zaterdag 11 december 2010

Uitslag give away!


Allereerst wil ik jullie bedanken voor alle leuke, lieve reacties. Wat zijn het er veel, echt hartverwarmend. Ik zou jullie allemaal zo graag een engeltje gunnen! Ik had er natuurlijk nog 72 kunnen maken maar dat leek me iets te veel van het goede ;-)! Het is jammer, ik heb maar één engeltje om te verloten…

Ik heb alle namen op een papiertje gezet en Allysa heeft de eer gekregen om een lootje te trekken.
Onder luid trommelgeroffel heeft ze getrokken……… MARIJKE.
Marijke van harte gefeliciteerd met je engeltje, als je me je adresgegevens wilt mailen stuur ik haar vandaag nog naar je op!



Deze mooie engelen krans heb ik weer te voorschijn gehaald, het is een patroon van Ellen.
De engeltjes staan weer zo gezellig bij de kerstboom met de lichtjes aan.

Allemaal een gezellig weekend!
Groetjes,
Corina

20 opmerkingen:

Annette zei

Gefeliciteerd Marijke!!!
Wat een prachtige krans!!1

Sandra zei

gefeliciteerd marijke..
o wow, die krans is ook super!

Corina zei

Gefeliciteerd Marijke!

Wat een mooie krans, met lieve popjes erop!

monique zei

gefeliciteerd Marijke, het is je van harte gegund:)

Alle mooie dingen zei

gefeliciteerd marijke... het is je gegund.. (hoewel ik hem wel heel graag zou willen hebben)
mooie krans heb je weer gemaakt!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Gera zei

Hoi Marijke, van harte gefeliciteerd!!

Mooie krans Corina!

Goodgoan, Gera

Marijke van Ooijen zei

Goedemorgen lieve Corina,

Ik heb GEWONNEN...jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik kom net uit bed, ik heb sinds lange tijd uitgeslapen, dit omdat mijn man al een paar nachten achter elkaar hoest...en dus niet goed slaap...

Nu kom ik uit bed en heb een mail gekregen van Corina...dat ik de supersnoezige engeltje heb gewonnen!

Meisje wat ben ik ontzettend blij met dit mooie engeltje..ze krijgt een mooi ereplaatsje in mijn huisje...en weet je, ze past precies bij alle witte kerstdecoraites die ik heb gemaakt...

Dit is heerlijk uit mijn bedje komen...was het maar altijd zo'n feest!!

Meis heel erg hartelijk bedankt...en sorry voor alle andere blogmeisjes die haar niet hebben gewonnen!

Alle liefs en goeds,
Marijke

ditjes-datjes zei

Gefeliciteerd Marijke met je echte Corina.
Je krans is ook weer erggg lief.
Leuk met die lichtjes.
Fijn weekend,groetjes,Ingrid

Barbara zei

Gefeliciteerd Marijke! En wat een prachtige engelenkrans! Lieve groetjes, Barbara

Marijke van Ooijen zei

Corina, ik ben ik nog een keer....
Je engeltje heb ik bewerkt, en er een mooie post van gemaakt...en hoop dat je haar zo ook lief vindt...
Als je het leuk vindt...kom gerust een bezoekje brengen.

Toedelssssssss,
Marijke

WOLfje zei

Gefeliciteerd Marijke! Een extra engeltje voor op je schouder.!

jeaninebijker zei

Marijke gefeliciteerd!! Je boft maar!!

De krans ziet er super uit Corina! Super sfeervol!

Goed weekend!
Liefs, Jeanine.

Janny zei

Wat ene mooie feetjes maak jij en ook het engeltje is schattig! Hoe groot/klein zijn die popjes wel? Dat is heel minitieus werk.
Heb je mijn donzige roosjes gezien? Heb ik alleen voor de Kerst gemaakt hoor,

vriendelijke groet Janny.

jeanet zei

Ooooooo wat gezellig1 Hartelijk gefeliciteerd Marijke! En Engeltje voor een berenmaakster vrouw! Goed gedaan Corina! Ik wil ook eens een give-away organiseren. Lijkt me zo spannend om te doen! Fijn weekend en groetjes Smoek

Riet zei

Wat een prachtige krans Corina,lief die engeltjes erop.

Liefs Riet.

vrouw Hommel zei

Marijke, van harte gefeliciteerd , je vindt er vast een mooi plaatsje voor.
Corina, je krans is ook weer supermooi!
groet

rianne zei

Gefeliciteerd Marijke met je mooie enige echte engel van Corina. Je bent een echte bofkont. Corina je engelenkrans is heel erg mooi.
Groetjes Rianne.

brigitte zei

Marijke van Harte met de prachtige engel.
Geniet van haar.

Wat een mooie witte engelen krans heb je.
Echt een plaatje.
Fijne zondag Groet Brigitte

Esther zei

Gefeliciteerd Marijke. En wat ziet je krans er weer mooi uit, Groetjes Esther.

Carla zei

Marijke proficiat!
Corina wat een prachtige krans!
Groetjes Carla.