woensdag 29 september 2010

Lampion!



 
Deze lampion is het popje van de maand september uit het boekje “een heel jaar rond” van Mieke Stender. Ik heb haar toch nog op tijd afgekregen zo tussen het klussen in huis door ;-)! Ik dacht echt dat het me niet ging lukken…. maar het is toch gelukt!



Het is weer een heel leuk popje om te maken, zoals alle popjes uit het boekje. Ik heb dit popje drie jaar geleden ook al eens gemaakt maar deze is beter gelukt ;-)! Het was een van mijn eerste tricot hoofdjes en die zat een beetje wiebelend op het lijfje vast. Ik heb nog even gezocht of ik haar kon vinden maar helaas. Ze ligt keurig in de opslag bij de andere herfst creaties dacht ik maar daar was ze niet…!



Ik heb een foto buiten in de tuin genomen en binnen zoals ze hier nu staat op de tafel. Op een dienblaadje met kaarsen en “echte” lampions en een pompoen. Op de bomen liggen een soort van bruine zaden en steranijs met kaneel, het ruikt heerlijk!



 
Een kamer is helemaal klaar op de overgordijnen en een paar kleine dingetjes na…en de volgende is een aardig eind op weg!
Ik ga weer heerlijk verder met behang trekken…;-)!


Fijne dag!
Groetjes,
Corina

23 opmerkingen:

Alle mooie dingen zei

ja deze heb ik ook ooit eens gemaakt
wat een lieffie
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Corinne zei

Wat een schtje zeg! Net als je herfstcreatie uit je vorige post weer superleuk!

Enne....veel plezier met behang trekken :)

Groetjes,
Corinne

Esther zei

Wat een schatje en met z'n lief gezichtje. Groetjes Esther.

Corina zei

Wat een leukerdje, schattig hoor! Enne... sterkte met behang trekken!

vrouw Hommel zei

Deze heb ik ook al eens gemaakt en ik vond het leuk om haar te maken . Jij hebt haar weer mooi neergezet.
groet

Riet zei

Ohhh wowww Corina,Wat schitterend weer gemaakt,de kleuren zijn zo mooi.
Ohh wat een lief klein meisje,alles erop en eraan.
En dan al die details die je erbij gezet heb,echt geweldig lieverd.
Je bent echt een kanjer hier in.

Liefs Riet.
ps.Hoe is het met jou gezondheid,is het al minder of weg?

Madammeke Ongeduld zei

je lampionpopje is schitterend,oh ja als je klaar bent met behangen mag je naar hier komen moet het ook doen

Zwergenwelt zei

Ganz ganz süß, liebe corina, ich mag es!!!♥liebe Grüße,
Cornelia

Mascha zei

Heel mooi zo in de herfst kleuren
Succes met het behang.
Groetjes Mascha

Hilda zei

Oooooooooooo wat een scheettie Corina. Wat een lief gezichtje!!! Aheum, ik dacht: Ooooo staat die ook in het boekje. Die is ja heel leuk.
Dus ikzal mijn boekje ook weer eens tevoorschijn halen, want vind deze wel heel leuk!!!!!!

Groetjes Hilda

Gerda Hartman zei

Wat een lieverdje. Succes verder met klussen.

Ida zei

Corina, wat een prachig popje met mooie lampionnetje!

Ingrid zei

Hoi Corina,
ik loop een paar posten achter hier maar wat is het allemaal leuk en prachtig gemaakt weer. Het lampionpopje is zo schattig maar ook de popjes uit je vorige post vind ik zo snoezig. Heb hier weer met veel plezier rondgekeken. Veel succes met klussen,lieve groetjes Ingrid.

Moeder zei

Dochterlief wat is het weer prachtig gemaakt mooie kleding,en kleuren mooi neer gezet.

lieve groetjes je moeder.

Cattt zei

All your dolls are wonderful! I bow to your talent! :)

Whimcees zei

Hello!

Beautiful colors! So pretty for a Fall centerpiece!

Wishing you a good Friday!

Hugs,

Barbara Diane

Miriam zei

Ze is mooi geworden, heerlijk hè, al die mooie herfstkleuren...!
Groetjes, Miriam

juffertje in 't rood zei

Hallo Corina,
Wat leuk dat je me volgt! Jouw blog is echt een feestje!

Barbara zei

Een schatje! Lieve groetjes, Barbara

duendes zei

hello,is delightful to walk around here.desire a weekend litlit my you'l.hugs

paula zei

het word wel saai iederekeer moet ik de zelfde reaktie geven .... maar het is welgemeend ;-)gewoon Prachtig vooral de lampion ,zo mooi.
fijne zondag verder ,groetjes Paula

Emma zei

Wat een schatje! Groetjes Emma

rianne zei

Leuk is je lampionpopje. en alweer zo mooi op de foto gezet. Volgens mij ben je bijna het jaar rond. Volgens mij ben je ook met een nieuw patroonblad bezig het is zo stil op je blog.
Fijn weekend en lieve groetjes rianne.