zondag 7 november 2010

Naamslingers!


Ik heb een naamslinger gemaakt voor mijn kleine nichtje Liora.
Bovenaan hangt een Nijntje van een patroon van Ellen. Ik heb het patroon verkleinde naar 80% omdat hij anders net iets te groot werd voor de slinger.
Onder aan haar jurkje heb ik kraaltjes genaaid i.p.v stippen erop te festonneren, op de mouwtjes kraaltjes en een strikje op haar kraag.
Natuurlijk helemaal in de kleuren roze ;-).


Gisteren was het kraamfeest van Liora, erg gezellig! Liora zelf lag als een prinses te slapen in haar wiegje. Mijn schoonzus had de naamslinger gelijk aan het hemeltje van het wiegje gehangen, het stond zo leuk!



Op het kraamfeest zag ik ook de zus van mijn schoonzus, ze is een week na haar zus bevallen van een zoon , Lucas. Voor haar heb ik ook een naamslinger gemaakt met een olifantje bovenaan. Het patroon van het olifantje heb ik van het internet maar ook die heb ik ook verkleind en aangepast met een hoedje en een strik in de kleuren blauw van de letters.


Ze waren erg blij met de slingers en ik ook, ze zijn zo leuk om te maken en om weg te geven, dat is eigenlijk het leukste ;-)!

Fijne zondag!
Groetjes,
Corina




21 opmerkingen:

Kom Achterom zei

Wat ontzettend leuk zeg!! orgineel en wat een mooie naam Liora, gefeliciteerd hoor met je nichtje
Fijne zondag
Yolanda

vilterietje zei

Wat een geweldige slingers! Al die ietepieterige details, met kraaltjes en steekjes en strikjes, ik vind het helemaal geweldig. Natuurlijk zullen de ontvangers stikblij met zo'n cadeautje zijn!
Lieve groet en tot....Riet:)

susie zei

2 weer hele mooie naamslingers gemaakt , knap hoe jij kleine dingetjes zo ineen kan naaien.... PRACHTIG !!

nog een aangename dag , Susie

rianne zei

Wat een originele naamslingers heb je weer gemaakt. Leuke kleurtjes en leuke namen.
Fijne zondag. Liefs Rianne.

angelina zei

Ze zijn super... Ik kan me voorstellen dat ze er erg blij mee waren...

Liefs Angelina

Haakmuts zei

Wat mooi gemaakt en wat een lieve kadootjes, ze zullen er vast blij mee geweest zijn.

Alle mooie dingen zei

mooi gemaakt!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

jeaninebijker zei

Het ziet er super uit, heel persoonlijk en orgineel cadeau! Echt onwijs mooi!!

Fijne zondag,
Jeanine

Antonia zei

Lijkt me heerlijk om zo handig te zijn met naald en draad. Supermooi gemaakt Corina!

Lia zei

Mooie naamslingers. Geweldig toch, zo'n persoonlijk cadeau!

Groetjes,
Lia

THEA zei

Wauw Corina,

Wat is die slinger leuk geworden! Het lijkt wel wat een Hello Kitty!
Ik vind Nijntje ook nog steds leuk.
Je blijft me verbazen!

Ik ga eens even bij die Ellen kijken!

Nog een heel fijne avond,

lieve groetjes van Thea

Bonjade zei

Wat een lieverdjes zeg....prachtig gemaakt.
Fijne week
Liefs

Carla zei

Wat gezellige slingers Corina, en wat je zegt enige kadootjes om te geven, maar ook om te krijgen. Fijne week, liefs Carla.

Esther zei

Wat een schatjes, groetjes Esther.

Riet zei

Ohhh wowwww Corina,Wat schitterend gemaakt,de eerste vind ik het mooiste.
Meis hoe krijg je het voor elkaar.
Jammer dat ik geen kind meer kan krijgen,want dan vroeg ik aan jou of je er 1 wilde maken.
Ohhh bij jou is het zo kwijlen.

Liefs Riet.x

brigitte zei

Super leuk gemaakt.
De rose is lief maar ik vind de blauwe helemaal leuk. Vooral het olifantje.
Groetjes Brigitte

kralenqueen zei

Hoi Corina, Wat een prachtige vilt popjes heb je gemaakt zeg. Ik kwam per toeval op je blog terecht en heb er met open mond naar zitten kijken/lezen. Ik kom al een paar jaar op de kreadoe beurs en daar zie ik dan stands staan met vilt spulletjes en altijd twijfel ik zovan lukt me dit wel? maar woensdag ga ik er weer heen en ga nu echt eens kijken of ik een makkelijk patroontje kan vinden. Ik heb me ook al aangemeld als volgster bij je.
Fijne dag. Groetjes Rianne

~*~ saskia ~*~ zei

Heel lief en schattig, Corina. Blijft ook altijd leuk zo een mooie naamslinger!
Een leuke nieuwe week. xxxx

Barbara zei

Ze zijn ook erg mooi, hoor! Enig kraamcadeau! Groetjes, Barbara

Marijke van Ooijen zei

Hay lieve Corina,

Wat een prachtige naamslingers...
Tjeetje wat een aparte creaties.
Mijn voorkeur gaat naar het roze konijntje..
Meis mijn complimenten!

Groetjes,
Marijke

Twa zei

Ontzettend leuk!!
Echt een leuk, origineel en persoonlijk kadootje.
Groetjes Antoinette