donderdag 16 september 2010

Storm!



Wel een heel toepasselijk popje voor het weer van gisteren, het heeft hier goed gestormd gisteren en vannacht!  Storm is een ontwerp van atelier Schatten van de natuur, deze heb ik ook als voorbeeld mogen maken. Ik was gelijk weg van het jongetje dat bijna omver wordt geblazen met zijn paraplu!
Samen met Splash is het een leuk tafereeltje op de herfsttafel, nu zeker met dit weer ;-)! Hij is in dezelfde kleurencombinatie als Splash, erg mooi samen maar daar in een volgend logje meer.



De omgebogen paraplu vind ik ook zo’n leuk detail. Hij heeft een stoere grijze jas en stevige rode laarzen aan. Zijn hoed heeft hij stevig vast in zijn hand, anders waait hij weg, de herfstblaadjes zijn ook zo grappig!
Echt een stormachtig plaatje, het was net als bij Splash even zoeken naar de goede houding maar nu staat hij stevig vast voor de storm ;-)!

We zijn al lekker in huis aan het schuren en aan het behang verwijderen, het gaat de goede kant op ;-)!
Minder tijd om popjes te maken maar dat komt vanzelf wel weer!


Fijne dag!
Groetjes,
Corina

20 opmerkingen:

susie zei

O Corina en weer is dit popje mooi, het lijkt net echt zoals hij daar staat.
Goeie houding gevonden hé.
De kleurenkeuze vind ik ook prachtig, tja alles eigenlijk. KNAP !!

groetjes Susie

Aputsiaq zei

I adore these autumn-rain-dolls!!! How clever!

Gerda Hartman zei

Ook al weer zo leuk geworden. Hoop ze ook snel te maken. Maar ook te druk met andere dingen. Verf en schuur ze. Hier wordt het toilet aangepakt. Gelukkig zijn we al in de opbouwfase (tegelen).

Mascha zei

Ik ben elke keer weer verrast dat er zo leuke patronen worden verzonnen. Ook dit is erg leuk.
Groetjes Mascha

Esther zei

Ooooo Corina weer z'n mooi lief popje schitterend. Groetjes Esther.

DEKA zei

Ik zit me te verkneuteren.
Leuk al die viltcreaties.
Deze is ook weer schitterend en inderdaad zeer toepasselijk.
Groetjes, DEKA.

Miriam zei

Ja, deze hoort er ook bij! Leuk en ook weer mooi door jou gemaakt!

het lieveheersbeestje zei

Leuk hoor, dit mannetje past écht bij dit weer! Ik vind hem schitterend!
Succes met het werk aan je huis..

Alle mooie dingen zei

toen de kinderen klein waren maakte ik ook elk jaar wel een poppetje voor de herfsttafel... hij heeft ook wel eens op school gestaan.. maar de kinderen zijn nu groot en ik doe dit eigenlijk niet meer maar dit mannetje die door de storm wegwaait had ik ook graag gemaakt.
groetjes
Anita
ohh het is zo'n tijd geleden.. dat wij in een bos gewandeld hebben.. en wat heb ik daar toch zin in...
zou er een bos zijn in dat bungalowpark waar we dit weekend heen gaan...?
groetjes
Anita
het ziet er uit dat hij het wel naar zijn zin heeft.
lekker laten liggen dus!
en ik ga je na doen.... heerlijk even op de bank.. op dit moment schijnt de zon er lekker op.....mmmmmm
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Riet zei

Ohhhh deze is toch weer zo prachtig gemaakt Corine,mooie kleuren bij elkaar.
En al die kleine details,zo netjes gemaakt.
Je bent en blijf echt een kanjer hier in.

Liefs Riet.

Carla zei

Corina het is een erg mooi popje geworden, prachtige kleuren inderdaad. En erg leuk met zijn tweeën. Liefs Carla.

Claudia zei

Geweldig ook dit popje weer. Lijkt me helemaal leuk als ze samen op de herfsttafel staan.
gr Claudia

jaimie zei

Hallo Corina,

Wauw prachtig ség, en zo knap hoe dat gezet is in die positie, geweldig!

Groetjes, Jaimie

brigitte zei

Die paraplu super.
Weer een pracht popje en zo echt herfst.
Groetjes en een fijn weekend Brigitte

Barbara zei

O, deze is ook weer zo leuk! Zo grappig, die paraplu! Lieve groetjes, Barbara

Elly-My Everyday Things zei

Vind het allebei superleuke pakketjes! Ook erg mooie kleurencombi. En idd erg toepasselijk, poeh, wat een regen en wind hebben we weer gehad, echt herfst!

vrouw Hommel zei

Ik heb ze beide bewonderd en ook nog het hortensia meisje ( na de vakantie is het overal weer bijlezen nl) en ze zien er alle 3 weer prachtig uit. Toen ik de nieuwsbrief kreeg was ik er al gelijk vliefd op.
groetjes

Corina zei

Oh, wat een leukerdje!

Whimcees zei

Hello!

I love him! Wonderful! Both he and Splash would fit right in here as we are now having early Fall weather with cold tempertures and rain!

Your dolls are amazing!

Wishing you a good week!

Hugs,

Barbara Diane

jeanet zei

Zoooo pittig setje! En zet em op met de grote op knap beurt! Het resultaat word vast geweldig! (wel een beetje opschieten hóór! Want ik ben benieuwd wat je weer gaat maken,hi,hi,hi grapje)
Groetjes Smoek