maandag 6 december 2010

Kerstengel give away!


De Sint is weer het land uit en de kerst staat weer voor de deur. Zo gezellig vindt ik dat, de kerstboom, de lichtjes. De sfeer van alles wat met kerst te maken heeft en niet te vergeten de geur van de kerstboom, zo lekker.


Maar boven dit bericht staat give away, bij de vorige give away gaf ik een patroonblad met toebehoren weg maar het leek me nu leuk om zelf iets voor jullie te maken. Dit is het geworden, een klein engeltje van het patroonblad “De kerstengeltjes” met een triangeltje in haar handjes.


Iedereen mag meedoen, of je nu volger of stille lezer bent het maakt niet uit. Het enige wat je hoeft te doen is een reactie onder dit bericht neer te zetten. Je hebt de tijd tot zaterdag a.s. dan trek ik een lootje met de winnares/winnaar en de naam plaats ik op mijn blog. Als ik je adresgegevens heb stuur ik het kleine kerst engeltje zo snel mogelijk naar je op, dan heb je het nog voor de kerst, dat lijkt me toch wel zo leuk ;-)


Ik heb het kleine engeltje nog een paar keer extra gemaakt maar daar volgen later meer foto’s van. Hier in de kamer staat nu een kerst orkest van kleine engeltjes, erg lief.


Allemaal gezellige voorbereidingen voor de kerstdagen!
Groetjes,
Corina

76 opmerkingen:

Sandra zei

Hier doe ik graag aan mee :-)
wat een super schattig engeltje...echt leuk!!
Groetjes sandra

Anoniem zei

Hoi Corina,

even een reactie!
Ik wil je zeggen dat ik de kerstengeltjes super vind! En zeker het kleine triangeltje!
Astrid

Alle mooie dingen zei

Ohh Corina..... ik vind je engeltje geweldig had al eerder gereageerd op je engeltje maar dat je hem nu weggeeft.. ik doe graag mee!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

THEA zei

Hoi Corina,

Wat zul je veel aanmeldingen krijgen voor je pracht van een engeltje!

Hij is ook zoooo lief!

Ik doe niet mee, maar ik wens iedereen heel veel succes. Lief van je , dat hier bij jou, ook iedereen mee mag doen!!

Fijne week, groetjes Thea

Gerda Hartman zei

Het loopt vast storm het is ook zo'n schatje. Ik zou ook wel een "echte Corina" willen hebben hoor. Wat een enig idee om er een orkest mee te maken.

Annette zei

Wow wat een super geweldige give-away!!
Ik wil graag mee doen.
Ik vind dat kerstengeltje zo verschikkelijk mooi...

Twa zei

Jaaaa!!! Daar doe ik graag aan mee hoor!
Het is zo'n schattig engeltje.
Succes ermee!
Groetjes Antoinette

Esther zei

Wat een schatje, ik doe graag mee, Fijne week groetjes Esther.

Anoniem zei

Hallo Corina,
Hier zo'n stille lezer. Nu moest ik wel reageren. Wat een lief gebaar. Zo'n engel zou ik wel willen winnen, ik vermoed met mij velen.
Groetjes,
Lammy

Yvonne zei

Ik had de engel al eerder gezien op je blog en zat al te bedenken hoe ik haar kon maken zonder patroon. Ze zou erg mooi staan bij ons winter/kersttafereeltje en ze gaat een mooie plek krijgen als we haar winnen. We doen dus graag mee

kralenqueen zei

Wat een schatje zeg ! Graag ding ik mee met deze give-away. groetjes Rianne

rianne zei

Oh Corina wat lief dat je een engel cadeau gaat geven. Ik doe graag mee. Het is een prachtige engel gemaakt door een andere lieve engel.
Liefs Rianne.

Anoniem zei

Hallo Corina,
Graag doe ik mee aan deze give-away van dit schattige engeltje.
Groeten Els

annie zei

Hoi Corina ,

ik doe heel graag mee , sinds het overlijden van mijn vader heb ik een engeltjestic , ik heb er al best veel maar deze lieverd kan er zeker nog wel bij .
veel groetjes van Annie

Margreet zei

Corina, wat een verwennerij. Ik doe graag mee, hij ziet er prachtig uit.
En wat al een aanmeldingen ;-).
Groetjes Margreet

Bep zei

Beste Corina,

Ik doe graag mee, ik vind jouw ontwerpen erg mooi en dan een door jou zelf gemaakte engel kunnen winnen vind ik fantastisch! Het engeltje zou mijn kerst zeker opvrolijken.

