zondag 24 oktober 2010

Give away!


De herfst vakantie is hier weer voorbij, de kids gaan (jammer genoeg) weer naar school. We hebben een heelijke rustige vakantie gehad met een leuke uitje naar de bios, het Dolfinarium en naar Duinrell. De week is werkelijk omgevlogen, bij jullie ook?

Maar boven dit logje staat "Give away", ik zal er niet te lang mee wachten ;-))
Woensdag komt er een nieuw patroonblad uit en nou leek het mij een leuk idee om daar een 'give away' van te maken, je krijgt het patroonblad met de nodige stofjes om gelijk te kunnen beginnen. Ik maak voor een keer een pakketje voor degene die wordt uitgeloot.
Woensdag maak ik op mijn blog bekend wie heeft gewonnen en laat ik het nieuwe patroonblad zien!
Ik ben heel benieuwd wie er allemaal gaan reageren!
O ja, nu vergeet ik het bijna...het is een nieuw kerst patroon..... ;-)

Je mag volger worden ;-) maar alleen een reactie achter laten onder dit bericht is voldoende!

Op de foto staan de drie braampjes van Atelier Schatten van de natuur, dit is een foto van vorig jaar. Ze staan alle drie dit jaar weer op een verse hortensia krans. Het zijn zulke leuke popjes om te maken en om naar te kijken ;-)!

Fijen week!
Groetjes,
Corina

71 opmerkingen:

Heleen zei

Hoi Corina,
Ik ben benieuwd wat je voor ons in petto hebt...Alweer wat nieuws!
Heleen

Hilda zei

Hallo Corina,

Oeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ik ben de eerste die hier een berichtje achter gaat laten. Tenminste op het moment dat ik aan het tikken ben.

Zoals je weet, ben ik een big-fan van je en elke dag moet ik hier dus ook even kijken.

Ooooooo en wat lees ik, je komt met een nieuw patroon, yippie. En dan kan je hem ok nog eens winnen, als je berichtje achter laat.

Ik wil wel een gok wagen, want wie niet waagt wie niet wint........ en wie wil er nu niet een patroon van Corina in huis hebben en laast staan winnen. Ga je hem dan wel signeren hihihihi!!!!!!!!

Wij hebben de deze week lekker vakantie............

Oooooooo en je creaties zijn weer zo mooi, super super!!!!!!

Groetjes hIlda

Margriet zei

hoi Corina

wil graag meedoen met de give away,vind je patronen heel erg leuk

groetjes Margriet

Anoniem zei

Ohhh Carola alweer een kerstpatroon, fijn.

Jij bent wel bezig zeg, waar haal je de tijd vandaan.

Fijn dat je zo'n gezellige herfstvakantie gehad hebt, dat hebbeb jullie wel verdiend na al dat verbouwen.

Fijne zondag nog,
groetjes Marjanne

Debbie van Heusden zei

Hoi Corina,

Ik ben een enorme fan van je patronen.
Ik kijk ook iedere dag weer even op je blog om te kijken wat je weer gemaakt hebt.
Ik ben ook heel benieuwd wat je ontworpen hebt.
De 3 braampjes op de krans heb je ook weer ontzettend mooi gemaakt.
Hier bij ons is de herfstvakantie ook weer voorbij en de kinderen gaan morgen weer naar school.

Groetjes Debbie

Madammeke Ongeduld zei

ik heb nog nooit met vilt gewerkt mar vind je creaties wel bijzonder mooi

Alle mooie dingen zei

ja ik ben een groot fan van vilten poppetjes en ik heb er al veel gemaakt voor de herfst maar nog geen 1 voor de kerst dus ik doe graag mee met je give-away ik weet alleen niet of ik het dit jaar nog kan maken maar voor volgend jaar is hij wel af
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Anoniem zei

Hallo Corina. Ook ik doe graag mee aan je give-away. Groetjes, Brigitta

WOLfje zei

Mag ik ook meedoen Corina?
Ik volg je blog graag, je hebt ontzettend mooie ontwerpen gemaakt inmiddels.
Dit inspireert mij ook om zelf ideeen om te zetten tot popjes voor de seizoenstafel.
Ben erg benieuwd naar het kerstpatroon.....

