maandag 20 september 2010

Storm en Splash met een vleugje Regenboog magie!



Storm en Splash van Atelier Schatten van de natuur heb ik op een houten ondergrond gezet zodat ze goed kunnen blijven staan. Deze heb ik zo als voorbeeld ingeleverd bij atelier Sari maar ga ze zelf ook nog maken als ik wat ruimer in de tijd zit… We zijn voorlopig nog wel een paar weken boven bezig met de kamers ;-)! Helemaal nier erg hoor, het knapt lekker op allemaal en dat was toch de bedoeling.

Dit keer hebben Atelier Schatten van de natuur en atelier Septemberspring samengewerkt met dit enige tafereeltje als resultaat.


Regenboog magie is van Septemberspring, ik ben er weg van, zo leuk de kabouter die op de regenwolk boven de regenboog zit! Het is een schattig tafereeltje geworden zo samen.
Deze foto heb ik geleend van de site " Septemberspring gallerie", ik heb deze helaas niet zelf gemaakt ;-)!
Ik hoop dat er meer ateliers in de toekomst zulke leuke creaties samen gaan bedenken!


Fijne week!
Groetjes,
Corina

10 opmerkingen:

THEA zei

HOi Corina,

Ze zijn idd erg leuk. Vooral Storm met zijn rode laarsjes vind ik een schatje!

Het kaboutertje op de regenboog is ook niet mis. Heb jij dat nog niet gemaakt?? Dat komt dan toch zeker nog wel aan de beurt!
Van die echte storm hebben wij niks meegekregen. Ik zou bijna zeggen gelukkig1 maar dat is niet aardig.Wij hadden vorige maand storm,dat ligt nog vers in het geheugen!

Jullie zijn de kamers aan het opknappen? Is af en toe nodig he! En dan kun je daarna weer genieten! Vind ik ook altijd wel fijn.

Veel succes ermee!

Groetjes Thea

brigitte zei

Een heel mooi gehaal zo toch.
Ik vind je popjes helemaal het einde. Super goed gelukt.
Klus ze.
Groetjes Brigitte

Marutska zei

Ze zijn weer mooi, en wel heel toepasselijk met dit druilerige weer!

Groetjes
Maria

Marijke van Ooijen zei

Goedemorgen Corina,

Meis..wat een snoezige regenpopjes!
Die parapluutjes zijn so schattig gemaakt.
En vooral de beweging die in deze pojes zit, maakt het zo aantrekkelijk om naar te kijken!

Liefs,
Marijke

Esther zei

Ze passen helemaal bij het weer, ze zijn SUPER geworden en leuk zo samen, klus ze, fijne week Groetjes Esther.

Moeder zei

Dochterlief het is weer schattig gemaakt!! ze staan er heel leuk op. Pas op dat ze niet weg springen. groetjes liefs je moeder.

Claudia zei

Een super tafereel! Ook van mij mogen meer ateliers samenwerken, onstaan er de leukste plaatjes.
gr Claudia

Barbara zei

Mooi zo samen, zeg! Lieve groetjes, Barbara

Jannie zei

Ohh wat een leuk stelletje is dat geworden.

Groetjes Jannie

Whimcees zei

Hello!

Love the magic of it all! Your creativity is wonderful!

Wishing you a happy weekend!

Hugs,

Barbara Diane