Groeten Bep

Wolfje zei

Ze is erg mooi Corina, mag ik meedoen?

Anoniem zei

hoi Corina,
Je maakt altijd zulke leuke creaties.Heb er al verschillende bij jou besteld, waaronder ook de kerstengeltjes. Ben van plan hier volgende week mee te beginnen.Deze kleine engel is ook erg leuk, dus ik wil ook wel meedoen.
groetjes, Trijntje.

Dory zei

Dag Corina,
het lijkt me heel erg leuk om jouw engeltje met Kerstmis in de huiskamer te hebben staan.
Dus ik loot graag mee.
Met vriendelijke groet,
Dory

Anja zei

Corina, ik vind haar schitterend, doe graag mee, trouwens alles wat je maakt is geweldig :))

Caroline zei

Wat een leuk idee Corina

Ook ik heb de kerstengeltjes besteld en ga er volgende week meebeginnen. Vooral het triangeltje is zo fijn en klein. Het is natuurlijk heel erg leuk mee te dingen naar een 2e kleintje. Ik denk dat er nog heel wat reacties volgen.
groetjessss

Carla zei

Wat weer een super iniatief Corina, leuk dat je het kerstengeltje kant en klaar weggeeft!! Mag ik meedoen met je verloting?
Groetjes Carla.

troela74 zei

hoi corina,

ik vind het engeltje zo lief
ik doe graag mee met de give away


Gr Danielle

Chantal zei

Dus dan is de kans aanwezig dat ik een echte Corina in huis heb???!!???

Ik doe heel graag mee Corina,

Hartelijke groetjes, Chantal

vilterietje zei

YES!!!! de leukste kerstengel van west-europa en omstreken, ik zie hem zo al in mijn boompje hangen. ik beloof je dat als ik hem zou winnen, dat ik hem zal verwennen en koesteren en 's avonds mag hij mee naar boven! lieve groet en tot....riet

jeaninebijker zei

Wat een lief gebaar dat je 1 gaat weg geven. Ik wil wel meedoen..

Super lief!
Jeanine.

Hilda zei

Ooooooooooooooo Corina, wat een gave giveaway!
Zoals je weet ben ik een grote fan van je.
Dus ik riep hier net: ooooo ik ga een gokje wagen bij Corina. Nou dan komt Kelly wel ff kijken. Ja je naam daar wordt hier op gereageerd hoor.
Kelly is helemaal verliefd op de Engel................
Dus wij gaan duimen, dat deze lieve engel dit jaar bij ons Kerst wil vieren!!!!

Groetjes hilda

Corina zei

Ik vind haar erg mooi, dus ik doe graag mee, Corina. Lief dat je er een weg gaat geven!

Halina zei

Hmmm..I see-that there is a long,long queue,but I will not refuse myself the pleasure of taking part in Your GIVEAWAY,Corina:-)
I love Your Work,so maybe this time the Good Luck will smile to me??
BEST REGARDS-HALINADK-

Angela zei

hihi ik doe zeker mee.. Ze zou heel erg mooi staan in onze kind/kat vriendelijke kerstboom. Ik ben erg benieuw wie het gaat worden.
Liefs Angela

Anoniem zei

wat een schattig gebaar. Deze mikajuf zou je lieve engeltje graag in de boom in de klas zien..
groetjes mika

angelina zei

Wat een mooi engeltje... Wie wil die nou niet hebben... Ik doe heel graag mee!!

