zondag 1 augustus 2010

Zee egeltje!


We zijn weer terug van een heerlijke vakantie, we hebben genoten van het warme weer en van elkaar. De twee weken zijn werkelijk omgevlogen en voor je het weet ben je weer terug op het vertrouwde adres (ook weer lekker ;-))!


Dit schattige zee egeltje had ik voor de vakantie al af maar nog niet op mijn blog gezet. Het is een erg leuk pakketje van atelier Pop en Plank. Het hoedje is een zee egel schelp, die zat ook in het pakketje net als bij de andere schelpen pakketjes van dit atelier. De kleertjes zijn zelf gevild, dat is toch zo leuk om te doen. Even heerlijk kliederen met water en zeep en zelf zo’n mooi lapje vilt maken. De rok is versierd met kleine roze kraaltjes. Ik heb de rok aan de onderkant met een boogjes schaar gekipt net zoals de mouwen en de bovenkant van het zakje op de rok. Eigenlijk moest je de rok in wat grote boogjes knippen maar ik had net zo’n schaar gekocht en moest hem toch even uitproberen ;-)!


Ik had nog net genoeg vilt over voor nog een popje en deze rok heb ik wel in grotere boogjes geknipt en de mouwen en de bovenkant van de zak op de rok met de boogjes schaar. Ze heeft wel een andere schelp op haar hoofd als hoedje omdat ik geen zee egel schelpje kon vinden…maar ik vind het een leuk stel geworden. Gezusterlijk staan ze nu samen op de strandtafel.


Er ligt nog een heerlijke berg strijk op me wachten en daar ga ik zo mee aan de slag!

Het is lekker weer buiten, ik ga denk ik eerst maar even een kopje koffie drinken met mijn lief buiten, de kids liggen nog lekker te slapen!

Fijne dag!
Groetjes,
Corina

14 opmerkingen:

Mascha zei

Ik vind ze super!! Enne, welkom terug.
Groetjes Mascha

Bonjade zei

Heerlijk dat je weer terug bent.
En direct zo'n lief stel in beeld......voor het ultieme vakantie gevoel.
Ik vind ze toch lief met hun schelpje als hoed.
Super.
Fijne dag

Diesel en Figo zei

Hebben jullie het lekker gehad? Denk het wel he.
Gr. Marco

Kom Achterom zei

ooh Corine wat zijn ze schattig met die hoedjes van egeltjes erop!!
Wat heb je dat leuk bedacht
Ik wens je een hele fijne zondag
Yolanda

Corina zei

Welkom terug Corina! En leuke popjes hoor!

Esther zei

Fijn dat jullie het gezellig gehad hebben, je zee egeltjes zijn erg mooi. Fijne week. Groetjes Esther.

connie zei

Leuk dat je weer terug bent. Ik volg je blog en ik moet zeggen dat ik het gemist hebt. Mooie popjes heb je weer gemaakt.

Groetjes Connie

het lieveheersbeestje zei

Leuk dat je er weer bent! En je poppetjes zijn weer helemaal mooi, echt super dat je dat vilt zelf kunt maken!
Geniet nog even van het zomergevoel en groetjes van mama lieveheersbeestje.

Carla zei

Hoi Corina, leuk dat je terug bent. Mooi dat jullie zo genoten hebben van jullie vakantie.
Ik vind je zee-egeltje(s) top!!! Ook je eigen inbreng is erg leuk. Hoe gaat het nu met je qua gezondheid??
Groetjes Carla.

moeder zei

fijn dat je weer terug bent, kan ik weer genieten van je mooie maaksels de zee-egels zijn schattig. Hartelijke groeten liefs je moeder.

Miriam zei

Welkom terug! Mooi zeeegeltje, wat een geweldig popje is dit toch!
Geniet er van! Groet, Miriam

-::Maris::- zei

Wat een leuk vriendinnetje heb je voor het zeeƫgeltje gemaakt, prachtig!

Groetjes Maris

Carolina zei

precious!!!!! nice job!
have a wonderful day!!
"(^x^)"

Barbara zei

Hai Corina, net terug van vakantie, lekker even op alle weblogs snuffelen. Wat is er veel gebeurd in twee weken! Jouw popjes zijn ook weer prachtig geworden, zeg! Lieve groetjes, Barbara