdat ze het leuk vind om haar magie met ons te delen. Ze maakt werkelijk prachtige lieve elfen, echt een sprookje! Daar hou ik zo van ;-)! Ik kijk graag naar haar blog en ben natuurlijk ook volger. Zo leuk om je intresses te delen met iedereen in de wereld.  Een mooie naam ook voor een award vind ik : Vrienden zonder grenzen! Hartelijk bedankt voor je award, ik ben er erg blij mee!
Neem gerust een kijkje op haar blog en laat je verrassen, het is meer dan de moeite waard!

Fijne dag!
Groetjes,
Corina

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Een dikke proficiat voor je dik verdiende award!
Dat we nog lang van je werk mogen genieten.
Groetjes en tot...
Riet

Carla zei

Proficiat Corina, wat leuk voor je!! Je gaat internationaal ;-)))
Groetjes Carla.

-::Maris::- zei

Gefeliciteerd met je award!

Groetjes Maris

Kom Achterom zei

Wat een leuke award zeg!! super leuk om te krijgen.
gefeliciteerd
fijne avond
Yolanda

Esther zei

Wat leuk z'n award,Gefeliciteerd, je hebt hem verdiend met al je mooie werkjes. Groetjes Esther.

Pam zei

Hi Corina I haven't translated the blog yet but the images of your wee folk are incredible! So beautiful. Congratulations.

Sofipinta zei

Olá corina!!! Adorei conhecer o teu blog, as tuas bonecas são linda parecem contar histórias.
Beijos de portugal

Mascha zei

Gefeliciteerd met je award!
Groetjes Mascha