Liefs Angelina

miriam zei

Ik ben dus een stille lezer maar ik vind het engeltje wel heel schattig en doe graag mee.


groetjes miriam

~*~ saskia ~*~ zei

Wat een enig engeltje, Corina. Lief van je om een van je kunstwerkjes weg te geven. Veel plezier met je giveaway.
Een gezellige avond. xxx

Margriet zei

wat een prachtig engeltje,ik wil graag meedoen

groetjes Margriet

Barbara zei

Tjee, wat krijg je zo veel reacties! Ik doe graag mee, hoor! Mijn kinderen zitten op een school die 'De Triangel' heet, dus deze engel vind ik erg toepasselijk! Lieve groetjes, Barbara

Anoniem zei

Ook ik plaats graag een berichtje bij deze engel. Het patroonblad ligt op tafel hier maar ben er nog niet toe gekomen. Ik kijk wel vaak naar de foto op het blad om vast voor te genieten.

m.vr.gr.
Connie

Edmée zei

En nog een stille lezeres...
Ik ben met mijn 20 jaren waarschijnlijk één van je jongste volgers, dat doet er niet aan af dat ik je creaties geweldig vind! Deze PRACHTIGE engel zal fantastisch staan in mijn 'net-nieuwe' woning!

Fijne avond,
Edmée

Jannie zei

Wat leuk, wat leuk! Ik wil ook graag mee doen. Wat een lief engeltje.

Groetjes Jannie

Linda zei

Hoi Corina

Ik doe graag mee aan de kerstengel give away!!

Groetjes,
Linda

Marijke van Ooijen zei

Hay meis,

Het kerstengeltje is weer beeldschoon!
En natuurlijk doe ik mee met de Give Away...ik ga een kansje wagen..

Marijkexxx

duendes zei

hello friend ,just adorarable,Wishing you a good day!

Hugs,

Anna Martijne zei

Ook ik doe graag mee met deze give away.
En als het engeltje dan deze kant op komt, verdient ze een ere plaatsje, dat verdient ze gewoon!

doos van pandora zei

Hoi Corina,

Wat leuk dat je er een voor iemand anders hebt gemaakt en dat je die nog kan winnen ook.
Nou ik doe graag mee hoor, zelf als ik veel popjes zelf maak is het toch heel speciaal als iemand anders er een voor je hebt gemaakt. Mocht ik winnen dan krijg dit schattige engeltje een ere plaats in huis,

groetjes
Ellen

Gera zei

Ik ben ervan overtuigd dat ze het allermooist in ONZE boom zou staan :-))))))

liefs, Gera

Anoniem zei

Wat een leuke actie zeg en dan als cadootje ee engeltje van jouw hand geweldig zeg
Tini

Riet zei

Ohhhh wowwww daar droon je toch bij weg,naar de engel wereld.
Echt schitterend gemaakt meis.
Zo mooi dat wit helemaal,en wat ze in haar haar heeft,echt wowwwww.Al die kleine details,je bent toch zo vreselijk goed.
Met kerst zal het wel heel gezellig en sfeervol zijn bij jullie.

Veel liefs Riet.x

Anoniem zei

Hier nog een stille lezer.
Wat een schattig engeltje zeg!
Wie haar ook wint, ze krijgt vast en zeker een mooi plekje.

Lieve groet,
Fokelina

rina zei

hoi Corina
Wat leuk om een echte Corina te winnen, wel spannend hoor, wordt kerst nog echt leuk
groetjes Rina

Anoniem zei

Ohh Corina, wat zal jij veel reacties krijgen, ik doe graag mee, hoewel ik het patroonblad al heb.
Maar een echte Corina is niet te versmaden.

Groetjes Marjanne Bakker

corry zei

Hoi Corina
Zou het super vinden om dat mooie engeltje te winnen, een mooi klein kerstcadeautje.Trouwens een heel erg leuk idee.
Groetjes Corry

Anoniem zei

Wat een lief engeltje! Graag doe ik mee voor een kans op deze give away.

Groetjes,
AnnieL.

