dinsdag 30 november 2010

Wol Feeën!


Afgelopen week ben ik zoals jullie weten naar de cadeaumarkt van Sari geweest, er hingen zulke mooie feeën in het atelier. Ik ben al een tijdje op zoek naar dit boek, Sari verkoopt ook boeken en deze had ze gewoon op voorraad!…jullie snappen dat ik daar heel erg blij mee ben en niet alleen ik….!

Op verschillende blogs ben ik deze feeën, elfen, engelen al tegen gekomen. Ze zijn zo mooi maar ik wist niet precies hoe ik ze moest maken. Natuurlijk had ik een cursus kunnen volgen maar ik vind het altijd zo leuk om het zelf een beetje uit te vogelen… Met dit boek is dat gelukt ;-)


Van de week ben ik enthousiast begonnen, het boek is heel makkelijk te volgen, de eerste fee was in opdracht voor Allysa.
Ze wilde een fee in het lila maar ook met een beetje turkoois, de kleuren van haar kamer. Daarmee ben ik aan de slag gegaan en dit is het resultaat geworden, ik ben niet ontevreden over het resultaat. Ik heb nog wat witte zijdevezels toegevoegd en een kristal tussen haar handjes gehangen.
Allysa is er erg blij mee!


’s Middags vroeg ze me of ze er ook een kon maken, ik heb haar een beetje geholpen met het hoofdje maar moest de boodschappen gaan doen, als ik terug kwam zou ik haar verder helpen….
Allysa keek wel even in het boek en ging het wel proberen…
Toen ik thuis kwam was madammetje al bijna klaar ;-)
Kijk eens mam hoe mooi ze is geworden, Wauw!!! Ik was natuurlijk aangenaam verrast, dat snoetje van haar zo blij, van kijk eens wat me is gelukt!!!


Het was een foto waard maar zoals meestal heb je de camera dan niet in je hand ;-)!
Ze wilde nog een bloesemtak in het handje van de fee en daarmee heb ik haar een beetje geholpen.
Is het niet super knap van haar!!! Ze heeft ondertussen nog een witte engel gemaakt maar die mocht nog niet op de foto, ze moet nog een zilver belletje in haar hand en die gaat ze er vanmiddag aan zetten.



Fijne dag!
Groetjes,
Corina

16 opmerkingen:

vilterietje zei

oh, corina zó leuk! en je dochter heeft het echt in haar handjes, zo knap gemaakt!
lieve groet en tot...riet:)

Gerda Hartman zei

Wat een schatjes en wat heerlijk om zo samen met je dochter te knutselen. Complimenten hoor. Amy zou zoiets ook geweldig vinden op haar kamertje.

Gerda Hartman zei

Nog een keertje. Volgens mij zaten we tegelijkertijd bij elkaar op het blog te kijken. Ik heb ook nog een leuk boek over elfjes. Ook in het Duits. Zauberhafte Elfenkinder van Angelika Wolk-Gerche. Misschien nog een tip.

Alle mooie dingen zei

ohhh wat ontzettend mooi!!!
wat knap van je dochter
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Esther zei

Wauw ze is prachtig, ik ken het boek (leuk)en die van Allysa is geweldig, van wie zou ze dat hebben :-) Groetjes Esther.

Carla zei

Prachtig geworden hoor, jullie beide elfjes. Knap Allysa!! Groetjes Carla.

Gerda zei

Ze zijn erg mooi geworden zou het zo leuk vinden om dit met mijn dochters te gaan maken over een paar jaar. Leuk dat je zo een hobby kan delen met je dochter.

softearthart zei

Oh my, they are all indeed beautiful, cheers Marie

vrouw Hommel zei

Petje af voor jullie beiden. Zonder curcus alle 2 zo'n elfje kunnen maken.
En die van jou, corina, is helemaal mijn kleur ook nog. Ben benieuwd naar de witte van Allysa.
groetjes

Mascha zei

Deze zijn prachtig.
Groetjes Mascha

crealientje zei

wat mooi zeg!! echt super. Ik heb zelf het boek ook, maar nog nooit wat mee gedaan, vindt het erg lastig, maar zeker heel mooi

Riet zei

Wat ontzettend mooi zijn die elfjes zeg.
En dan voor het eerst,echt ongelofelijk.

Liefs Riet.x

Gera zei

Ze zijn erg mooi allebei!! Heb het boek ook, maar er nog steeds niets mee gedaan. Dit is wel inspirerend!!

Ben benieuwd naar de witte.

Liefs, Gera

Barbara zei

Wat zijn ze mooi geworden! Ja, het is een prachtig boek waar je heel veel inspiratie uit kunt halen. En het is zo heerlijk om te doen! Lieve groetjes, Barbara

moeder zei

Dochterlief en kleindochterlief schitterend gemaakt.
erg trots op jullie allebij.het is erg mooi gemaakt mooie kleuren
groetjes liefs je moeder en oma.

Yvonne zei

Geweldig he, die engelen?! Ook erg leuk om te maken. Zelf heb ik ook geen cursus gevolgd, gewoon een beetje inspiratie opdoen, klein beetje na-apen en volia, een engel! Knap van je meisje dat ze het ook zo snel kon!