Groetjes
Gracia

Corina zei

Hallo Gracia, Natuurlijk mag je ook meedoen! leuk juist!
Iedereen mag meedoen!
Groetjes Corina

Anoniem zei

Ook ik kan het niet laten om een berichtje te maken voor je. Altijd leuk en spannend om op zo'n manier mee te doen. Dat wordt woensdag een spannend dagje werken. Altijd ben ik weer nieuwsgierig als er een nieuw patroonblad uitkomt. En voor de kerst dat is helemaal leuk. Ik maak graag wat voor de kerst en ben zeker fan van je patroonbladen maar ook je blog lees ik elke dag. Altijd even een lekker moment voor mezelf.

Succes met de voorbereidingen op je nieuwe ontwerp en nog een fijne zondag.

m.vr.gr.
Connie

Anoniem zei

Hoi Corina,
Wij, mijn dochter van 14 en ik hebben sinds kort je blog gevonden en vinden je creaties met liefde en zorg gemaakt, dat spat er gewoon van af.
we kijken dan ook bijna dagelijks en het is een genot om naar je creaties te kijken. Het veroorzaakt ook bij mij en nu ook bij mijn dochter de nodige viltkriebels.wij hebben nu vakantie en dan ook snel een pakketje aangeschaft voor een mooi herfsttafereel. Graag dingen wij dan ook mee voor je give away.
Heel veel succes nog en maak nog veel mooie dingen waar wij van kunnen genieten.

Lieve viltgroetjes van
Arianne en Anne

Gerda Hartman zei

Natuurlijk doe ik heel graag mee met de give away en ik ben razend benieuwd naar je nieuwe patroonblad. En wat een plaatje van een foto weer. Fijn weekend verder.

Chantal zei

Hoi Corina,

Zo grappig om te lezen dat de herfstvakantie bij jullie alweer voorbij is. Hier staat het nog voor de deur en we zullen eens kijken wat er deze week allemaal gaat gebeuren. Hopelijk werkt het weer nog een beetje mee.

Leuk weer een kerstpatroonblad!! Ik ben deze week ook al met kerstcreaties begonnen om te maken. Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn he :-).

Op naar een fijne week voor je, het zal wel kaal zijn als iedereen weer zijn of haar eigen ding heeft.

Groetjes, Chantal

troela74 zei

Hoi Corina,

Ik doe graag mee met de give away
wat een leuk idee en mijn complimenten voor al je creaties
ik vind ze geweldig

hier begint de vakantie trouwens nog
maandag gaan we lekker een paar daagsjes weg tot vrijdag

Gr Danielle

Carla zei

Hoi Corina, er staat dus alweer iets nieuws aan te komen?? Jeetje wat een hoog tempo hou jij er op na. Ben weer erg nieuwsgierig moet ik zeggen ;-))) Hier gaat de vakantie komende week beginnen. Jullie weer succes met de werkzaamheden. Ohja...mag ik meedoen met de give-away?
Liefs Carla.

Gerda Lugtenburg zei

Hoi Corina

Natuurlijk wil ik ook mee dingen naar het patroonblad want je maakt schitterende ontwerpen.

Groetjes gerda

Mireille zei

Ik kijk regelmatig op je site om te zien of je nog iets nieuws hebt gemaakt.. Wat een prachtige dingen maak je!! Mijn complimenten hoor!
Groetjes Mireille

vilterietje zei

Já! Heel graag doe ik mee aan je give away!
Lieve groet en succes en tot....Riet

Zwergenwelt zei

Liebe Corina,
kann ich auch mitmachen????
wunderschön deine Püppchen ich mag auch gerne gewinnen!!!Liebe Grüße, cornelia

PS: leider kann ich den Text nicht verstehen, aber ich mache einfach mal mit..;o))

madebyme zei

Wouw wat is het weer prachtig! Je maakt zulke mooie dingen dat ik er elke keer weer verbaast van ben. Het is weer een prachtig onwerp. Echt helemaal super, ik wil graag meedoen. Succes met je give-away en wie weet maak ik een klein kansje..

