zondag 2 januari 2011

Kris en Kristel Kristal!


Allereerst de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
Wij hebben een heel gezellig uiteinde gehad en een lekker rustig begin ;-)  De jongens (ook manlief) hebben na het afsteken van (erg veel) vuurwerk allemaal hun vingers nog....Ze zijn dol op vuurwerk en kunnen bijna niet wachten tot 10 uur. Wekenlang worden alle folders verzameld en vergeleken, je moet er toch niet aan denken dat je een nieuw item mist of een superaanbieding. Ik geniet van hun enthousiasme en roep natuurlijk AAA en OOO wat mooi maar elk jaar ben ik weer erg blij als het 1 januari is en alles goed is gegaan, je moet er toch niet aan denken.... Ik hoop dat jullie ook een heel goed uiteinde en begin hebben gehad!


Ik heb deze leukerds al een tijdje geleden gemaakt, ze staan nu als voorbeeld bij atelier Sari. Dit is een winterpakket van atelier Schatten van de natuur. Het is een natvilt pakket, weer erg leuk om te doen. Je maakt de kleertjes van naaldvilt, dit vilt wat makkelijker dan met losse lontwol. Allebei trouwens erg leuk om te doen!


Kris heeft een tas om zijn lijf waarbij je de zilveren versiering zelf moet maken. Hierbij heeft manlief mij geholpen, lief hé? Zijn muts vind ik erg leuk, het heeft de vorm van de kristal die hij in zijn handen vasthoud.


Kristel heeft ingevilte ovaaltjes op haar rok versierd met zilverdraad, ook zij heeft een tas versierd met zilverdraad en ja, die heeft manlief ook gemaakt ;-)! Ik ben ook weg van de kleuren van het pakket, een erg mooie kleur ijsblauw. Kristal heeft ook een mooie staf in haar handen in de vorm van haar muts. Het is een leuk stel, ze staan hier nog volop in de sneeuw, de foto’s zijn dan ook van vorige week ;-)

Van de week komen er twee nieuwe patroonbladen uit, dit keer twee winter patroonbladen.

Fijne dag!
Groetjes,
Corina

22 opmerkingen:

Alle mooie dingen zei

ik val in herhaling... maar het is gewoon mooi!!
en ik ben blij dat alle vingers er nog aan zitten bij man en zoons want dan kan hij je nog helpen!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Barbara zei

Voor jou ook een heel mooi en creatief 2011! Vol verwachting kijk ik weer uit naar je nieuwe patroonbladen, hoor! Deze Kris en Kristal vind ik ook heel mooi! Lieve groetjes, Barbara

Gerda Hartman zei

Wat een mooi "ijzig stel". Ik ben ook helemaal weg van die kleur. Ben benieuwd naar je nieuwe patroonbladen. Enne, nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.

Cora zei

Het ziet er allemaal weer prachtig uit. Ik ben heel benieuwd naar je ontwerpen.

Corina zei

Leuk allebei, en leuk dat je ze nog in de sneeuw kon fotograferen. Hier is het intussen ook een heel eind minder geworden.

Rosana Sperotto zei

Feliz 2011, Corina! Abraço brasileiro!

Esther zei

Ik wens jullie ook een gezond gelukkig en creatief 2011 en ik ben heel benieuwd naar je nieuwe patronen.( ze zijn vast weer super)Groetjes Esther.

vilterietje zei

happy new year en als altijd: geweldige creaties, het vuurwerk spat er van af!!! lieve groet en tot....riet:)

Mascha zei

De beste wensen voor het nieuwe jaar.
Kijk al uit naar je nieuwe patronen.
Groetjes Mascha

Halina zei

Hi:-)
How nice Winter Couple!I like them both very much.A wonderful first step into the New Blogging Year!:-)
Best Regards-HalinaDK-

Ida zei

Jij ook de beste wensen Corina en complimenten, je hebt ons alweer verrast met een mooie stel en dan nog nieuwe patroonbladen, je begint het jaar alweer heel creatief!

