maandag 13 september 2010

Splash!


Dit leuke popje is een ontwerp van atelier Schatten van de natuur. Ik vind dit zo’n leuk tafereeltje, het meisje springend in een regenplas. Ze is erg leuk om te maken, de kleurencombinatie van het rode met het grijze vilt is ook erg mooi. De paraplu en haar jasje zijn versierd met kleine pareltjes, daaronder heeft ze stoere laarsjes aan. Ze draagt een gebreid jurkje en een grijze zuidwester op haar hoofd. De regenplas leek moeilijk om te maken maar dat viel reuze mee. Soms heb je dat, dan zit je ergens tegen aan te hikken en als je er eenmaal mee bezig bent is het zo gepiept ;-)!


Het was even zoeken naar de juiste houding van Slash maar het is me gelukt. Ze staat vast op een houten ondergrond zelf ga ik haar denk ik op een stukje schors vastzetten. Splash heb ik als voorbeeld mogen maken, ik maak bijna altijd een neusje bij een popje, als ik een voorbeeld maak is dat zonder neusje ;-)


Het pakketje ligt hier ook in huis maar ik heb nog geen tijd gehad om eraan te beginnen. De hortensia in de herfst is wel bijna klaar. We zijn druk in huis bezig met het veranderen van de kamers boven en dat kost veel tijd maar is zo leuk om te doen. Eerst alles uitzoeken, in de loop der jaren verzamel je van alles maar we halen er dit keer eens goed de bezem erdoor ;-)

Fijne dag!
Groetjes,
Corina

20 opmerkingen:

brigitte zei

Wauw erg mooi weer. En die kleuren prachtig.
Jammer dat ze niet voor jezelf is.
Ben benieuwd naar je Hortensia.
Groetjes en een fijne dag vandaag Brigitte

Sofipinta zei

Olá!!!

Muito muito bela está tua nova boneca!!!

As tuas bonecas encantam-me.

Boa semana

jaimie zei

Hallo corina,

Via mijn mama (van de blog uit het brietaske), ben ik hier terecht gekomen, wauw wat een prachtcreaties, ook bij gerda (van blog gerlily ) zit ik steeds met verbazing te kijken, hoe een fijn werk dat vilten niet is, maar zo mooi steeds, jullie kunnen er wat van hoor,chapeau!!

ik ga uw blogje volgen, en kom zeker nog eens terug piepen hier.

groetjes, Jaimie

susie zei

Hoi Corina, WAUW !!!!
Dit heb je weeral es ff prachtig gecreëerd.
Ik zit jouw werk hier met open mond te bekijken zoals alle andere keren.
Hoe doe je het toch iedere keer ! Gewoonweg KNAP !!!

groetjes Susie

Hilda zei

Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww Corina, wat is ze mooi geworden. Super!!!!!!

Je hebt ga gisteren volgens mij niet buiten laten staan hé, want dan had ze er wel anders uitgezien, naar die hoosbui!!!!

Laat haar maar lekker binnen staan, met parapluutje op hoor.

Groetjes hilda

Mascha zei

Dit is heel leuk bedacht en het ziet er heel leuk uit.
Groetjes Mascha

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Erg leuk geworden dit popje met haar gebreide jurkje aan. Ik vroeg me af van welk materiaal de regenplas gemaakt is ?
Groet Thea

Esther zei

Wauw super Corina, die kleertjes mooi, jammer dat je haar niet mag houden,de tweede word vast ook erg mooi. fijne week groetjes Esther.

angela zei

Erg mooi.. Ik vind het een schattig ontwerp.
Groetjes Angela

my day zei

Hoi Corina,
wat een schatje is dit weer en past perfect bij het weertype deze week hihi. Succes met jullie project boven, wij moeten hier ook nog aan de slag,pffft.
Lieve groetjes, Ingrid.

Riet zei

Ohhh wowwww grote talent,wat heb je weer een schitterend meisje gemaakt.
So mooi die kleertjes Corine,de kleurencombinatie is geweldig.
Al die kleine details,echt geweldig.

Liefs Riet.

Moeder zei

Dochterlief het is weer schitterend!!het popje staat er zo zwierig op, super gedaan mooie kleertjes.

groetjes liefs je moeder.

Whimcees zei

Hello!

She is wonderful! I love everything about her - from the polka dots to the oh so creative 'splash' of water! Fantastic!

Wishing you a good Monday!

Hugs,

Barbara Diane

Gerda Hartman zei

Oh, wat is ze leuk geworden.

Carla zei

Corina, ze is prachtig geworden, leuk ontwerp in mooie kleuren! Succes met jullie klus/opruim project.
Groetjes Carla.

Marijke van Ooijen zei

Corina, wat een snoezig figuurtje is dit..
Het leuke ervan is dat je haar echt ziet springen..echt geweldig, zo met haar parapluutje!

Liefs,
Marijke

Miriam zei

Mooi gemaakt en het lijkt mij ook een leuk pakketje.....ze past wel bij het weer buiten....
Ga je volgende week iets zonnigs maken???Hihi, misschien past het weer zich aan.....
Succes met klussen.
Fijne dag!
Groetjes, Miriam

Claudia zei

Wat een prachtig plaatje. Ik vind het een geweldig popje met een leuk en origineel jurkje. Met dit weer krijg je wel zin om aan zoiets vrolijks te beginnen.. is die regen ineens niet meer erg.
gr Claudia

Barbara zei

Mooi, hoor! Ik vind het echt een leuk pakketje, vooral met dit weer buiten! Lieve groetjes, Barbara

duendes zei

hello
I have loved visiting your blog Wishing you a sunshine day!

Hugs.