Fijn weekeind,
Liefs Melanie
ma-de-by-me.blogspot.com

Bep Besteman zei

Dag Corina,

Ik kijk elke dag op jouw weblog in de hoop dat er weer iets nieuws op staat en gelukkig is dat vaak. Ik vind dat je hele mooie patronen ontwerpt maar ze zijn ook nog zo mooi door jou gemaakt. Petje af hoor! Ben heel benieuwd naar het nieuwe kerstontwerp en doe graag mee voor de give-away.

Vriendelijke groeten van Bep

Corina zei

Oh, ik doe graag mee, ik vind je patronen altijd zo mooi vol details - geeft het net dat beetje extra! Mooi zo die dametjes met hortensia!

Anja zei

Ik doe graag mee met de give away, ik heb nog nooit zoiets gemaakt, het lijkt me heel leuk. Ik vind het schitterend :))

Carolien zei

Leuk! Ik doe graag mee. :) Ik ben benieuwd!

Anoniem zei

Hallo Corina,
Graag doe ik mee aan de give away.
Ben benieuwd wat het patroon is.
Vast net zo mooi als de vorigen.

Groeten Els

Anoniem zei

Hallo Corina,
Graag doe ik mee aan de give away.
Ben benieuwd wat het patroon is.
Vast net zo mooi als de vorigen.

Groeten Els

Anoniem zei

sorry,er ging even iets mis met de computer.
De bedoeling was een keer meedoen.
Els

Anoniem zei

Hoi Corina,

ik ding ook graag mee naar he give away.
Ik kijk bijna dagelijks even op je site om te kijken of er nog wat nieuws op staat en zit me dan te vergapen aan al het moois wat voorbij komt. GA ZO DOOR!!
groetjes Trudy

rianne zei

Hallo Corina. Je creaties zijn altijd een feest om naar te kijken. MAAR wat zal het een feest zijn om een patroon van je te winnen, dus ik doe graag mee met de Give Away. Het zal vast weer iets moois zijn wat je bedacht hebt.
Groetjes Rianne.

Petra zei

Hoi corina,

Zoals iedereen hierboven ben ik ook erg nieuwschierig naar je nieuwe kerstcreatie. Ik ben al druk bezig met je kerst elfjes, ik probeer mijn boom er dit jaar mee te vullen. Nog flink wat werk aan de winkel dus! Als ik ze af heb, ga ik vast met je nieuwe creatie beginnen.

Gr. Petra

ditjes-datjes zei

Spannend en altijd leuk een give-away en ook ik wil graag meedoen.
Vind je foto's ook weer erg leuk.Wat een leuke dametjes zijn dat.
Ook hier hebben we de vakantie nog tegoed.
Hoop nog wat leuks te gaan maken.
Groetjes,Ingrid

Anoniem zei

Hai Corina,

ook ik zou graag mee willen doen met de give-away. Ik vind je ontwerpen schitterend! je weet er altijd weer een mooie creatie van te maken, met oog voor detail! :o)

Groetjes, Lisette

Anoniem zei

hoi corina,

al een paar keer heb ik een patroonblad van je besteld, en ik moet zeggen het is heel duidelijk beschreven. toppie.
en watleuk dat je nu een patroonblad met alles erop en eraan weggeeft. dus bij deze hoop ik op een kans.
ga zo door met al die creaties, je geeft wel inspiratie.

groetjes miranda

Margreet zei

Al 33 reacties staan er voor mij, wat een boel! Hartstikke leuk een give away. Daar is volgens mij iedereen voor in. Ben benieuwd wat je ontworpen hebt.
Gr. Margreet

Anoniem zei

Hallo Corina.

Wat heb je al veel reakties!
Ik wil ook graag meedoen met de give-away, en ben heel benieuwd wat voor nieuw Kerstpatroon je uit gaat brengen!
Groetjes van Corien.

jeaninebijker zei

oeh, wat spannend.. ik doe ook graag mee met de give away...

Groet'n Jeanine.