Kom Achterom zei

Voor jou ook een heerlijk en creatief nieuwjaar en wat zijn ze prachtig zeg!
fijne avond
Yolanda

Gerda zei

ben al erg nieuwgierig naar je nieuwe patronen.
kris en kristal vind ik een toppertje heb ze van de week nogmaals bewonderd bij Sari erg mooi.
Vond het leuk dat ik je heb ontmoet bij Sari.
wens jullie ook een goed gezond en creatief 2011 toe.

Groetjes gerda

Carla zei

Ook voor jullie de allerbeste wensen voor 2011!! Wat zijn Kris en Kristal prachtig zeg, mooie kleur blauw!!! Oef spannend, weer nieuwe patroonbladen!!! We wachten in spanning af.
Groetjes Carla.

ditjes-datjes zei

Ik wens je een heel mooi,gezond en creatief 2011.
En ben erg benieuwd naar je nieuwe ontwerp.
Groetjes,Ingrid

Marijke van Ooijen zei

Hay lieve Corina,

Meisje ik jou en je gezin een prachti, gezond en liefdevol 2011!

Verheug me nu al op de vele bezoekjes die ik dit jaar weer ga brengen op je blog.

En wat een schatjes zij je kristalletjes geworden!

Lifs en alle goeds,

Marijkexx

jeaninebijker zei

Wouw!! Mooie zeg!! Ze zien er echt prachtig uit! En de kleuren zijn inderdaad mooi! Wat fijn dat manlief zo behulpzaam is zeg!

Dat van dat vuurwerk herken ik, mijn broertje doet dat ook! En ook hij heeft al zijn vingers nog.. Gelukkig weer goed gegaan!

Groetjes, Jeanine.

Ingrid zei

Hoi Corina,
wens jou ook het allerbeste voor 2011, dat het maar weer een heel creatief jaar mag worden met vele blogbezoekjes. Ben ook blij dat alles is goedgegaan tijdens het vuurwerk afschieten want ook ik houd m'n hart altijd vast. Kris en Kristel zijn trouwens ook weer enig, mooie kleurtjes ook.
Liefs, Ingrid.

jeanet zei

Hallo Corina, wat een leuk stel! Ik vind de pakketjes van schatten van de natuur ook zo leuk.
Maar eerlijk gezegd ben ik heel schieoenierig naar jou nieuwe patronen! Blij dat oudejaars avond ook héél is verlopen! (altijd weer een opluchting!)Ik wens jou ook een heel gelukkig,gezond en knutselerig nieuwjaar toe!
Groetjes Smoek

brigitte zei

Als eerste een goed gezond en creatief 2011.

Mijn zoon doet prcies het zelfde.
Na de zomervakantie vraagt hij bijna elke week of er al folders zijn van het vuurwerk.
En als ze erzijn worden ze kapot bekeken.
En alles op de computer nagerekend wat hij kan kopen. Soms er wat bij soms er iets af.
Maar ook hij heeft alle vingers nog en ik was blij dat hij om 2 uur het huis weer binnen stapte.

Je popjes zijn schattig.
Ben erg benieuwd naar je nieuwe ontwerpjes.
Succes er nog mee.
Groetjes Brigitte

THEA zei

Ze hebben zulke mooie kleur kleding aan! Dat ziet er zo fris uit!

Ook voor jullie de allerbeste wensen,en dat het een heel creatief jaar mag worden!!

Ik ga vanavond aan die zeepjes beginnen.Kan dat bij jou niet zo snel vinden. Jij gebruikte toch ook andere zeep om nieuwe te vormen? Of ben ik in de war met die kaarsen?
Ga nog even verder zoeken!

Fijne dag, lieve groetjes Thea

rianne zei

Jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar. Deze popjes zijn echte lieverds en ooh zo mooi van kleur. Ben ook benieuwd naar je nieuwe ontwerpen.
Liefs Rianne.