Sonja zei

Hallo Corina, Een prachtig engeltje heb je gemaakt. Ik kijk vaak op je blog maar heb nog niet eerder een bericht achtergelaten. Je ontwerpen zijn prachtig. Ben benieuwd wat je volgende popje wordt. Ik spaar engeltjes. Mocht ik dit engeltje winnen dan komt ze zeker in goed terecht. Succes met ontwerpen. Veel liefs van Sonja

Anoniem zei

Hallo Corina,
Wat veel reacties heb je al ontvangen! Ik wil ook graag meedoen.
Groetjes, Marly

vrouw Hommel zei

Kon je haar maar in vele partjes verdelen, wat een beauty, ik doe graag mee.
En ik ben ook heel benieuwd naar de foto van het hele orkest.
groetjes

reimeltje zei

dag Corina,

Alweer zo'n stille volger die even herrie maakt nu je een van je geweldige popjes weggeeft. Natuurlijk hoop ik dat ze bij mij mag wonen, maar ik word al blij van je gebaar en je "iedereen mag meedoen". Dank je wel!

Patricia zei

Hallo Corina,

Wat een prachtige creatie! Wij komen er graag voor in aanmerking!

Groetjes, Patricia

Richard zei

Hallo Corina,

Mag ik als enige man hier ook meedingen?
Dan kan ik mijn vrouw ermee verrassen!

Groet, Richard

Anoniem zei

Aan zo'n leuke aktie doe ik graag mee. Het is zo'n lieverdje, en zo mooi.
Groetjes, Mariëtte

Anoniem zei

Hoi Corina,
Wat een schatje is het!
En niet geschoten is altijd mis, dus wie weet!
Groetjes J.

Petra zei

Hoi,

kijken of vrienden en familie het verschil tussen jou en mijn engel zien.

Petra

Anoniem zei

Hallo Corina,

zelf heb ik de kerstengeltjes gemaakt en ze zijn prachtig geworden.
voor een enstig zieke vriendin wilde ik de kleine engel maken. maar wie weet win ik het engeltje en kan ik het haar geven.

nel

Anoniem zei

Hallo Corina, Ze is zo lief, zou haar dan ook graag willen winnen. Groetjes, Brigitta

Claudia- Bij vilt enzo! zei

Wat een prachtig mooi wit Engeltje. Weer een waar kunstwerkje. Waar haal je de tijd toch vandaan om er ook nog meer te maken als voor jezelf.
gr Claudia

YvonneK zei

Hoi Corina,

Wie kan een engeltje niet gebruiken, ik ben blij dat er soms één op mijn schouder zit en daarom is het nog leuker te weten dat ze er zo kan uitzien, werkelijk prachtig.

Groetjes Yvonne K

Anoniem zei

Hoi Corina

wat ontzettend lief om zo'n mooi engeltje voor iemand anders te maken.
alleen al dat idee vind ik geweldig !

lieve groet
Roos

moniquevannuenen zei

Hoi Corina,

Ook ik doe graag mee, ik volg je blog stilletjes, maar wat is het een dotje:)

groetjes
Monique

Anoniem zei

Wat een lief engeltje,hier doe ik graag aan mee

groetjes Els

Anoniem zei

Wauw! Wat een prachtige give-away!
Ik wou dat ik het zo mooi kon als jij!
Daarom doe ik graag mee!

Groetjes,
Marieke

brigitte zei

O wat een liefje.
Ik zou haar wel graag in huis hebben hoor.
Wilde eigenlijk niet reageren omdat ik vorige keer je give away al gewonnen heb maar vind haar toch wel heel erg leuk dus doe toch maar een gokje als je het goed vind.
Groetjes en succes met de loting. Brigitte

Marja Buis zei

Wat een schatje! Daar maak ik graag kans op!
Kerstgroeten van de tekenjuf!

Anita zei

Wauw Corina,
Wat een ontzettend leuk idee. Ik doe hier erg graag aan mee.
Groeten Anita

Ida zei

Met 72 voorgangers is de kans op winnen natuurlijk erg klein; maar wie niet waagt, wie niet wint!
Groetjes Ida

Yvonne zei

Wat een schatje!
Maar ben te laat Marijke heeft hem.

Gr Yvonne ga je ook volgen

Anoniem zei

kwam met toeval op je site en ik vind je engeltje heel leuk. bij deze dus
groetjes lidy

Hester zei

Een jaar later, maar toch. Ik was via google aan het zoeken naar een mooie achtergrond voor mijn hyves en googelde op kerstengel. Toen kwam ik op jouw site af, omdat ik helemaal verliefd was op dat mooie vilten engeltje. Schitterend.
Liefs Hester