zaterdag 27 november 2010

Kerst schatten!


Donderdag ben ik naar de cadeaumarkt van atelier Sari geweest om voorbeelden te brengen die ik heb gemaakt voor atelier Schatten van de natuur. Het is altijd een feestje om te kijken naar al de vilt creaties. Er staan partytenten buiten met prachtige tafereeltjes en binnen is ook alles mooi gepresenteerd.

De nieuwe ontwerpen van Schatten van de natuuur zijn weer om verliefd op te worden, ze zijn zo leuk!!


Romantisch hart is een snoezig klein popje die zich aan een wit houten hart vast houd (zit bij het pakket!) Let op het leuke roosje op haar rok ;-)!



Pot vol liefde is een engeltje die bengeld aan een mooi houten hart met een pot in haar handen waar allemaal hartjes uit vallen, ook al zo schattig. Er zitten ook allemaal mooie materialen in de pakketten.


Harten elf  goud is een enig elfje met een gouden hart op haar jurk en een prachtige gouden steker in haar hand.


Harten elf rood is een elfje in rood/zwart, ook al zo'n schatje met een mooie steker in haar handen. Ze heeft een rood hart tasje om haar arm hangen.




Kerstbal is de laatste die ik heb gemaakt, echt een snoezig popje op een kerstbal met roosjes, die ook in het pakket zit. Het popje zit op de kerstbal, er hangt ook een hout labeltje aan met engeltjes en de tekst " best wishes to you". Is ze niet enig!!



Nog even van foto's van de cadeaumarkt van atelier Sari, dan kunnen jullie een beetje mee genieten van al het moois! Vandaag is de laaste dag van de cadeau markt, ben je in de buurt dan zou ik zeker even een kijkje gaan nemen!


Prachtig al die winterse tafereeltjes van verschillende ateliers bij elkaar!





Als laatste de kerstboom vol met de mooiste vilt kerst hangers!

Fijn weekend!
Groetjes,
Corina

12 opmerkingen:

Annette zei

Wat een prachtige pakketen en foto's allemaal!!!

Marijke van Ooijen zei

Hay Corina,

Wat een prachtige kerstschatten zo allemaal bij elkaar..
En je foto's van dat engeltje in het hartje zijn zo schattig!
Je zult je ogen hebben uitgekeken...werkelijk prachtig allemaal.

Groetjes,
Marijke

vilterietje zei

wat een feest om naar al die mooie spulletjes te kijken, dank je wel voor de mooie foto's en de beschrijvingen. lieve groet en tot.....riet:)

moeder zei

Dochterlief wat prachtig allemaal!! die poppetjes zijn schitterend gemaakt.
een mooie uitstraling.

Hartelijke groeten veel liefs je moeder.

Gera zei

Hoi COrina,
Wat mooi gemaakt!! Ik ben helemaal verliefd op Kerstbal!! Maar het ziet er allemaal mooi uit!! En wat leuk om zo even bij Sari binnen te kunnen kijken! dankjewel voor het meegenieten!

liefs, Gera

Alle mooie dingen zei

dat engeltje met die pot van liefde.... schitterend
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

jeanet zei

Hoi Corina, wat zijn de voorbeeldjes mooi geworden en wat een werk! Ik weet niet welke ik zou uit kiezen want ik vind ze allemaal een plaatje! Ik vind het trouwens ook super dat je foto´s hebt gemaakt van de open dag bij Sari. Ik vind het te ver weg op dit moment maar zo ben ik er toch even geweest dankzij jou! Groetjes Smoek

Riet zei

Ohhh wowww Corina,Wat zijn ze schitterend,ik zou ze allemaal kopen.
Dan de hele week maar geen eten,en ruzie met me man.
ohhh die bal,zo mooi,maar ja dat hart is ook schitterend,ja ze zijn allemaal ongelofelijk mooi.

Liefs Riet.x

Carla zei

Ooh Corina, wat leuk dat je ons laat meegenieten met al het moois wat Sari laat zien tijdens haar cadeaumarkt. Jammer dat het voor mij te ver is om zelf te gaan kijken. Je voorbeelden van de nieuwe Schatten zien er voortreffelijk uit.
Fijne zondag, liefs Carla.

duendes zei

hello ,Wishing you a good weekend!

Hugs,

Mascha zei

Ik zou niet kunnen kiezen welke ik de leukste vind. Ze zijn allemaal even mooi.
Groetjes Mascha

Halina zei

Hi,Corina :-)
Everything I have seen is so beautiful,that I really cannot even say,wchich doll is nicer,which one more real,which one reminds me my own childchood...No words to say...Miracles,Miracles...Christmas Miracles...
Best Regards-HalinaDK-