maandag 20 december 2010

Hulstbesjes!


Deze leuke dametjes zijn de Hulstbesjes, een nieuw pakket van atelier Pop en plank.Ze zijn zo mooi, er zitten prachtige verschillende hulststofjes in het pakket. Vorig jaar heb ik de kersthulst kinderen en de hulstkleintjes gemaakt, ook zulke mooie popjes. Deze Hulstbesjes zijn daar een mooie aanvulling op. Er is nog een grote pop in deze hulst serie: tante Hulstbes maar ik twijfel nog of ik haar ga maken, misschien volgend jaar ;-)!



De vilten rokjes die ze aan hebben is zelfgevilt van drie verschillende kleuren rode lontwol, weer erg leuk om te doen. De jasjes en de hulstblaadjes zijn gemaakt van sprookjes vilt en de hulstbesjes zijn ook allemaal zelfgevilt. Daar zie ik altijd tegenop maar als je eenmaal bezig bent is het zo klaar en nog leuk om te doen ook ;-). Ik heb ook foto's van de achterkant gemaakt, ook wel eens leuk om te zien.



Hetzelfde met de hulstblaadjes, daar zijn alle nerven geborduurd, even een klusje maar het staat zoveel mooier! Het mandje vind ik zo leuk en zat in het pakket. Ze zijn echt een feestje om te maken!


De kids liggen nog lekker te slapen, ze hebben tenslotte kerstvakantie, echt heerlijk!
Even geen haasten 's ochtends maar even lekker genieten in deze witte wereld! We boffen maar.

Fijne dag!
Groetjes,
Corina

22 opmerkingen:

Corina zei

Erg mooi geworden, Corina!

THEA zei

Hoi Corina,

Ze zijn idd erg mooi! De rokjes van het speciale stof,prachtig!

Leuke details met het mandje en dan die nerven!
Zelf vilten lijkt me ook erg leuk.Verslavend ook!!
Geniet van de vakantie,groetjes Thea

ditjes-datjes zei

Wat zijn ze mooi geworden.
Hier liggen ze nog op me te wachten.
Was niet helemaal tevreden over mijn viltkunst en heb nu rood naaldvilt besteld.Werkt toch wel veel makkelijker.
Maar nu ik ze bij jouw weer zie krijg ik weer zin om er aan te beginnen.
Erg mooi gemaakt.
Geniet van de vakantie(wij mogen nog een week),groetjes,Ingrid

brigitte zei

Wat een plaatjes weer.
Prachtig gemaakt. Vind het elke keer weer zo knap hoe je van die mooie dingen maakt.
Groetjes en een fijn begin van de vakantie vandaag Brigitte

Barbara zei

Wat een werk! Ik vind ze heel erg mooi geworden! Lieve groetjes, Barbara

-::Maris::- zei

Ze zijn prachtig geworden en erg leuk om te maken! Tante Hulstbes heb ik al wel in huis maar of ik er aan toe kom om haar te maken???

Fijne maandag!
Groetjes Maris

moeder zei

Dochterlief ze zijn schitterend geworden,
dekleding prachtig de rokjes en hoedjes heel erg
mooi. Hoe krijg je het weer voor elkaar super knap!!!

Groetjes liefs je moeder.

vilterietje zei

zo mooi en zo gedetailleerd! het zijn echt plaatjes geworden en fijn dat je ons laat meegenieten van al je spulletjes. lieve groet en tot...riet:)

Gera zei

Ze zijn prachtig!!! Ik vind het ook leuk om nu de achterkant te kunnen zien. Mooie details weer!

Goodgoan, Gera

vrouw Hommel zei

Weer heel mooi gemaakt! Hoe gaat het met je hulstpopje van een jaar rond? Moest gisteravond nl aan je denken toen ik het boekje weer eens doorbladerde.
groet

Ger zei

Wat heb je deze besjes weer kunstig gemaakt, ik kan er helemaal in opgaan....elk detail bestuderen....ik geniet van jou creaties, Corina!!

Fijne dag!
En geniet van jullie vakantie!!
Lieve groet,
Ger

miriam zei

wow prachtig

groetjes ♥ miriam

Esther zei

Wat een prachtige lieve dames. Fijne vakantie. Groetjes Esther.

angelina zei

Wat een plaatje!! Helemaal geweldig...

Liefs Angelina

Riet zei

Ongelofelijk Corina,Wat zijn ze schitterend gemaakt,zo mooi van kleur,en al die kleine details.
Meis ik snap het echt niet hoe je het kan.

Liefs Riet.

Alle mooie dingen zei

wat een schatjes...weer..
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Jannie zei

In één woord weer: SCHITTEREND!!!

Groetjes Jannie

Hilda zei

Ooooooooooooooooooooo ik ben smoorverliefd op de dames, Corina. Wauwwwwwwwwwwwwwww passen die even mooi bij mijn NOEL creatie hihihihiiihi.
Super, super mooi.

groetjes Hilda

Emma zei

Wat prachtig weer! Altijd een feestje om jouw blog te bezoeken. Dat hulststofje is leuk hé! Toevallig.... Holly's christmas friend, die ik in oktober heb uitgegeven heeft precies hetzelfde stofje. In augustus had ik hem al in huis want was er op slag verliefd op. Ook in dit prachtige ontwerp van pop en plank komt hij helemaal tot z'n recht :)

Hele fijne feestdagen allemaal!

Groetjes Emma
Atelier Rainbow-Wonders

duendes zei

hello dear friends,
merry christmas and very great new uear full of joy.
big hugs

Miriam zei

Ze zijn prachtig!!!
Fijne kerst!

Groetjes, Miriam

Anoniem zei

Hoi Corina, Het zijn echt plaatjes geworden. leuk dat je de achterkant ook op de foto hebt gezet. Ze zien er prachtig uit. Groet Dorothee