Anoniem zei

Hallo Corina,

Volg je site al een poosje.Kijk er iedere keer weer met veel plezier na!Keer op keer heb je weer van die prachtige werkjes.In een woord geweldig!Doe dan ook graag mee met de give away

Gr Sandra

Riet zei

Ohhh wowwwww Corinda,Wat zijn ze weer schitterend gemaakt,kwijl weer zo erg.
Ze worden steeds mooier,ohhh kon ik dit ook maar is.
Zo mooi zitten ze daar,op die krans en kaars.
Helemaal mijn kleur en smaak.

Liefs Riet.
Ik weet waar ik ga dromen vannacht,over jou kindertjes.

Riet zei

Sorry nu typ ik je naam nog verkeerd ook Corina.

Doeiiii

vrouw Hommel zei

Ook ik doe graag mee want ik geniet iedere keer weer van je mooie ontwerpen en je popjes.
groet

Claudia zei

Het wordt steeds spannender, alweer een nieuw patroonblad. Ben benieuwd wat het dit keer wordt.Ze zijn altijd zo leuk misschien iets wat het laatste patroon kan? Gewoon even geduld hebben dus.
gr Claudia

Muriel zei

Ik heb nog nooit een van je patroon gemaakt, maar ik vind altijd je popjes prettig... Ik doe mee et ik hoop te winnen, zodat ik een van je stukje bij mij thuis krijg...

Bedankt voor dit give away... biz, Mu

duendes zei

hoi Corina is just adorable .I loved.big hugs.

jacquelien zei

hoi corina.

een gife-away... daar doe ik graag aan mee (en dat rijmt)
en zo leuk dat je er de stofjes bij doet; dan kan de winnaar er meteen mee aan de slag en dat is toch het leukste.
ik hoop dat je nog veel mooie dingen mag ontwerpen.

groetjes jacquelien

brigitte zei

Wat een schattige popjes heb je weer gemaakt.
Mooie kleurtjes.
Ben erg benieuwd naar je niewe kerst patronen.
Ik doe dan ook graag mee met je give away.
Wie weet kan ik dan eindelijk hoofdjes leren laken.
Groetjes en succes. Brigitte

Esther zei

Wat leuk dat je een give away hebt,(ik doe graag mee) heb er ook al een tijd aan het overwegen dit te doen, Ik heb benieuwd naar je nieuwe patroontje en leuk om te lezen dat er zoveel mensen meedoen, Su666 groetjes esther.

Dawn zei

Your dolls and patterns are just wonderful, would love to be entered into your giveaway.
Thank you for the opportunity xx

madebyme zei

Hoi Corina,
Ik dacht: ik zal eens kijken hoeveel reacties ze al heeft op haar give away. Mijn ogen rolden er haast uit! Zoveel reacties al op een pas geplaatst blog. Nu maak ik vast geen schijn van kans meer maar een kopietje is ook goed hoor!
Nee hoor.. het is maar een grapje. Er kan er maar een de gelukkige winnaar zijn natuurlijk ;)

Liefs, Melanie
ma-de-by-me.blogspot.com

Twa zei

Woehaa! Wat een leuke giveaway! Die zou ik heel erg graag willen winnen.
Ik ben nieuwschierig naar het patroon.
Succes met je give away!
Groetjes Antoinette.

Anoniem zei

Hallo Corina,
Zou graag mee willen doen met je give-away. Erg leuk dat je er een pakketje van maakt.
Leuk dat je al zoveel reacties hebt.
Groetjes
Fernanda, Oman

Anoniem zei

Wat een leuke verassing zeg natuurlijk gaan we meedoen. Ik wilde net een aantal patronen bij je bestellen maar wacht nu nog maar even op de laatste. je hebt me wel erg nieuwsgierig gemaakt
Tini

Anoniem zei

Wauw, dat is even spannend. Ik doe graag mee. Heel veel succes, maar vooral veel plezier bij het maken van al deze mooie dingen.
Groetjes,
Bianca

Monique zei

Wat lief van je Corina,
je blog is ook altijd heerlijk om te lezen en bekijken. Ik ben geen officiele volger maar kom wel vaak langs:)
Ik wil ook graag meedoen aan de loting:D:D

groetjes
Monique

Whimcees zei

Hello!

