zondag 8 augustus 2010

Zee maan!


Ik heb de halve maan voor dat we op vakantie gingen weer gevuld met popjes uit de zee serie,  ze stonden alleen nog niet hier op mijn blog ;-)! De  popjes die in de maan staan zijn van Atelier Pop en plank. De meisjes op het vlot die gezellig zitten te vissen zijn van atelier Sterre.


Ik vind de kleuren blauw van deze pakketen zo mooi, ik zag van de week dat ik nog een pakketje in deze kleuren in de voorraad heb liggen. Dat is Guppie, een popje op een vis die er heel goed bij zou passen… het is een kleiner popje dan dit schattige jongetje op zijn vis.


Ik ben nu al bezig met de herfst, ik zal hem voor volgend jaar  bewaren ;-).
Er staat ook een foto van de gehele strand tafel, (klik op de foto voor een vergroting) het staat erg gezellig. De meeste popjes heb ik vorig jaar gemaakt en staan nu gezellig tussen de pas gemaakte popjes.
Prachtige schelpen, zeesterren en een visnet maken het geheel af. Ik heb ook nog een mooie boot op de marktplaats weten te scoren, hij past erg mooi in het geheel.


Allysa heeft nog 1 weekje vakantie en moet helaas dan weer naar school, de weken zijn werkelijk omgevlogen…..

Fijne dag!
Groetjes,
Corina

22 opmerkingen:

paula zei

het ziet er als altijd weer mooi en gezellig uit,lijkt me gezellig als je naar Haarlem kan komen .groetjes en misschien zie ik je over 3 weken.
Paula

Gerda Hartman zei

Wat gezellig zo en inderdaad wat een prachtige kleur blauw. Ik ben ook al into de herfstprojecten.

Anoniem zei

Hoi Corina ,het is weer een prachtig geheel ,bij mij staat alleen maar Neptunes en zijn vrouwtje ,kom gewoon niet verder .Ben nog bezig met visjes,maar kom ook niet meer af van de week.Van de week nog verschillende dingetjes en pakken voor de vacantie.Maar die van jouw is een plaatje.
Groetjes Corry

het lieveheersbeestje zei

Hoi Corina, wat is het een prachtige opstelling (of hoe je zoiets moet noemen, seizoenentafel?)!! Ik vind álle poppetjes prachtig! Ben je nu al weer aan het denken over de herfst poppetjes? Ik heb in de moestuin een pompoen-in-wording en denk dat ik die neerleg en dan wat herfstige poppetjes er bij ga maken...
Groetjes!

Margreet zei

Super zeg die mooie blauwe tafel. Het bootje vind ik ook een topper. Groetjes Margreet

Chantal zei

Wauw wat ziet dat er weer prachtig uit!!! Leuk dat je die boot op marktplaats hebt kunnen scoren. Scheelt toch weer. Ik vind het altijd zo leuk om je foto's te vergroten en dan even heerlijk te kunnen kijken. Ik geniet er echt van.

Nog een week voor Allysa en dan zit de vakantie er al weer op. Wat gaat dat toch ontzettend snel hé. Hoe is het met haar voet en die van Sabina. En ik las dat het met jouw gelukkig steeds meer de goede kant op gaat. Tijd.... dat heeft het allemaal nodig.

Groetjes, Chantal

jeanet zei

Hoi Corina, voor ik het vergeet wat is het zeeegeltje een snoepie geworden! Dat zachte kleurtje en dat zeeegeltje dingetje op haar hoofd zo snoezig! Ja en dan je zeetafel... Prachtig en wat cool dat je zo´n leuk bootje hebt, maakt het echt af! Het blauw is inderdaad erg mooi! Groetjes Smoek

Carla zei

Heel erg mooi Corina, je blauwe hoek die overloopt naar de natuurtinten. Een plaatje.
Ook je bootje mag er zijn hoor!!
Groetjes Carla.

Ida zei

Volle maan en volle boot, wat een gezellige strand'boel' bij jou!

Ingrid. zei

Hier nog 2 weken te gaan maar de tijd gaat helaas idd veel te snel...
Leuk geheel al die popjes !
Groetjes van Ingrid.

THEA zei

Heej Corina,

Ja meid, de tijd vliegt!! En vooral als het leuk is!!

Dat bootje staat er idd prachtig bij.Lijkt er wel speciaal voor gemaakt.

Ik vind het ook jammer, dat je je eigen reactie niet kunt bewerken.Er zit namelijk wel eens vaker een taalfoutje in. En om nou iedere keer de verbeterde versie eronder te zetten.....
Af en toe doe ik dat wel, maar soms denk ik, och laat maar!!!

Geniet nog even van de laatste vakantieweekjes!
Jammer dat het weer niet mee werkt, althans hier niet.
De regen komt hier regelmatig met bakken uit de lucht vallen.Eerst te koud,toen te droog, nu te nat.....het is ook nooit goed!!!

Fijne week, groetjes Thea

moeder zei

Dochterlief het is schitterend! prachtig blauw van kleur mooi, de popjes super gemaakt de boot staat ook erg leuk er bij. groetjes liefs je moeder.

ditjes-datjes zei

Hoi Corina,
Wat ziet het er allemaal weer erg mooi uit.
Ik vind je bootje er helemaal bijpassen maar ben helemaal weg van je maan!
Geniet nog van de laaste week vakantie.Wij zijn hier net begonnen en hebben nog vier weken.Maar als we Piet mogen geloven dan komt er nog mooi weer aan.
Ben benieuwd wat je voor de herfst aan het bedenken bent.
Hier gaan we weer een dagje klussen daar is het nu echt weer voor.
Fijne week,groetjes,Ingrid

viltariet zei

Helemaal té gek hoor! Jammer dat de herfst alweer in aantocht is, ik wil er nog even niet aan denken.
Groetjes en tot....
Riet

Corina zei

Wow, mooie zeetafel zo hoor!

Barbara zei

Het is weer een plaatje geworden, Corina! Echt waar, die mooie kleuren en de manier waarop je alles bij elkaar zet, complimenten! Lieve groetjes, Barbara

vrouw Hommel zei

Welke "maan" je er ook van maakt , het is alijd een prachtig geheel om te zien.
groet

Esther zei

Super allemaal, hoe gaat het trouwens met je evenwichtsorgaan??? al wat beter??? groetjes Esther.

duendes zei

Hi Come to my blog because i've an award for you.
Hugs

-::Maris::- zei

Je zeetafel is een plaatje!!

Groetjes Maris

Corrie zei

Echt heel knap zoals deze taferelen steeds weer compleet maakt, het is zoveel werk en wat een prachtig resultaat weer!
Jammer hè dat de vakantieweken zo snel gaan.

Anoniem zei

Zo zeg wat een mooie maan en boot met toebehoren!! Het ziet er super uit, ik geniet ervan!! groetjes Dorothee