dinsdag 28 december 2010

Oud en nieuw!


Hebben jullie ook zo genoten van de kerstdagen? Wij in ieder geval wel, het was erg gezellig, de kids hebben allemaal nog een week vakantie, nog maar even lekker van genieten.


Dit lieve kleine popje in haar houten ster is de poolster, een iniminie pakketje van atelier Pop en plank. Het is met recht een iniminie, ze is ong. 8 cm groot.


Erg leuk om te maken, ze is rijkelijk versierd met kraaltjes, ik hou daar toch zo van ;-) Ze heeft twee sterretjes in haar handen de derde ster hangt aan haar taille aan de achterkant van haar jasje. Een snoezig mutsje maakt het helemaal compleet. Ik had haar al voor de kerstdagen af maar nog niet hier geplaatst.























Deze popjes van atelier Schatten van de natuur had ik al gemaakt maar dit waren voorbeelden voor atelier Sari. Nu heb ik ze ook voor mezelf gemaakt, een romantisch hart en twee kerstballen. Ze hebben een neusje gekregen en de rokjes heb ik versierd met kleine parelkraaltjes. Ze hangen nu hier nog gezellig aan de kast.


Dit zijn de nieuwe pakketjes die ik heb gemaakt en de "oude" is oud en nieuw van atelier Septemberspring, deze heb ik vorig jaar gemaakt.


Het is nu nog 2010 maar een nieuwe 1 is in de maak voor 2011!
Ik wil jullie een heel gezellig (veilig) uiteinde toewensen en een gezond, liefdevol creatief nieuw jaar!

Fijne dagen!
Groetjes,
Corina

14 opmerkingen:

Stina zei

Wat een leuke creaties heb je gemaakt Corina.

Voor jou ook een goede jaarwisseling en een creatief knutseljaar.

Gr Stina

vilterietje zei

wat een mooie serene poppetjes en die oliebollen: mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
lieve groet en tot....riet:)

Carla zei

Prachtige werkstukken laat je ons weer zien Corina!! Voor jullie ook een hele fijne vakantieweek, een goede jaarwisseling en een fantastisch 2011. Groetjes Carla.

Gera zei

Erg mooi allemaal!! En prachtige foto's!!

groetjes, Gera

-::Maris::- zei

Jij ook een fijne jaarwisseling!

Groetjes Maris

Esther zei

Wat een schatjes heb je weer gemaakt, Jullie ook een gezellige jaarwisseling en een gezond en creatief 2011, Groetjes Esther.

Barbara zei

Heel mooi allemaal! Jij ook alvast de allerbeste wensen voor 2011! Lieve groetjes, Barbara

Corina zei

Dat ziet er mooi uit allemaal! Fijne jaarwisseling!

brigitte zei

Wat een schatjes weer zeg.
Bij mij is de 0 ook al veranderd in een 1.
Fijne avond met de jaarwisseling en alvast een heel goed en gezond 2011.
Groetjes Brigitte

Riet zei

Wowwww Corina,wat een prachtige werkstukken heb je weer gemaakt.
Zo fijntjes zijn ze allemaal.
Schitterend al die kleine details.
Complimenten weer meis.

Fijne jaarwisseling,en een gezond 2011.
Liefs Riet.

Alle mooie dingen zei

wat mooi weer.. het is een genot om op je blog te kijken
jij een heerlijk creatief 2011 toegewenst en dat wij er maar veel van mogen genieten
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

moeder zei

Dochterlief wat is alles weer schitterend
de popjes prachtig gemaakt!! de oliebollen
zien er heel lekker uit.
Groetjes veel liefs je moeder.

Chantal zei

Prachtig, de ster van P&P, de eenvoud maakt het mooi.

Ik wens je een prachtig, gezond, liefdevol, creatief 2011 toe!

Liefdevolle groetjes, Chantal

rianne zei

Wat een prachtige popjes heb je weer gemaakt. Het jaar is bijna weer voorbij. Een jaar waarin je een echte ontwerpster bent geworden en je eigen patroonbladen bent gaan uitgeven. Voor het nieuwe jaar wens ik je veel creativiteit toe zodat je ons weer kunt verrassen met leuke nieuwe patronen. Natuurlijk wens ik je ook veel geluk en gezondheid toe. Tot in het nieuwe jaar.
Liefs Rianne.