vrijdag 10 september 2010

Naam slingers


Vorig jaar had ik voor mijn neefjes een naamslinger gemaakt. Ik vind dat altijd erg leuk om te doen en zeker voor mijn schatten van neefjes ;-)!  Bij Micha zit bovenaan de naamslinger "het mooiste visje van de zee". Kennen jullie dat boek? Zo mooi, ik heb het heel vaak voorgelezen aan mijn eigen kinderen. Bij Jefta zit een schaapje bovenaan, die paste mooi bij zijn kamertje.


Een tijdje geleden waren ze kapot gegaan. Micha’s slinger kwam tussen de deur en Jefta had er mee gespeeld en hem per ongeluk stuk getrokken. Mijn schoonzus had alle kraaltjes bewaard en ik kon ze zo weer in elkaar rijgen ;-).

















Er ontbrak alleen nog een A bij 1 slinger, die lag nog in het kamertje van mijn neefje. Toen ik die ook had gekregen heb ik hem in elkaar geregen en opgehangen aan de kast. Ik keek nog eens goed en miste nog die ene A…..was ik die toch nog vergeten eraan te rijgen....., hoe is het mogelijk. Uiteindelijk is het toch nog gelukt ;-)!

Vanmorgen heb ik ze gebracht, ze hangen weer gezellig op de deurklink van hun kamertje.

Fijn weekend!
Groetjes,
Corina

13 opmerkingen:

Stina zei

Gezellig die naam slinger, heel persoonlijk hé.

Goed weekend groetjes Stina

Barbara zei

Da's het mooie van handgemaakte cadeaus, die kun je weer repareren als ze stuk zijn, en dan zijn ze weer als nieuw! Hij is erg mooi! Lieve groetjes, Barbara

THEA zei

Ze blijven mooi!!!Zeker ook door het persoonlijke element dat je er toevoegd!

Fijn weekend,groetjes Thea

Adriana zei

Wat mooi zeg zo'n naamslinger. Heel leuk ook die kleuren. Fijn dat je ze toch nog terug in elkaar kon dokteren.

groetjes Adriana

Corinne zei

Hoi Corina,

Ik heb zonet "even" bijgelezen op je blog en wat heb je weer een boel leuke dingen gemaakt zeg! Deze naamslingers zijn echt superleuk. Mooie kleuren ook.

Fijn weekend.
Groetjes,
Corinne

my day zei

Hoi Corina,
wat een leuke naamslingers heb je gemaakt, en ook in je vorige posten (die ik door de vakantie had gemist) heb je weer zoveel moois laten zien. Het hortensia meisje vind ik ook zoooo mooi, prachtig ook die kleuren.
Wens je een fijn weekend,lieve groetjes Ingrid.

Esther zei

Leuke naamslingers en mooi je visje en schaapje bovenaan, fijn weekend groetjes Esther.

jeanet zei

Hoi Corina, gelukkig zijn ze weer helemaal af en.. compleet. Ze zijn zo lief en mooi gemaakt! Groetjes Smoek

Riet zei

Wowww Corina,wat prachtig gemaakt,mooie kleuren.
Wat zal dat bij hun mooi hangen.
Ze zijn maar goed af met zo lieve tante.

Liefs Riet.

DEKA zei

Ook dit is zooo leuk om te doen.
Wat zien ze er allemaal perfect uit!
Zoooo mooi!!
Sfeertje.
Groetjes, DEKAcreatief/kado

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Erg mooi je naamslingers, en wat lief van je dat je de slinger weer gemaakt hebt voor je neefjes. Mooi cadeau om te geven en dat boekje van het mooiste visje van de zee staat hier nog steeds in de boekenkast!
Groet Thea

angela zei

Erg mooie slingers. Dat doet me weer denken aan dat ik eigenlijk ook nog twee slingers moet maken met de zelfde namen hihi.. Voor mijn neefje en vriendin haar zoontje. Zal wel niet meer zo lang duren voor dat ze jarig zijn.

Anoniem zei

hallo!

Geïnspireerd door de mooie naamslinger, besloot ik om er ook een te gaan maken. Nu loop ik een beetje tegen de lamp met het lettertype die ik uitgekozen heb. Kan je mij misschien vertellen welk lettertype jij gebruikt heb?
Het is wel erg leuk om te doen!

groetjes
Wendy