I am so behind in visiting my friends! I love these little creations! The colors are so beautiful! I love everything that you create! :<)

Wishing you a great week!

Hugs,

Barbara Diane

Anoniem zei

Hoi Corina,

Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe ontwerpen, maar jou kennende zal het wel weer om te smullen zijn! Je braampjes staan prachtig op bij die Hortensia.

Veel liefs,

Esther D.

-::Maris::- zei

Ik doe mee ;)

De bramenmeisjes blijven prachtig!!

Groetjes Maris

Evelyn' s poppen zei

Hoi Corina,
nou ik wil ook wel een gokje wagen :) Altijd leuk de patronen die je maakt, dus ik ben erg nieuwgierig naar je nieuwe patroon!

liefs Evelyn

Anoniem zei

Ach, ik win nooit iets, maar wel een leuk moment om even aan te geven hoe leuk ik je patronen vind. Was al fan toen ik nog lid van het Poppenhoekje was en nu je zelf patronen maakt, wordt het alleen nog maar mooier elke keer.

Blijf zo doorgaan!

Groetjes,
Inge

Anoniem zei

Leuk idee, ik doe graag mee. Ben dan ook benieuwd naar het patroon. Kijk met enige regelmaat wat je ontwerpt.
Groet Monique B

angela zei

Ooohh druk hier hihi.. Ik doe ook graag mee. Ik ben helemaal weg van jou creaties. Ik kan ook niet wachten op je nieuwe ontwerp.
Groetjes angela

Anoniem zei

Hoi Corina,
Ook ik wil wel een gokje wagen. Sinds jij me 'op weg geholpen' hebt met het patroon van het narcisbolletje van Mieke ben ik aardig verslaafd geraakt aan de viltpopjes!

groetjes Jannie M.

Corina zei

Hoi Jannie M, wat leuk dat je ook mee doet en nog steeds zo enthousiast bent!!
Graag gedaan, ik wist toevallig dat het patroon van de narcis bolletjes bij Niles te koop was!

OO wat zijn er al veel reakties, erg leuk!!!
Groetjes, Corina

Corina zei

Hoi Jannie M, wat leuk dat je ook mee doet en nog steeds zo enthousiast bent!!
Graag gedaan, ik wist toevallig dat het patroon van de narcis bolletjes bij Niels te koop was!

OO wat zijn er al veel reakties, erg leuk!!!
Groetjes, Corina

Corina zei

Oeps dat is twee keer naar niemand snapt wat Niles is...Niels wel ;-))

Lia zei

Leuke give away! Ik kom hier graag en doe ook graag mee met deze give away.
Ik zie aan de hoeveelheid reacties dat heel veel het met me eens zijn!

Groetjes,
Lia

Anoniem zei

hoi corina
ik doe graag mee aan je give away. ik beezoek je blog regelmatig, die van mij is nog lang niet zover.
ook je ontwerpen zijn super
groetjes janette

Gera zei

Hi Corina,

Wat een prachtig tafereel weer met de bramen!!!De kleuren zijn helemaal fantastisch. Mooie hortensia's zeg!! Uit eigen tuin??
Ik ben vast de laatste met een reactie! Lest best?? :-))))))))))

liefs, Gera

Miriam zei

Hoi Corina,

Je krijgt het er nog druk mee! Zoveel reakties!
Ben erg benieuwd naar je nieuwe ontwerp!
Groetjes, Miriam

Liane zei

Ooo, leuk ! Een Corina-pattroon winnen ! Ik doe mee. Ben hééél benieuwd hoe het nieuwe ontwerp eruit ziet, ben gek op kerstfreubels ;).
Groetjes, Liane

Maika Baelemans zei

Hallo Corina,
Sinds kort kijk ik met regelmaat en vol bewondering naar je viltcreaties. Zelf maak ik ook graag poppetjes van vilt. Dus ik doe graag mee met de give away.

Bedankt voor de tip

Groetjes Maika